Novinka Unreal Engine představuje revoluční tvorbu digitálních postav

Unreal Engine představuje revoluční tvorbu digitálních postav

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

23
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

"S touhle technologií se výroba her navždy změní."

Reklama

Stále kvalitnější a propracovanější technika posouvá zpracování her na úroveň, kdy jsou mnohdy těžko rozeznatelné od reálných filmů. Jedná se ovšem o náročné techniky, a to především u tvorby postav. To vyžaduje obrovské množství času, úsilí a dovedností, nemluvě o nákladném vybavení a personálu. S novinkou přichází společnost Epic Games, která představila aplikaci MetaHuman Creator. Ta by měla tvorbu digitálních postav nejen usnadnit, ale také ji posunout na ještě realističtější úroveň.

MetaHuman Creator je cloudová aplikace, která by měla umožňovat zkrátit čas strávený tvorbou digitálních postav z týdnů nebo měsíců na méně než hodinu, aniž by byla ohrožena kvalita. Tato aplikace už čerpá ze stále rostoucí knihovny variant lidského vzhledu a pohybu. Autor následně bude moct danou variantu tvarovat a přetvářet podle své vlastní volby. Ukázkové video, jež Epic zveřejnil, představuje jak taková tvorba postavy v aplikaci bude vypadat.

Na tvorbě této aplikace se podílejí společnosti 3Lateral a Cubic Motion ve spolupráci s Unreal Engine týmem. "V Unreal Engine za posledních několik let běží spousta skvělých příkladů, od fiktivních postav, jako jsou Senua a Siren, až po digitální kopie Andy Serkise a Mike Seymoura. Společnosti jako 3Lateral a Cubic Motion vedly v oblasti vytváření 4D animací založených na zachycování výkonu; jsme hrdí na to, že obě tyto společnosti jsou nyní součástí rodiny Epic," uvádí společnost Epic Games na svých stránkách.

Epic rovněž tvrdí, že si autoři budou moct vybrat z přibližně 30 účesů, které používají prameny vlasů z Unreal Engine, nebo vlasové karty pro platformy nižší třídy. K dispozici je také sada ukázkových oděvů a 18 různých typů těla. Výslednou postavu lze poté stáhnout prostřednictvím Quixel Bridge a následně připravit pro animaci a snímání pohybu v Unreal Engine. Finální výtvory budou autoři moct použít ve svých projektech ve verzi Unreal Engine 4.26.1 nebo novější.

A co na to říkají lidé z oboru (vývoje videoher a počítačové grafiky)?

"S touhle technologií se výroba her navždy změní. Úspora nákladů díky tomuto bude astronomická. Bude těžké být konkurenceschopný, pokud nebudete na Unrealu. Tohle mění hru."

Aplikace MetaHuman Creator bude připravena na testování v rámci předběžného přístupu během několika následujících měsíců.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama