Zpět na článek

Diskuze: V ČR a na Slovensku se prodalo více než 35 000 kopií Zaklínače 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Některé hry asi nepotřebují nedobytnou ochranu, tohle je odpověď na pirátství (edit: oni to tady píšou vlastně všichni )

Já osobně jsem hrdý vlastník warezu, ale chci tím říct, že by se tvůrci měli zamyslet, jestli není lepší zaplatit za extra featuru, než za "neinvazivní" drm

A až budu mít svůj pc zas u sebe 24/7, tak to hned napravím, a krabicově, abych měl dycky před sebou tuhle skvělou hru. Asi jí strčím hned za sérii Mass Effect a KotOR

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: nejsem si jist, ale gta v denuvo nema. (kdyztak me opravte)

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna z her, kdy jsem kvuli ni ze stary case vytahl desktip mechaniku a na soucasnym pc pouzil jako externi

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
13. 1. 2016 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster - hru jsi nemusel ani crackovat, to je ten paradox

aktualne na piratebay zaklinace 3 seeduje jen 443 lidi

kdezto takovy GTA 5 s DENUVO celejch 1523 lidi

nebo zlodejinu sims 4 rovnou 1275 lidi

i z tak lehce dostupnejch cisel kazdej vidi, ze souvislost mezi piratstvi a pripadnou ochranou hry, neni vubec zadna

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
13. 1. 2016 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: Asi tak. I já jako poloviční pirát musím prostě uznat, že něco se prostě nepirátí i kdyby se chtělo sebevíc. Potupně se přiznám, že nejdřív jsem skutečně stáhnul Zaklínače 3, ale po dvou hodinách hraní jsem se začal kát a na GOGu jsem si zakoupil originál. Prostě tohle je opravdu další z mála her, která se kupovat musí. MUSÍ. Stejně tomu u mě bylo u Dragon Age 1 a nebo Mass Effect sérii a u dalších her, které si moje peníze skutečně zaslouží.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím, že Zaklínač je krásnou ukázkou toho , že hráči jsou ochotní zaplatit za kvalitní a neodfláklou hru. čistě teoreticky jsem si to nemusel kupovat a jen to cracknout na PC... ale to bych se styděl až na půdu. Takový klenot co by měl patřit do kulturních hodnot Polska/Evropanů a vůbec světa.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolousek001: ona to prave neni demence, ale naprosto logicky tah! Proc davat retail ci koupeny klic odkudkoliv na steam, kdyz ma cdpr svuj gog.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mne, kdyby se rozsirila nejakym zpusobem agresivni typy ochrany tak by to mohlo ublizit vsem. Staci aby se vyjmenovalo co to prinasi za neduhy a ta treti skupina o ktere se tu mluvi by si mohla koupi rozmyslet. Jedna hra mi bude neustale kontrovat pripojeni, druha mi likvidovat pocitac tak to se na to vykaslu uplne.

CDPR moc fandim, zaklinac a fantasy svet mi nic nerika tak ten jejich scifi thriller ci jak to nazvat ten cyberpunk ocekavam az moc a verim ze to bude neuveritelne a mohlo by to zavirit vodami . Takovou hru a jeste s jejich pristupem k ochranam je bude radost hrat.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lazy: Napsal jsem, že ty ostatní obchody jsou ho* , Steam jsem uvedl jen jako příklad, že spousta lidí přes něj nakupuje a spousta lidí přes něj logicky Zaklínače má, zvlášť když ho člověk tam chtěl mít ... Protože díky CD Projektu krabicovka aktivovat na Steamu pochopitelně nešla což je dneska demence.

Proti Steamu nic nemám, právě naopak, spíš mě štve že na PC je asi milion dalších klientů který musím mít naistalovaný, včetně Originu, Uplay, Rockstar kokotiny a i toho Gogu kvůli Zaklínači.

