Zpět na článek

Diskuze: Ukázka přímo z hraní Need for Speed

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Sedli14
Sedli14
Level 2 Level 2
15. 8. 2015 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aciabl: To není vůbec pravda. Snad u všech her používám foto režim, ať už in-game, nebo za pomocí programu. Takže tím to opravdu nebude. Spíš bych řekl, že je to jen render jedné scény. Samozřejmě mluvím o oficiálních screenech. Zato fanouškovské plně odpovídají realitě.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
15. 8. 2015 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sedil14: Víš proč si to neviděl jak na screenech ? Protože si neviděl ani jednou hru pozastavenou nebo že by se někdo někde kochal. Je to tak u každý hry že když se zastavíš tak to vypadá líp. Není to žádná novinka už by si mohl vědět

DonKabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sak ale nie, ale ved preboha prve video je 3 x krajsie a efektnejsie jak toto co pustaju terazt, ja by som sa nedivil keby to prve video povedzmeeee... nebola hra? ... trebarz, tomu by som sa uz vobec nedivil lebo je to 100 a 1

Sedli14
Sedli14
Level 2 Level 2
14. 8. 2015 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DonKabat: Já vím, že je to zase na dlouhou hádku, ale vůbec bych se nedivil, kdyby ta první ukázka byla z PC a ostatní gameplaye byly na konzolích 🙇

BTW... Ještě jsem nikde neviděl gameplay, kde by hra vypadala jako na screenech. Proč je vůbec v takové kvalitě vydávají?

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
12. 8. 2015 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DonKabat: že by jiný nastavení pohledu : O? Ty všude kam přijdeš hned vytahuješ "Downgrade" nejsi tím už posedlý ?

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
12. 8. 2015 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DonKabat: Jasně během chvile udělali downgrade Je to úplně stejný a na víc EA nikdy nešmelí s grafikou a dostaneš to co prezentují

DonKabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kde zmizla prosim vas ta grafika co prezentovali v tom prvom gameplay ako sa tam naklana pohlad na bok pri driftoch? ved tam bola grafika toho mesta a feeling uplne ako zivy film, toto je co?

Sedli14
Sedli14
Level 2 Level 2
12. 8. 2015 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Esprite: Neony byly vidět zatím jen na chladiči Mustanga, tak snad se tam objeví. Jinak doplňování dusíku se hodí. V UG2 to fungovalo skvěle. No a že auto při vjezdu do zatáčky samo nedriftuje jim asi nevysvětlíš, protože to tam budou sr... cpát pořád 😗

Esprite
Esprite
Level 1 Level 1
12. 8. 2015 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde jsou neony? Co třeba aby se dusík nedoplňoval, ale muselo se s ním šetřit jako v U1? Co třeba aby auto samo nedriftovalo? 🔫 🔫 🔫

lukas0707
lukas0707
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim to odrážení auta z leva do prava je tak strašně umělé že mi to hned kazí dojem ze hry a už se na to zas tak moc netěšim. Ale byla to jen hratelná ukázka, třeba to bude něco jinýho až to budu hrát sám a snad vše zachrání tuning To bude asi největší tahoun

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
10. 8. 2015 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se to líbí, těším se

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

freezer: ani to je ten minimalni model, ktery jsem dole zminoval, ale porad to neni na urovni predchozich nfs...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 8. 2015 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Frezen9: aspoň že tak

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
9. 8. 2015 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem, všimli jste si toho, že nakonci je ten mustang zepředu zmáčklej a sedřenej? Takže alespoň ten základ, nad kterym tu pár lidí brečí, tam je? Dokonce i to sklo má zničený Taky jsem si toho všimnul a teď.

MartyKay
MartyKay
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať už to vyjde nebo ta diskuze nikdy neskončí

