V GTA IV bylo myšleno na sebemenší detaily, ve Watch Dogs už tolik ne
Grand Theft Auto 4 Novinka V GTA IV bylo myšleno na sebemenší detaily, ve Watch Dogs už tolik ne

V GTA IV bylo myšleno na sebemenší detaily, ve Watch Dogs už tolik ne

Michal Burian

Michal Burian

117

Zajímavé srovnání dvou velkých her, které dělí šest let.

Reklama

Eduard Mackarchew se pustil do zajímavého videosrovnání gangsterky Grand Theft Auto IV a hackerské akce Watch Dogs. Obě hry sice dělí necelých šest let, srovnání je ale na místě. Možná by vás totiž při hraní Watch Dogs, které vychází zítra, nenapadlo, že u GTA IV bylo myšleno na sebemenší detaily.

Když si videa níže pustíte, tak zjistíte, že Watch Dogs oproti GTA IV postrádá takové maličkosti, jako jsou stíny od objektů a postav, fyziku na schodech, realnější poškození aut a herního světa a mnoho dalšího, včetně faktu, že ve Watch Dogs člověka na ulici zabijete jedinou kulkou, ať už ho střelíte kamkoliv.

Při hraní byste si takovýchto drobností asi ani nevšimli. Krásně je vidět jak Rockstar myslí na všechno.

Nutno dodat, že Watch Dogs ještě oficiálně nevyšlo, hra dorazí na pulty obchodů až zítra, kdy by měl být ke stažení i první patch, jenž by mohl spoustu věcí opravit. Třeba i tyhle detaily.

Redaktor Zingu Daniel "corfer" Mazura hraje PlayStation 4 verzi Watch Dogs od pátku, recenzi vám přinese již zítra v devět hodin ráno.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama