Nové prostředí, nové mechanismy i nový příběh. Vše zdarma.
Psal se prosinec 2011, měsíc po vydání Elder Scrolls V: Skyrim začala partička čtrnácti nadšenců v Mnichově pracovat na ambiciózní modifikaci, která naváže na jejich předchozí práci. Tou byl mod Nehrim do Elder Scrolls IV: Oblivion. Po necelých pěti letech se jim to podařilo, modifikace Enderal byla úspěšně dokončena a má stanovené datum vydání.
V německé verzi vyjde začátkem července, někdy mezi 1. až 3. červencem. Anglickou verzi s dabingem a titulky mohou hráči očekávat o dva týdny později. Zatím pouze pro PC verze. Pokud bude speciální edice Skyrimu na PS4 a Xbox One fungovat jak má, uvažují autoři o vytvoření modifikace i pro současné konzole.
Enderal je skutečně pokračováním oblíbeného modu Nehrim. Pokud jste ho ale nehráli, nemusíte mít strach. Enderal předělává Skyrim ve všech směrech. Zaujme dospělejší příběh obklopující psychologii, filozofii a náboženství. Tenhle svět má být téměř stejně rozsáhlý jako v původní hře. Další novinkou je přepracování RPG systému, který je založen na získávání zkušeností a skillů.