Zpět na článek

Diskuze: Už 30 tisíc lidí podepsalo petici za vrácení peněz za Battlefield 2042

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

stylar
stylar
Level 34 Level 34
11. 2. 2022 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BF1 > 1000+ hodin, BFV > 600+ hodin a ještě hraju, BF2042 > 80 hodin a dál hrát nechci, dával jsem tomu šanci, ale v mnoha ohledech je to horší jak předchozí díly, takže pokud nevyjde patch jeden z největších v historii lidstva, tak RIP Battlefield...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 2. 2022 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč by nějaký vývojář měl hloupým lidem vracet peníze. Poučení nedělat předobjednávky. Kort, když se ještě uvažuje, že ta hra přejde do Free-to-play.

Mighty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ámen

Mixam

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Beta mi stačila k tomu, abych o tu hru do dnes i nadále ani myší v obchodě nezavadil. :D Bohužel se to vážně nepovedlo.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
10. 2. 2022 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Imagine předobjednávat hry 😂 <--- důvod, proč řada AAA her jsou v takovém stavu. Já se naposledy spálil při preorderu CP a dodnes je mi trapně, jak jsem neodolal hypu a naletěl marketingovým materiálům.

Souleater

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

65,000 jedeme podepisujte.!!!

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
9. 2. 2022 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater už je tam přes 70 tisíc

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
11. 2. 2022 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Beztak si z toho ti vydavatelé prd dělaj...

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemají to kupovat, je to doslova jenom jejich chyba.

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Nechápu.. je tedy moje chyba, že jsem skočil na officiální gameplay-trailery a hype marketingu které neodpovídají realitě?

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 31 Level 31
9. 2. 2022 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Je tvoje chyba, že musíš předobjednávat něco, jehož výrobce pravidelně nedodává to, co slíbil. Spálit se prvně jako např. CB2077 je v pohodě. To byl vyloženě lživý marketing, hlavně pro old gen konzolisty. Přestože PC verze byla nefunkčnější a celkem hratelná, tak byla stejně tak prázdná (oproti slibům), jako ty rozbité PS4 a X1 verze. Spálit se koupí už asi 5. BFka, které je půl roku od vydání standardně nehratelné, a to včetně nakonec opěvovaných dílů jako BF3 a BF4, to už je opravdu s prominutím demence. Přesně to totiž vystihuje dělat opakovaně chyby a očekávat jiné výsledky. Dokud se na to všichni nevykašlete a nepočkáte si na první recenze, profi, i od hráčů, tak budete furt jen brečet. A to buďte rádi, že jdou teď hry aspoň v rámci mezí vracet, i když to často za 2 hodiny bohužel nemáš šanci poznat. Podpořit výrobce koupí za plnou cenou je správné, ale musí si to zasloužit. To, že předobjednávky jsou rok od roku vyšší a kvalita rok od roku nižší (platí téměř na všechny tituly), tak tím opravdu nedáváte najevo nespokojenost. Dokud by se mi sypaly prachy za sebevětší sh1t, tak bych se na nějakou přehnanou snahu ze strany vývojáře/vydavatele asi taky vykašlal. A přesně na tuhle naivitu, která se přitom dá tak krásně ovlivnit, spoléhají.

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bLaCk0uT Já si to nepredobjednal, koupil jsem to ještě v hypu asi den dva po vydání

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bLaCk0uT Navíc hra mě těch prvních pár h i docela bavila (čímž jsem přišel o možnost refundu) jenže oni to po aktualizaci ještě víc domrdali, vysrali se na nás a nechali nás měsíc a půl bez jakékoliv podpory.. to mě sere víc než to co tam chybí... Tudíž stále nechápu, v čem je chyba u mě..

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 31 Level 31
9. 2. 2022 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Po tomhle větším popisu asi v ničem, ale hádám, že na většinu bude platit to, co jsem psal výše. Přesně ti mohou za to, že jim tohle prochází.

