V rebootu Mirror's Edge má být parkour součástí boje
Mirror's Edge Catalyst Novinka V rebootu Mirror's Edge má být parkour součástí boje

V rebootu Mirror's Edge má být parkour součástí boje

Michal Burian

Michal Burian

22

Bez přerušení. Navíc v otevřeném světě s online komponenty, novými nepřáteli a upraveným bojovým systémem. Bohužel až v roce 2016.

Reklama

Internetový magazín RocketChainsaw měl údajně možnost vidět připravovaný reboot Mirror's Edge a popovídat si o něm se svými ověřenými a důvěryhodnými zdroji (vývojáři z DICE). Tamní redakce koncem ledna jako první informovala o tom, že Tomb Raider Definitive Edition běží na každé konzoli jinak.

Pokud budeme serveru věřit, tak Jarrod Mawson tvrdí, že restart Mirror's Edge dorazí až v roce 2016 na PC, Mac, PlayStation 4 a Xbox One. Má se jednat o celkový restart odehrávající se v otevřeném žijícím světě, který budete moci libovolně prozkoumat. Má zahrnout online komponenty zajišťující, že když budete online, tak si hraní díky interakci s ostatními hráči a herním světem užijete mnohem více. Online prvky přirovnává k titulu Journey a chybět nebudou ani klasické multiplayerové módy a kooperace. Zmíněna byla například časovka.

Hlavní hrdinka Faith opět nebude disponovat žádnými zbraněmi. Když se dostane do nebezpečí, tak nejčastěji se pokusí utéct. V jiných případech dojde na boj z blízka, kdy se o slovo přihlásí přepracovaný bojový systém umožňující lépe a šikovněji využít prostředí. Nové protivníky budete moci shodit ze schodů a římsy nebo na ně shodit různé věci. Každopádně stále bude důležité se pokud možno nezastavit, abyste mohli překvapit. V opačném případě bude těžké provést komba či běhat po stěnách. K dispozici bude i zpomalení času, které jste mohli vidět v teaser trailer z E3 2013. Vše je podle Rocket Chainsaw prováděno v reálném čase bez jakýchkoliv skriptů. To by nepůsobilo zrovna vábně, navíc v případě, když Faith provede efektivní komba a zpomalí se čas.

Zajímavé je, že DICE nebere nové Mirror's Edge jako akční hru, spíše k ní přistupuje jako k závodům, kde je kladen velký důraz na parkour: rychlost, plynulost a využití prostředí. I kvůli tomu prošel bojový systém změnami, aby se zabránilo problémům u prvního Mirror's Edge, kdy byl parkour přerušován souboji. Vývojáři chtějí dosáhnout toho, aby parkour byl součástí boje.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama