Noví vývojáři navážou na práci, kterou odvedla studia Ubisoft Pune a Mumbai.
Na remake hry Prince of Persia: The Sands of Time už nejspíš většina hráčů zapomněla. Po oznámení a traileru, který byl silně kritizován kvůli vizuální stránce hry, přicházely samé odklady, až byl titul loni v únoru odložen na neurčito. Následoval víc než rok mlčení, jež vývojáři přerušili až včera. A vůbec nejvtipnější na tom je, že už to ani nejsou ti samí vývojáři, kteří s hráči komunikovali předtím.
Remake totiž původně vznikal v indických studiích Ubisoftu, konkrétně Pune a Mumbai. Francouzská společnost ale zjevně nebyla s prací spokojená, protože včerejší oznámení hlásá, že vývoj přebírá Ubisoft Montréal. Jde o jedno z nejznámějších studií Ubisoftu, jež má na kontě většinu dílů ze série Assassin's Creed či Far Cry. Navíc je to právě studio v kanadském Montréalu, které stojí za původní hrou Prince of Persia: The Sands of Time. V lepších rukou už tak remake zřejmě být nemůže.
"Toto rozhodnutí je důležitým krokem a tým, který staví na práci udělané Ubisoftem Pune a Ubisoftem Mumbai, si nyní vezme čas, který potřebuje, aby se přeskupil a zaměřil se na dodání nejlepšího možného zážitku tohoto remaku známé klasiky, jakmile to bude možné," říká včerejší zpráva.
"Děkujeme všem za vaši trvající podporu a trpělivost během vývoje. O pokroku ve vývoji vás budeme v budoucnu informovat."
Žádné datum, ani okno vydání jsme nedostali.
Hra původně měla vyjít na PC, PlayStation 4 a Xbox One, ale vzhledem k neustálým odkladům je velmi pravděpodobné, že i cílové platformy se nakonec změní.