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
10. 2. 2022 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bLaCk0uT Ono je to fakt těžký když např. IGN psalo, že je to zatím nejlepší Battlefield. 😁 Ale souhlasím, že předobjednávky jsou mor a je třeba ho vymítit.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 2. 2022 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Koupil si to v hypu. Fajn. Pokud už ale nějaký ten pátek hraješ hry, tak přesně tohle je cílem. Vydat 3 minutový trailer nebo 10 minutový gameplay s trochou akce, ukázka destrukce a grafiky a letíš to koupit. Proč, protože si řekneš, že horší, než předchozí díl to být nemůžeš a pak tady všichni brečíte.

whatever

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Před vydáním byla Beta která byla naprostý odpad, na úrovni Alfa verze hry. Před vydáním byly dostupné video recenze, ze kterých bylo jasně znatelné, že ta hra není hotová a že to bude jeden velký průser. Dice je známá tím, v jakém stavu dokáže vydat hru a že pak další rok trvá než se to doladí. Když i přes toto všechno lidi jdou a koupí hru za 60-100€, tak to jsou prostě paka, jinak to nejde říct.

Angeller

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@whatever Beta byla porad lepsi nez hotova hra ze dvou duvodu - absence vznasedla a M5C Bolte. Absence ending screenu s hlaskama specialistu

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

57k a stále to leze nahoru.

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nekupoval jsem to ani nehrál, jen články a videa mi způsobily psychickou újmu, petici jsem podepsal a budu se soudit o 10.000.000 (Kč stačí)

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
9. 2. 2022 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně jim to tam lítá :)

kyjak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč si sakra tohle vůbec někdo kupuje ? Série jako Battlefield, CoD, Fifa, Assassins Creed, Civillization, Heroes of Might and Magic, The Sims 4 a jeho miliarda DLC, Far cry a podobně nám jen obalí základní kostru malinko jiným vizuálem a mechanikami a lidi to kupujou jak blbí a tím podporují tyhle vývojáře aby nic neměnili. Tenhle případ s Battlefieldem, může být konečně impuls, udělat něco zajímavějšího, originálnějšího.

Tomas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kyjak Protože jsou lidi idioti. Kdyby nebyli idioti, herní byznys by vypadal úplně jinak.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
9. 2. 2022 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas nejen ten herní ;)

Souleater

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podepsáno už je tam 50 tisíc jede to pěkně! Tohle jim nesmí projít!

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rikam to stale a reknu to znova, protoze si za svym nazorem stojim. BF42 nehraji denne, ale sem tam ho zapnu takze vim o cem mluvim. Ano, mapy jsou nic moc - otevrene a tolik znicitelnych objektu jako zname ze starsich dilu tam neni. Presto je par map, ktere me vylozene bavi. Specialisti jsou neco co bych ze hry uplne vyskrtnul, ale ve finale jsem si nasel par oblibenych a stemi hraji, ostatnich se ani nedotknu. Co se tyce toho vykonu. No to je dost diskutabilni. Na i7 8700k OC na 4.8ghz, 32gb ram a RTX3080 tam byly nejake ty propady pod 60fps pri 1440p a vse na ultra ale jinak to bylo normalne hratelny. Propady FPS vyresila koupe noveho PC a hra ted jede jako po masle takze pokud nekdo hraje na brambore tak ano, bude mit problemy s vykonem, ale potom si nestezujte. Co rici zaverem. Mapy nic moc, specialisti by tam vubec byt nemuseli, ale jinak je to porad Battlefield. Ten pocit z totalni valky kdy vsechno kolem vybuchuje a litaj vam nad hlavama stihacky tam porad je a obcas jsou nektere momenty vazne epicke. Nerikam, ze bych dal tydle hre 10z10 ale urcite bych ji nehodnotil jako “extremne zapornou” jako muzeme videt na steamu. A to, ze tam neni celkova tabulka vysledku behem zapasu. Jako jo, asi by tam mohla byt, ale i tak je to neco bez ceho dokazu zit. Ja se tedy u BF42 bavim a pokud nekdo vahate s koupi, doporucuji si koupit za nejakych 10€ EA Play a muzete si BF42 na 10 hodin vyzkouset a udelate si nazor sami, pripadne pak koupite plnou verzi. Ja to tak udelal a penez nelituji.