lebron666
lebron666
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První slovo, co mě napadlo. "meh". Jasně, chápu, že jde o arkádu, ale tohle odrážení auta z leva do prava, to je už moc. Popravdě, o hře nic moc nevím a ani se o ni raději nezajímám, ale od pohledu mi přijde, že vývojáří se zrovna moc nevytáhli. Hra bude, pokud se nemýlím, pouze v noci, takže se asi nemuseli dělat s nějakým počasím. Teď to vypadá, že auto bude zřejmě neškrábnutelné. Takže žádné poškození. Fyzika už od ohledu zdaleka nesedí. Co se vlastně povedlo? Jasně, dali tam konečně možná slušnej tuning, páni, to je určitě megasložité a komplexní, takovou věc zakomponovat. Jinak za mě to nejlíp charakterizuje to slovo, "meh", tak to zatím vidím. Hra mě už dávno přestala lákat, ale věřím, že fanoušky si to najde.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: A to bude asi kámen úrazu už asi 1000x jsem psal a i hodně dalších lidí že to nemusí být model poškození jako v burnoutu ale jen o uvěřitelnějším poškození vozu. Což by mělo být samozřjemostí když to technologie dovolují. Což by jsi se dočetl v předchozích komentářích. Ale nemám náladu tu stále opakovat to samé dokola protože vám se nechce číst i když to přesně pak způsobuje tyhle nedorozumnění a zbytečné komentáře.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
9. 8. 2015 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My se tady bavíme a tuningu a jeho "zbytečnosti" v případě pokročilý destrukce, a ty vytáhneš stromy v CoD. . Srovnáváš stavební kámen hratelnosti s texturou.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: Ale prosím tě.... To už rovnou můžu říct že v COD je zbytečné mít odlesky vody nebo sluneční paprsky přeci k čemu ti v tupé střílečce bude odlesk slunce od vodní hladiny, nepřítele v ní neuvidíš. Tak proč to tam cpát a když už jsme u toho na co mít vymodelovaný stromy stačí něco co připomíná klacek a je to OMG

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
9. 8. 2015 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak. . Lidi nejdřív chtějí tuning a customizaci i těch největších maličkostí a následně by auto chtěli sešrotovat aby nic z toho nebylo vidět. . Uvědomte si že neustále se bude bourat a prorážet zátarasy. . To není o lenosti vývojářů. . Oni moc dobře vědí proč to tak dělaj.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
9. 8. 2015 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tyhle hře se často bourá a to by mě sralo furt čumět jen na rozbitou káru a s tuningem by se pak srali zbytečně

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chesse, Norbi001: Hezky napsané ale myslím že je jak házet perly sviním. Pokrytectví je vše přítomné

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
9. 8. 2015 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brokarek: Jenomže tyhle "detaily" Ti prostě taky ovlivňují pohled na hru a tyto detaily by měli být DNES už naprostým standardem. S touhle logikou bychom skončili u NFS III. Že to nemá absolutně žádný smysl? To promiň, ale když už dělám hru s auty, která často bourají apod, tak snad proboha aspoň nějakou takovouhle blbost by do toho mohli dát. Kdyby tam dali poškození jako z Most Wanted 2 nebo z Hot Pursuit 2010, tak bych neřekl půl slova. Tam bylo poškození arkádové tak akorát. Ale detaily jsou prostě pro hru důležité. Takže říct že v závodní hře není důležité poškození (pro ty z vás imbecilních tím myslím jakékoliv ano? Neřeším do jaké míry by tam mělo být v tuto chvíli) je jako říct, že u RPGčka není důležitý příběh. Je to standart, který by měl být dodržen.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brokarek: Proč teda Most Wanted 2012, Rivals atd. MAJÍ nějaký model poškození, kterej vypadá lépe než to co je v tomhle (jo je tam, ale hodně hodně malinký) .... nevim jak tobě, ale mě model poškození už přijde docela tradice v závodních hrách ať je to simulace nebo arkáda....

Divné je, že podobné chybějící detaily (viz Watch Dogs) se řešilo a bylo to špatně, že to tam chybí, ale když to chybí v NFS tak je to najednou v pohodě

Když detaily co jsou prakticky už standart ve hrách tady chybí, tak ano jasně že se mi to nelíbí....

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
9. 8. 2015 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém je v tom, že vám vadí absence prvku, který pro hru nemá naprosto žádný smysl a jeho přítomnost by byla naprosto zcestná. Upozorňuji, že neřeším odrážení od stěn, který je divný (a jen tak mimochodem, stejně to bylo snad ve všech posledních dílech NFS) , ale kosmetický poškození vozu. Chápu vaší touhu po tom, aby se z auta odíral lak, nechápu ale, k čemu by vám to ve hře, kde se ozlomkrk ženete co nejvyšší rychlostí městem a snažíte se vnímat hlavně okolí, bylo. Nemluvě o tom, že stejně hráči, kteří jsou trochu eutanazisti (a podobný píčoviny mají zřejmě potřebu řešit) , hrají s kamerou na nárazníku, kde vám je vlastně šumafuk jak vypadá to co řídíte.

Neberte to jako hejt, ale řešit model poškození u Need For Speed je prostě střelba do zdi a podle mě naprosto zbytečná snaha o kritizování hry podle prvních gameplayů.

Reklama
Reklama