S technologií Unreal Engine 4.
Budoucnost série Metal Gear Solid je po vyhazovu Hidea Kojimy hodně nahnutá, i když vydavatelská společnost Konami ujišťuje, že se chce k sérii v budoucnu vrátit s jiným týmem, dokonce se má na nástupci již pracovat. Otázkou je, jak ho přijmou fanoušci, když hlavní člověk odešel a pracuje na své vlastní hře.
Na tohle zatím nedokáže nikdo odpovědět. Pojďme se tak místo toho věnovat něčemu jinému, konkrétně fanouškovskému remaku prvního Metal Gear Solid, jenž využívá technologii Unreal Engine 4. Zdá se, že projekt má na starost jeden člověk - Airam Hernandez. Ten chtěl nejprve v novém stylu rozpohybovat a umožnit hráčům prozkoumat základnu. Když zveřejnil svůj záměr, celý internet o tom začal mluvit a jeho napadlo z toho všeho udělat celou hru.
Bude se to ale líbit Konami, která by mohla nadějný projekt pohřbít? Doufejme, že k tomu nedojde a Hernandez bude mít při své práci klid.