Angeller

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Hele mel jsem na to podobny nazor, odehral jsem 200h a bavil se. ALE. Ta hra proste neni hotova, vis jak vypadaj psi znamky? Je to jeden druh dog tagu prehozeny obrazkem tvyho tagu na player karte. A to je jen spicka ledovce. Zadne statistiky, zadne! Jen pocet killu s danou zbrani/vybavou. Gunner v helikoptere nema jinou zbran nez 30mm kulomet. Zadna TV rocket, zadna sranda. Absence TDM, infantry modu. Proste tam neni. Asi to bude tim, ze v interierech mam extra propady o 20 fps, mozna to nebude jen u me. Pust si v ramci EA play jako ja BF1, kterej sem uz parkrat zkousel, ale ted jsem pochopil o cem kazdej mluvi. BF1 je battlefield, BF2042 je jeho nedovyvinutej braska ze smesne budoucnosti, kde concept art ukazoval svet na kraji apokalypsy a dostaly jsme ciste mapy bez spetky znamky po loru o kterem se mluvilo a naprosto silene specialisty a jejich hlasky. Specialisty bych prezil, mapy bych brezil, na spouste z nich neco je. Mapy maj spoustu capture pointu, kde to vypada skvele a taky bych se pres to prenesl. Ale ze mi revolver pri prazdne komore dobije pouze 5 naboju, protoze multimiliardova spolecnost produkujici Xtej battlefield je korpo kterej strida lidi jak ponozky, kteri maji cas ve volnym case implementovat animaci hlazeni rangera, ale mezitim vznasedla litaj po stenach mrakodrapu. Branil jsem to, dlouho, ale odklad sezony na leto a skoro pul roku na implementaci scoreboardu. Fakt neplatim 90 euro za gold edici, abych ten battle pass dostal v lete. Ja nechci v lete hrat battlefield, je to leto. BF vysel v listopadu. Abych si na zimu zahral jako vsichni a do leta se zabavil novym contentem. Bral bych refund taky s 200h, tohle uz nemam chut zapnout bez ohledu na to, jestli sem si to dokazal uzit i pres tu zkazu co dodali

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Angeller Ano, vim co jsou psi znamky. Znam z predchozich dilu. A ano, take vim o absenci podrobnych statistik. Pokud je nekdo HC BF hrac tak potom to asi chapu. Ja nikdy nevydrzel hrat BF nonstop v kuse a mit ho jako svou main hru. Dycky jsem si sel zastrilet jen tak for fun na par hodin. A mam to tak do ted. Zapnu to 1x, maximalne 2x tydne ale nekdy ani to ne takze me absence techto funkci nejak nemrzi. Jako ze jsi za to dal 90€ nebo kolik tak se ti vlastne ani nedivim. Me tydle battlepassy a podobny “kosmeticky” nesmysly nejak netahnou takze ja mam tu nejzakladnejsi verzi a sezona me ani moc nezajima. Kvuli sezony to nehraji, ale naproto te chapu. 90€ je za todle vazne moc a taky by me to sralo. Souhlasim, respektuji a chapu.

MacFun

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Podnětná diskuse. Já mám v BF sérii mnoho tisíc hodin. Hraji výhradně jen BFko, téměř denně, a i přesto jsem petici podepsal. Tento díl je opravdu béčko, ne titul AAA kvality na kterou jsme byli doposud zvyklí. Mě osobně nejde tak o investované peníze. Jde mi spíše o změnu přístupu EA a o celý tzv. pokrok. Věřím, že většina skutečně skalních hráčů to má podobně. Pocit zoufalství z vývoje herní série zde probublává již od BFV. Toto je první možnost, jak to EA svým způsobem "vrátit". Proto věřím, že podpisů bude nakonec mnohem víc. Nicméně, uvidíme. :-) Jen namátkově několik možných důvodů z mého osobního pohledu: - BFV - situace okolo implementace anticheatu a nulová snaha čítování jakkoli řešit. Jen sliby a lži. - BFV - oproti tomu aktivní práce na vývoji cenzury chatu v BFV. Nicméně, čítování je plně tolerováno. - BFV - rasově pokrokové video single kampaně. - BFV - podobný rasový pokrok s herními charaktery. - BF2042 - opět cenzura chatu, ale ještě ve větším měřítku, kdy jednotlivé strany již nemohou ani vzájemně psát. - BF2042 - do hry neimplementován scoreboard, jako tzv. již zastaralá funkce (nejde o nedodělanost hry, jde o záměr). BF2042 - podobně je to se squady a možností někoho ze družstva vyloučit. BF2042 - asi podobné důvody vedly k absenci hlasové komunikace ve hře. BF2042 - naprostá liknavost operativně řešit zásadní problémy hry. Dlouhá mlčení EA, následované tím nejhorším scénářem, tj. odklady updatů a vydávání obsahu. BFV a BF2042 - namísto usilovné práce na chybách hry jsou hráčům mnohdy servírována různá prohlášení, které je nutné potvrdit o podpoře BLM a rozmanitosti, atp. BF2042 - tragické audiovizuální pojetí hry, datované někdy mezi BF4 a BF1. Toto vidím jako můj nejzásadnější problém a všech mých spoluhráčů. Kdyby hra vypadala a zněla jako BFV či BF1, většina nás by nějakou tu chybu odpustila. Trpělivě bychom vyčkali na obvykle celkem rychlé odstranění. Tak tomu tedy bylo u předešlých dílů. Zde nikoli.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MacFun MacFun, hele a presne z tveho pohledu to naprosto chapu a vubec jsem si tydle veci jako prilezitostny hrac neuvedomoval, ale presne vim o cem mluvis. Kdyz se nad tim zamyslim tak je to dosti smutne. Presne tydle korporatni diktatury bytostne odmitam a to jsem si 42 celkem oblibil.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Přesně tak :-) Já nasednul opět na Hype train jako snad u každého dílu BF a šel jsem od začátku do toho,že ta hra bude půlroku nehratelná (přece jen známe DICE od BF 3).Je tam spousta věcí,co tam nemají co dělat (specialisté a jejich cringe voice lines) a spousta věcí,co bylo záměrně vyškrtnuto,změněno kvůli diverzitě apod. pí****nám dnešní doby,neposlouchání své vlastní komunity,která jim doslova vyrábí koncepty na míru,a ukazují jim co dělalo Batlefield Battlefieldem,technický stav je taky žalostný,na i7 a i9 s RTX 2080-3090 grafikami prostě musíte mít na Ultra aspoň 120FPS minimálně,to je základ,když je to High End HW.Ale i tak si to jednou za čas zapnu a nemůžu říct,že se prostě u toho nebavím.Bavím..... ale je to na každém kroku poznat,že to mělo být minimálně rok ve vývoji. Takže petici podepisovat nebudu ani žádat o peníze zpět, když vím,že jsem šel do tohohle dobrovolně. Pokud se na tu hru nevyserou a nezaříznou ji,tak se z ní časem může vyklubat hodně povedená fps hra jako každý BF .

MacFun

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher SamFisher, já petici podepsal, ale nechci refund za hru. Pokud bych měl na krásně chtít nějakou náhradu v souvislosti s BF2042, pak je to spíš investice do pořízení HW v dnešní době. :-) Nové PC jsem stavěl výhradně kvůli BF2042, neb nic jiného nehraju. To je ale samozřejmě nesmysl a můj osobní problém, který ale mrzí mnohem víc, než-li investice do samotné hry. Podpis je vyloženě záležitost přístupu EA k sérii, již od dob BFV. Mimochodem, podobně jako ty taky jsem čekal, že hru budou měsíce ladit. Tak jsem pro jistotu koupil jen základní verzi s případným dokoupením Gold či SP. Podobně jako u tebe, za daný peníz jsem si něco zahrál a investice ani tak nemrzí. Třeba se z toho časem něco vyklube. Nicméně, BF2042 má obrovský pevný hendikep. Hra je na dnešní poměry ošklivá (graficky mimo) a nezvučná, což již bohužel zůstane i po updatech. :-/ Navíc, pasivita DICE znamená, že nový "pokrokový" tým je buď neschopný, nebo je hra ze strany EA už odepsaná. Píšeš, že se u hry bavíš. Pravdidělně migruju BF1, BFV a BF2042. Musím napsat, že v BF2042 závava je, ale spíš v týmu spoluhráčů a je nejhorší z jmenovaných dílů. Ten feel ze střílení a zbraní tady prostě chybí, bez ohledu na vše ostatní, co je špatně. To je prostě základ, který by hra měla mít.

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oni tomu verili kdyz to vydavali ? :D :D on ty hry asi fakt nikdo nehraje predtim nez je posilaji do sveta bo uz nevim co je to vsechno za joudy nenazrany :D :D testovali co :D :D zapnuti a vypnuti :D :D kokosaci :D :D

Reklama
Reklama