Vstupuje do nich 750 zaměstnanců.
Zaměstnanci Blizzardu a Bethesdy založili dvojici odborových organizací. V obou případech jde o takzvané wall-to-wall odbory napříč odděleními, čímž se odlišují třeba od testerských odborů ZeniMaxu, které vznikly na začátku loňského roku.
Vývojáři World of Warcraft v Blizzardu založili takzvanou World of Warcraft Gamemakers Guild (WoWGG). Jde o větší z obou organizací, má přes 500 členů. Microsoft dává sdružování zaměstnanců v odborech i na základě dřívějších dohod volný průchod, jde o velký rozdíl oproti někdejšímu vedení Activision Blizzardu.
„Chceme jednak zlepšit naše pracovní podmínky, jednak ochránit to, co máme na společnosti Blizzard rádi, abychom se mohli cítit bezpečně a mohli svůj talent a vášeň vložit do vývoje World of Warcraft,“ říká pro Game Developer softwarový inženýr Kevin Vigue. WoWGG se chce zaměřit na prevenci výpovědí, zlepšení práce z domova, transparentní komunikaci ohledně povýšení a platové podmínky.
V Bethesda Games Studios se do nových odborů připojilo 241 zaměstnanců. Obě organizace spadají tradičně pod Communication Workers of America. Vývojáři se inspirovali ve Spojených státech dosud největšími herními wall-to-wall odbory, které vznikly ve společnosti Sega.