Zpět na článek

Diskuze: Unreal Engine představuje revoluční tvorbu digitálních postav

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

LonelyAngel
LonelyAngel
Level 36 Level 36
11. 2. 2021 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby na tomhle vznikl někdy "Detroit:Become Human 2".

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
11. 2. 2021 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LonelyAngel Yes!

asive47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je masakr. Pro mě jako člověka co dělá hard surface to hrozně pomůže v rámci osobních projektů. Tahle technologie určitě bude hodně využívaná u low cost projektů, ale nebál bych se toho že přední vývojáři přestanou dělat vlastní charactery.

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
10. 2. 2021 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedivím se, že po Unreal Enginu sáhli tvůrci Mandaloriana, aby v něm dělali efekty. :)

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackhand47XD Využili to jako předlohu pro tzv “led screen”( nová alternativa pro green/blue screen), kdy se za postavou promítala scéna, která byla reálně díky led screenu osvětlená, světlo je totiž achylova pata green screenu, tady díky tomu ta scéna vypadá mnohem víc přirozeně,ale efekty jako takové v tom nedělali, alespoň co já vím.

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
10. 2. 2021 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Nemodelovali v tom náhodou příšery atd?

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackhand47XD Co jsem Koukal tak se většinou dělal jenom scéna(ale možný to je), jinak Mando má opravdu hodně praktických efektů a to dneska jsou praktický efekty dražší než CGI , bohužel. https://youtu.be/Ufp8weYYDE8

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
10. 2. 2021 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Co jsem právě koukal na nějaké Behind the Scenes, tak tam v UE dělali snad Kraytského draka, takže bych řekl, že to pak užili i na ty ledové pavouky a další věci.

LAZAK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc takhle skvele nevypadaly postavy v Tony Hawk Pro skater 1+2. Tam byly obliceje a vlasy jedna z nejvetsich slabin, i kdyz hra bezela na Unreal engine 4.

Oski24
Oski24
Level 20 Level 20
10. 2. 2021 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika úžásná. Vskutku. 👌 Teď trochu odbočím. Všimli jste si, jak nám to podprahově cpou? Černá a žlutej. Bílí jsou kde? :?: A záblesk bílého starce fakt neberu.

GREP22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oski24 Rikal jsem si to stejny. V druhym video sice bila postava je ale z chlapa tam udelaji nejakou lesbu, nebo transku.

adamkeaton
adamkeaton
Level 5 Level 5
10. 2. 2021 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oski24 A nejhorší na tom je, že to cpou všude. I v reklamách v televizi. Nejdřív barevný a pak sem tam bílej.

Sarkas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oski24 Taková je teď doba. Kdyby to takhle neudělali, tak by byl řev a obvinění z rasismu a bůhví z čeho ještě. Mě osobně je jedno, jakou rasu použijí, vypadá to úžasně.

Pomerancovy_joe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oski24 Omlouvám se, ale to samé by si mohla říct kterákoliv jiná rasa, kdyby tam byli převážně zase jen bílí. Já myslím, že lidi nad tím moc přemýšlejí a kdyby všichni brali lidi takoví jací jsou a nekoukali na barvy, bylo by to o moc jednodušší. Mimochodem bílá žena se tam taky ukázala a například latino-američan tam ani nebyl a nikoho to očividně neštve. Není to poznámka jen na Vás samozřejmě. Naopak lidé, kteří dožadují mít ve filmech, ve hrách aspoň jednu LGBT+ postavu a nebo postavu určité rasy je také špatně a brání to svobodě kreativního myšlení těch tvůrců podle mého názoru...

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
11. 2. 2021 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oski24 Není úplně jedno čí ksicht tam je?

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 2. 2021 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Unreal Engine byl vždycky na špičce co se kvality týká a momentálně není lepší varianty. I když i Unity se hodně zvedl, Frostbite je spíš prokletí a Cryengine docela zapadl, jsem hodně zvědavý právě na nový UE 5.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Za mě stále jasně vede RAGE engine, uvidíme kam se s ním posunou v GTA 6. Jen je škoda ,že se o něj nechtějí dělit 😂

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
11. 2. 2021 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Unreal byl vždy jen průměr. Momentálně je nejlepší engine Decima

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
11. 2. 2021 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paladin Jasně, to víš, že jo, průměr. Nejvíce licencovaný engine a navíc oblíbený jak mezi herními, tak mezi filmovými tvůrci. Napřed si o tom něco zjisti. Za to Decima byla v kolika hrách? Ve dvou? Neříkám, je pěkný, ale nový UE je už zase jinde. Nehledě na podpoře, kterou Epic tvůrcům, kteří si Engine licencují, poskytují. Jen pro zajímavost, pěkný článek o herních enginech: https://gamedevacademy.org/best-game-engines/

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
11. 2. 2021 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry A která hra na Unrealu vypadá parádně? Netvrdím, že je špatnej ale i ten Cryengine vypadá 10x líp.Unreal byl vždy o přístupnosti a jednoduchosti a běží dobře jak na konzole tak PC ale žádný zázraky nikdy nepředvedl

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
10. 2. 2021 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně to příjde až děsivé, když to vezmu z pohledu toho kdo se chce na trhu vývojáře her, v tomto případě character artist, teprve uplatnit. Přestože je to náročná práce, konkurence je navzdory tomu velká a takhle podle mě poroste ještě víc. Ono to nejspíš až zas tak horké nebude, ale podle mě to přece jen něco změní.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
11. 2. 2021 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Na druhou stranu potřebujeme snížit počet potřebných lidí k vytvoření velkých her. Neustále to roste a spolu s tím náklady na vývoj.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
11. 2. 2021 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Alternativně bude moct vycházet víc rozličných her :)

Reklama
Reklama