Vývojáři se snaží o návrat hádanek, a to v co nejvěrněji zpracovaných hrobkách.
Lara Croft by na vývojáře z Ubisoftu asi byla pyšná. Kreativní ředitel hry Ashraf Ismail pro Gamesradar prozradil, že se do hry vrací různé hrobky a hádanky, jako tomu bylo kdysi v případě druhého dílu. Co víc, všechno by navíc mělo být postaveno a založeno na skutečných místech a skutečných hrobkách.
„Ve hře máme hned několik hrobek. Některé nabízí klasické hádanky, v jiných se musíte dobře orientovat. Spousta z nich je navíc založená na skutečných hrobkách, které jsme detailně studovali.”
„Dali jsme opravdu spoustu práce a úsilí do toho, abychom tyto hrobkách vytvořili. Všechno, o čem víme, jsme nastudovali, udělali jsme si obrázky a pokusili jsme se všechno replikovat, jak jen to šlo. Třeba v případě řecké pyramidy máme všechny ty místnosti, chodby a všechno je to autentická reprezentace. Samozřejmě jsme ale upustili uzdu fantazii a zeptali se sami sebe, jaké tajné místnosti ještě nebyly objeveny?”
Z toho všeho to zatím vypadá, že v Origins dojde na nejeden zajímavý průzkum pyramid a podobných oblastí. Tak snad to bude stát za to.