MachujaNapitchi
MachujaNapitchi
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bych chtěl vidět v % kolik toho lidi stáhli a koupili se vsadím, že by toho bylo i 2x tolik. Ale na dvě z nejchudších zemí v Evropě je to pěkné číslo.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kalousek001: Na to jaky je podle tebe Steam a ostani hovno (s prominutim) ho pouzivas celkem fest [ odkaz ]

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
13. 1. 2016 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

35 tisíc. No to je slušný. To je, jako by celé město Tábor vzalo herní krámy rychlostí husitského rabování a šlo mastit. 👍

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Phase: A ty jsi co? Ty se styď taky! A je rozdíl mezi odpadem a Zaklínačem.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kuler91: A proč by jako CD Projekt posílal do Cenegy dárek za nakoupený kusy přes Steam a jiný hovna který radši nebudu jmenovat ...

Phase
Phase
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to malo, ved to aj rytmus preda viac cd hanbite sa cesi a slovaci radsej pijete nez hrate

kuler91
kuler91
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je psaný, ze je to pouze krabice? Dle mého je to komplet, protože 35 k je super na naše poměry. . .

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do těch 35 000 prodaných kusů patří i můj. Divoký hon hraju od Vánoc a prohánět se na Klepně tak nádhernou krajinou, objevovat zapomenutá místa a hledat poklady je opravdu zážitek. Úžasná hra a CD Projektu patří velká gratulace.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
12. 1. 2016 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problematika je natolik slozita, ze my ji tu nevyresime. . ta vec ma tolik vrstev, ze nejde ani poradne uchopit. .

theyseemerollin
theyseemerollin
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

james faith: z částí souhlasím i ja jsem tak něakou dobu existoval, že jsem piratil a sem tam jsem si koupil origo ale když už jsem si ji koupil viš co to bylo? hlavně MP hra kterou jsem mohl hrat s kamarady takže prostě ne. Lidi co masivně warezuji nebo jen častečně stejně hry kupovat nebudou nebo budou stále jenom častečně ...

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
12. 1. 2016 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

James Faith - jj souhlas. .

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
12. 1. 2016 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer

Problém je, že ty i většina lidí v těchto diskuzích koukáte jen na dva extrémy - lidi, co kupují a prakticky nepirátí, a lidi, co masivně stahují a kupují jen zřídka.

Vývojáři ochran však míří na tu třetí, opomíjenou skupinu - lidi, co pravidelně kupují a zároveň to prokládají warezem, kdy ten poměr bude tak do 60% pro warez nebo ofiko. Právě ti skutečně mohou začít kupovat víc a častěji, protože na rozdíl od těžkých pirátů už nějakou obchodní morálku mají. Navíc tahle skupina se nejvýrazněji mění s přibývajícím věkem a to ve prospěch kupování originálních her a tohle by ten přerod mohlo urychlit.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to jsou jen krabicovky na ně je to velice slušné číslo a ještě samozřejmě bude narůstat. Pokud vyjde nějaká kompletní edice jako v případě dvojky tak to číslo se klidně na 50 000 zakulatit může. To se ta čeština asi určitě zaplatila ...

Reálně bude v CZ originálek ale víc než 2x tolik ...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratulace! Za mě mají tři kopie.

theyseemerollin
theyseemerollin
Level 1 Level 1
12. 1. 2016 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bonny: taky že je jen se ti snažím logicky vysvětlit jak by to z 99, 9% vypadalo a aby si popřemyšlel a možná přehodnotil nazor čímž taky zabráníš rozmachu zavadějících informací ... co si jinak mysliš mi je uplně jedno

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
12. 1. 2016 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

theyseemerollin - presne si vystihl zakladni premisu - nestalo by se vubec nic. . zarazi me predstavy nekterych jedincu, kteri vyvozuji opacny zaver tzn. vic lidi by kupovalo hry, eventuelne by doslo k jejich zlevneni. . na radu prichazi psychologicky profil pirata ( (:

Reklama
Reklama