Vydání F1 2010 se již nezadržitelně blíží a Codemasters dnes prozradili další zajímavé informace z vývoje této hry, které jistě ocení nejeden fanoušek realistického řízení + gameplay videa z PAX 2010.
Codemasters dnes oznámili, že velmi mnoho úsilí věnovali přepracování EGO enginu, na němž poběží chystaná hra F1 2010. Tento engine byl v dřívějších letech použit pro Colin McRae: DiRT sérii a Race Driver: GRID, avšak přesně neodpovídal požadavkům, jaké na něj Codemasters kladli. Jejich hlavním cílem je totiž zprostředkovat hráčům absolutně reálný pocit z řízení monopostu formule 1.
Došlo tak k přepracování enginu, který je nyní přesně nastaven pro řízení formule a nikoliv automobilu. Engine nyní dokáže zahrnout faktory jako je teplota, tlak, odklon, opotřebení pneumatik, vlhkost na trati apod. Stejně tak bude jednoznačně zřetelné, zda-li se pohybujete po trávě, štěrku nebo bahnu. Vše je navíc zvlášť uzpůsobeno pro přední i zadní pneumatiky.
F1 2010 vyjde pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360 již 24. září.
Závěrem vám doporučujeme podívat se na dvě nová videa, která nabízejí záznam z nedávné výstavy PAX 2010: