Ubisoft nedá The Crew na recenze před uvedením hry na trh
The Crew Novinka Ubisoft nedá The Crew na recenze před uvedením hry na trh

Michal Burian

Michal Burian

45

Recenze si budete moci přečíst až po vydání, protože jde o open-world MMO závody.

Po vydání Assassin’s Creed: Unity se Ubisoft nechal slyšet, že změní přístup k novinářům a hráčům. Jak to tak vypadá, svým slibům dostála francouzská společnost jen na půl. Stejně jako u Unity, tak i u The Crew si budete moci recenze přečíst až po vydání hry. U nového Assassin’s Creed to bylo zřejmě kvůli problémům, kdy se Ubisoft bál výsledných známek, u The Crew výrobce své rozhodnutí vysvětluje tím, že jde o open-world MMO závody.

Recenze na Assassin’s Creed: Unity jste si mohli přečíst necelých 24 hodin po vydání v Severní Americe, u The Crew to bude ještě déle. Recenzenti totiž vůbec nedostanou své kopie před vydáním. Důvod je podle Ubisoft jednoduchý, pokud by někdo hrál The Crew před uvedením na trh, tak nedostane zážitek, který titul nabízí. Jednoduše řečeno několik set novinářů a vývojářů by nedokázalo nasimulovat online svět, který zaplní živí hráči.

Server The Crew budou spuštěny v pondělí 1. prosince úderem dvanácté hodiny.

„The Crew bylo od začátku vytvořeno jako živé hřiště plné dalších řidičů. Naší hru je možné adekvátně zrecenzovat pouze v plném rozsahu s ostatními reálnými hráči z celého světa. Máme na mysli tisíce a tisíce hráčů. To je něco, co nelze simulovat s hrstkou vývojářů hrajících s novináři. Z toho důvodů bude The Crew k dispozici pro média v den vydání - 2. prosince. Nebude žádné embargo,“ vyjasnil komunitní senior manažer Gary Steinman.

Steinman rovněž varuje, že pokud se objeví nějaké recenze před vydáním nebo krátce po vydání, tak jde o odfláknutou práci autora recenze, jenž čerpal z proběhnutých testování nebo hrál jen několik hodin. Podle jeho slov je nutné hře věnovat 30 až 40 hodin, aby mohla být posuzovaná.

Pokud jste měli to štěstí a dostali jste se do bety The Crew, tak jste si nové závody zasazené do Severní Ameriky mohli vyzkoušet. Pakliže vlastníte PS4 nebo Xbox One, tak právě pro vás bude dnes spuštěné veřejné testování.