Zpět na článek

Diskuze: Unreal Engine 4.5 nabízí nové možnosti a lepší animace

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2014 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudanze: Třeba byl společensky unaven. Co já vím. Chlast dělá divy.

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
16. 10. 2014 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

virus: nechapu proc nekdo vubec pise do komentaru a vyjadruje se k predchazejicim komentarum kdyz si je ani neprecet protoze je linej je cist

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
16. 10. 2014 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudance: Jeho komentář znamená to, že je to děsně línej člověk na čtení, co si ještě špatně spočítal komentáře. Protože do tuctu mu jich ještě pár chybí. Pak mu sem napíšeš co by si rád od UE4 a on s tím bude machrovat někde venku. 😗

MrGunDub
MrGunDub
Level 1 Level 1
16. 10. 2014 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konečně lepší verze tohoto enginu

fuck ya

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
16. 10. 2014 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mr. lolendo: s tim souhlasim. mnohem lip pusobi celkove sladenej vizual hry nez napr krasny textury ale hnusny animace. to radsi at je horsi kvalita textur ale hezci animace ktery dohromady budou pekne fungovat. jako priklad bych uved gta4 vs napr tebou zminenej stalker. jinak unreal engine uz myslim zvlada i vetsi mapy viz borderlands, batman nebo red orchestra. a od novyho enginu ocekavam vyuziti uz jen dynamickejch stinu. jako na tomhle videu.

ryutak: cim jsou zbytecny? jsou k tematu. pokud jsou pro tebe zbytecny tak proc se jima vubec zabejvas? a jsi snad autor ue4 ze se ptas co tam chceme pridat? kdyby sis precet komentare tak bys zjistil ze tu lidi ty videa vesmes chvalej. nevim z ceho jsi usoudil ze se nam to asi nelibi nebo co mel ten tvuj komentar vlastne znamenat

Ryutak
Ryutak
Level 1 Level 1
16. 10. 2014 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jelikož se mi nechce číst tucet zbytečných komentů, tak mi jenom napište, co by jste ještě chtěli, aby přidali do UE4.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
15. 10. 2014 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Krudanze

Ano není stín jako stín ale v těch dvou zmíněných hrách jsou použity globálně na celou hru. Vše vrhá dynamický stín. FEAR má sice primitivní ostré stíny ale ta hra je opak těch dnešních kde je minimum dynamický stínů na scéně.

Pointa toho všeho je v tom že dnešní vývojáři udělají DX11 efekt na stíny kdy jsou jen 1-3 dyn. stíny na scéně a potřebujete na to GTX780TI. To rozhodně není cool! Mnohdy k tomu je vykreslování stínu ještě v režii CPU čili SW vkreslování kdy zase procesor se z toho může potento. Dávno není problém udělat pořádný stíny.

Co je problém jsou shadery, nasvícení a interakce ploch.

Ukázky z UE4 vykazují velikou konzistentnost celkového visuálu. Nic není jako pěst na oko.

Hry graficky ani nemusejí být extra dokonalé ale spíš by měli být graficky celistvé kde nic nevyčnívá protože to je rušiví element. Nejhorší jsou textury většinou.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
15. 10. 2014 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Což ty stíny jsou moc hezké, to jo. Tak ještě studio, které nám na to udělá pěknou hru a je to.

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
15. 10. 2014 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mr. lolendo: fakt ti ty stiny prijdou horsi nez ve stalkerovi? nedavno jsem hral lost alphu (vylepsenej shadow of chernobyl) a stiny jsou tam vzdycky stejne ostry (v nekterejch pripadech rozpixelovany a tresouci se) a obcas nesmyslne tmavy ( [ odkaz ] ) . tady jsou krasne rozpyty jako v realu pri takovymhle mekkym svetlu. navic cim dal jsou od zdroje svetla tim vic jsou rozpyty coz ve vetsine her porad neni. tim padem porad prochazis okolo stromu jehoz vrchol vrha stejne ostrej stin jako jeho koren. tady je navic hezky vyresena i ta neprima zare z odrazu okolnich sten (tzn radius svetla uz je ve vedlejsi mistnosti ale jeji osvetlenost porad vrha svetlo a stiny do druhy mistnosti. to jsem zatim v zadny hre nevidel

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
15. 10. 2014 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dynamické stíny ha na Stalkera a první Crysis to nemá

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
15. 10. 2014 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad se nekdy dockam doby, ze budou hry vypadat jako tyhle tech dema...az vyvojare prestane omezovat zabrzdenej hardware konzoli...

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
15. 10. 2014 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty stiny jsou super. hlavne na tom druhym videu. konecne bodovy svetla nemaj jen nesmyslne ostre ukoncenej radius v kterym jsou na kraji porad stejne ostry stiny jako u zdroje svetla

Newek23
Newek23
Level 1 Level 1
15. 10. 2014 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A která hra že to valí alespoň v tom Unreal 4. 0 enginu?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
15. 10. 2014 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi tak Navíc to vypadá sice krásně, ale dost umělkovaně

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
15. 10. 2014 05:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je sice pěkné, ale zatím hry nevyužívají plně ani tu 4 verzi. .

Reklama
Reklama