Umělecký ředitel God of War přechází k Naughty Dog
i Zdroj: PlayStation Studios
Novinka Umělecký ředitel God of War přechází k Naughty Dog

Umělecký ředitel God of War přechází k Naughty Dog

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4

Naposledy pracoval na AAA hře od Netflixu.

Reklama

Studio Naughty Dog do svých řad získalo zkušenou posilu. K americkému týmu se nově připojil brazilský vývojář Rafael Grassetti, který zastával důležitou pozici uměleckého ředitele u vývoje posledních dvou dílů série God of War

Ve studiu Sony Santa Monica, kde pracoval dlouhých 10 let, skončil v roce 2023, aby se přidal k vývoji nespecifikované AAA hry od Netflixu. Tento projekt byl však před časem zrušen, načež se Grassetti vrátil do PlayStation Studios. 

Tentokrát však jako nový člen studia Naughty Dog, kde bude rovněž pracovat jako umělecký ředitel. Kromě zmiňované série God of War se Grassetti z pozice Lead Character Artist v minulosti podílel také na vývoji her jako The Order: 1886, Killzone Shadow Fall nebo Infamous Second Son. Ještě před svým prvním příchodem k Sony pracoval ve studiu BioWare na hrách ze série Mass Effect a Dragon Age.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama