Zpět na článek

Diskuze: Upscaling PSSR půjde implementovat i zpětně, vývojáři budou moct na PS5 Pro využít více paměti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

FenjxCZE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono když je rychle SSD tak to zas tolik ty ramky nepotřebuje ne. Na to vyrovnání paměti jako tomu bylo třeba u ps4ky

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
29. 3. 2024 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FenjxCZE Takhle to bohužel nefunguje, rychlé SSD není náhrada za RAM. Sice umožňuje rychlejší streaming dat, ale přímo z něj se číst nemůže, ten disk na tohle není dělaný. RAM má nižší latenci a je výrazně rychlejší.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smutné, že z 16GB se hrám musí odebrat 3.5GB paměti, aby na pozadí mohla pořád běžet ta šaškárna se "sociálními" funkcemi a reklamami. To nejdůležitější, kvůli čemu jsem si tuhle hračku koupil - hry, jsou zbytečně ochuzovány.

Reklama
Reklama