V DayZ vás budou v budoucnu ohrožovat predátoři
DAYZ Novinka V DayZ vás budou v budoucnu ohrožovat predátoři

V DayZ vás budou v budoucnu ohrožovat predátoři

Michal Burian

Michal Burian

21

V lesích a na polích Černarusi se bude prohánět smečka hladových vlků.

Reklama

Survival onlinovka DayZ je stále ve vývoji. České studio Bohemia Interactive nově na svém blogu prozradilo detaily o budoucích aktualizacích a hlavní producent Brian Hicks se rozepsal o tom, jak jim práce jde od ruky. Nejprve se zaměříme na jednu z podstatných novinek.

Pokud jste si mysleli, že po desítkách až stovek hodin vás v DayZ nemůže nic překvapit, tak brzy budete mít o další problém navíc. Už vás nebudou ohrožovat jen jiní hráči nebo zombíci, ale také různí predátoři. Tvůrci plánují do hry přidat hladová zvířata, která se budou potloukat po lesích a polích Černarusi a čekat na příležitost, aby nejen vás mohli zakousnout. Lovit pochopitelně budou i jiná zvířata.

Zatím můžete počítat se smečkou vlků, která je ukázaná ve videu níže. Lze ale očekávat další zvířata. Napadá mě třeba medvěd, což by mohla být zajímavá výzva.

Hlavní producent Peter Nespešný k tomu dodal, že volně žijící živočiši v Černarusi nabízející další způsob pro získání důležitého jídla pro přežití. V budoucnu tak DayZ bude podporovat lov zvířat. Při tom ale budete muset myslet na to, že zvířata budou mít svůj denní cyklus, budete muset najít jejich území a poté je vystopovat. Můžou se nacházet u vody, pást se na louce nebo odpočívat v lese.

Zvířata budou velmi citlivá, jakmile se jim nebude něco zdát, vezmou do zaječí. Pochopitelně také zvíře bude zanechávat stopy, díky nim budete moci svou kořist vystopovat. Stejný systém potom bude použit i pro přeživší. Ostatní hráče budete moci najít pomocí různých stop, ať už jde o otisky nohou nebo skvrny od krve. Bohemia Interactive nezapomenout ani na stopy od pneumatik vozidel nebo skvrny z úniku provozních kapalin.

Pojďme se přesunout dál. Brian Hicks dále napsal, že mají hotov systém animací pro Base a Editor. Aktuálně se zaměřují na kostry pro infikované (zombíky), postavy hráčů a zvířata. Dále upravují diferenciální animace. Jako další se pustí do podpory rozsáhlejších funkcí, ale teď se soustředí na optimalizaci.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama