Zpět na článek

Diskuze: V roce 2019 nás má Assassin’s Creed zavést do Řecka

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ondra Kenway
Ondra Kenway
Level 1 Level 1
20. 3. 2018 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Též doufám v pokračování Bayekova příběhu, buď v tom Řecku, nebo v Římě (i když ten by si mohli nechat na třetí díl s Bayekem) . Pokud opět nový hrdina a prostředí, tak bych, asi jako jeden z mála, celkem uvítal další díl z pohledu templářů...

fehrplay
fehrplay
Level 1 Level 1
20. 3. 2018 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Leap of Faith z Babylonske veze by byl fajn.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 3. 2018 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Než vyšlo AC3, pořádal jsem jednou za čas asasínský maratón. Se čtyřkou už jsem to musel vzdát. A souhlasím s tebou, po trojce (ta už byla na hraně) to už rozhodně nejsou AC hry, které jsem měl tak rád. Asasín přestal být asasínem cca v době, kdy začalo být jednodušší chodit po ulici než po střechách. A spolu s tím bohužel vymizel i příběh.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
19. 3. 2018 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Ještě bych doplnil, že Ubi v poslední době příběh AC strašně fláká. Mně osobně se ani jedna hra po AC3 nezamlouvala z pohledu příběhu. Vždycky jsem viděl promarněný potenciál. Raději udělají velký svět, který je pak ale nastavenou vatou. A přitom AC původně není hra, kterou bychom měli hrát 100 hodin. Asi to má na svědomí Zaklínačománie

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 3. 2018 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Díky za odpověď, píšeš zajímavé infromace, i když jsem se na většinu neptal , ale to nevadí. A konečně vím, kdy zemřela Kleopatra, celý život žiju v domnění, že to bylo v r. 21 př. n. l. , stejně jako bitva u Actia. A ejhle, ono obojí bylo o 9 let dřív.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
19. 3. 2018 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Sutom

Isu jsme prakticky neviděli. Ty úryvky z hrobek byly fajn, ale stejně jako celá hra se snažila o napnutí a zatím nevidíme, jak a jestli vůbec to rupne. Juno chyběla, byla vystřižena ze hry a nahradily ji Zkoušky bohů. Jsem pro přítomnost, hlavně pro návrat Beccy a Shauna. Když jsem zjistil, že v ACO není ani jeden, uronil jsem slzu. Návrat WM je fajn, značí změnu, ale ve hře přišel až moc pozdě. S tím rozložením současnost a minulost souhlasím, rád říkám, že ta velká vata hry je mi vesměs ukradená a kdyby bylo po mým, tak máme hru jak byl AC film: jedna vzpomínka na jedno sezení s Animem a pak jen současnost. Hlavní dějová linka je přítomnost a fakt, že to hráči nevědí a stěžují si na nudnost přítomnosti konceptu AC hru kazí.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
19. 3. 2018 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Tož já nejsem insider, ale když si zrekapitulujeme některé informace:

- na Řecku se pracovalo od začátku

- Řím by se objevil až podle úspěchu egyptského dílu

- fakt, že samotný CEO Ubisoftu potvrdil, že mají pro Origins další plány (řečeno v únoru) a momentálně se na něj soustředí (link: [ odkaz ] )

tak si myslím, že se postupně na sekvenci Egypt-Řecko-Řím dostane. Otázka je, v jaké formě.

Já věřím, že letos dostaneme DLC nebo samostatný díl, kdy se podíváme s Bayekem do Řecka. Možná by nebylo špatné po té konfrontaci na konci, aby hra zůstala s Ayou (stejně jako začátek AC Brotherhood) a ukázat něco z římské odnože Skrytých. Řecko by mělo navázat na Bayekův konec příběhu Origins, kde Bayek by šel založit bratrstvo do Řecka a pobýt tam, než Kleopatru zabijou, zatímco Řím (pokud bude) by měl být s větším odstupem, deseti let řekněme. Jsem pro delší rozptyl časem, aby bylo vidět mentora a mentorku, pokud to půjde z pohledu historických událostí. Jak píšeš o flashback-cích, tak by nebylo od věci vidět vzpomínky na Ayu z pohledu Bayeka – něco jako byly vzpomínky na Christinu, jak se poznali apod. , což zase je práce s postavou, která hlavního hrdinu přiblíží, to bych dal do Řecka, když by mu chyběl domov a Aya; tu bych moc v Řecku neangažoval, šetřil bych ji pro Řím, který by mohl fungovat jako možný co-op pro dva (kéž by) .

To, že Otec poznání je kaput už v Origins znamená, že by mohla třeba mít Kleopatra větší roli (mohla, nebo přidají nové dosud neznámé postavy, ke kterým nemáme žádný vztah a ani nebude čas si ho vytvořit) , nakonec bych si ji jako hlavního padoucha dilogie snažícího se o nadvládu světa představil. Kleopatra umřela „až“ v roce 30 př. n. l. , takže mezi koncem ACO a smrtí Kleopatry VII. , máme asi 14 let, něco z toho berou DLC co vyšla, ale pořád tu je prostor pro Kleopatřino pletichaření, ta se může stát hlavou Řádu předků s Markem Antoniem a snažit se třeba o dobytí Říma s pomocí Úlomků ráje, jeden se v Kletbě faraonů stal středobodem DLC (konečně) . Pak bychom Kleopatru zabili během mise v Alexandrii, která by byla taková comebacková po návštěvě Řecku.

Kdo ví, zatím nelze ani 100% říct, jestli dostaneme DLC nebo "novou hru" v roce 2018 nebo 2019. Pokud půjde o pokračování Bayeka, tak doufám, že vyjde letos, dokud mají lidé ACO živě v paměti. Moc jsem Ti asi neodpověděl na otázku, ale vzhledem k tomu, že momentálně nejsou ani informace, ze kterých lze čerpat, jsem z toho udělal v podstatě jen wishlist s nějakými možnými směry. A to jsem ještě velkou část smazal.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevidím důvod proč ne. Ale to Japonsko bych taky už rád viděl

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 3. 2018 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Jak už jsem tu někdy psal, za mě jednoznačně nejlepší období by byla Babylonie (nebo rovnou celá Mezopotámie) za počátků vlády Achaimenovské dynastie, to jest někdy mezi lety 539-465 př. n. l. V tomto období, jež by ve značné míře pokryl život jednoho asasína, došlo k ovládnutí Babylonu Peršany, velké bitvě proti Egyptu (skončila též vítězstvím Peršanů) , zabití králova bratra v jeho nepřítomnosti, osvobození židů z babylonského zajetí, úplnému zničení Babylonu, výstabě Persepolis, samozřejmě k řecko-perským válkám, což čítá okupování Iónských měst, bitvu u Marathónu, Thermopyl, námořní bitvu u Salamíny a mnohé další a v neposlední řadě k vraždě krále Xerxa (ano, asasínem Dariem s Bayekovou skrytou čepelí) . Nemluvě o architektuře, kde se mísil vliv Chetitů, Asyřanů, Babyloňanů, Peršanů i Řeků, bylo by fajn vidět babylonskou věž i visuté zahrady. Ale na tohle zasazení je dost času, teď bych byl rád, aby se pokračovalo v Bayekově trilogii.

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Docik

To, že se Ubisoft s AC nevrací příliš do minulosti má svůj důvod. Proč by napřímo ukázali jedno z největších tajemství série, čili Isu, když můžou ukazovat po troškách, tím tedy víc vydělat a i natáhnout příběh. Neříkám, že nechci vidět hru z prostředí, kdy tu ještě Isu byli, ale tohle si prozatím Ubi prostě nedovolí, časem možná.

A s tím chrlením dílů se mýlíš, další díl bude za dva roky a nevěřím, že by zase zaběhli do standardu vydávání jednoho dílu na rok.

Já bych osobně uvítal mnohem víc přítomnosti, alespoň podíl 60: 40 historie k současnosti, nebo klidně 50: 50. Ale problém je, že prostě většina lidí dá přednost pozlátku dávných období.

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se ještě nedostal ani k UNITY Takže nevím - ale též stejně jako Miky i OneShot jsem považoval trilogii Egypt - Řecko - Řím za jasnou věc, paměť mi funguje a vím, že před oznámením původního ''Empire'' - nyní Origins, mělo jít o trilogii velkého příběhu Bajeka - a ano, předtím mělo dokonce jít ještě o jednu obří hru, kde bude Egypt i Řecko.

Nalezneme o tom spoustu článků na Zingu z období 2016 (možná konec 2015) ,

A znělo by to skvěle - neustálé měnění charakterů též není ideální, což se podle mě po trojce AC muselo ukázat. Nejsilnější část AC bude a byl Ezio, jedině porazit ho může další hrdina či příběh propojený více dílů dohromady. Skok z Egypta do Asie by byl tak velký, že propojení by asi ani nedávalo smysl. Proč tedy nevyužít co je rozehráté a pokračovat dál. Jak i nastínil OneShot.

Nicméně pokud Asie - tak se určitě těším - říkalo se, že pracovní název by byl Dynasty a já bych raději tu Čínu. Japonsko máme šanci objevit jak pomocí japonských her, tak i připravovaného Ghost of Tsushima. Zatímco starověká Čína - to by mohlo být něco zbrusu nového. Avšak i zde - by to mohlo ústit k většímu příběhu - Čína a Japonsko případně další části krásné a bohaté Asie!

Přeci jen ať postupují pomalu - rychlé skoky jak Unity/Syndicate vůbec sérii nepomohli - naopak jí zabili.

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dejte už to feudální Japonsko, sakra! 🙇

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 3. 2018 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Mohu poprosit Ubisoft insidera o náhled- jsou moje teorie ohledně trilogie scestné, nebo na nich může být zrnko pravdy?

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
19. 3. 2018 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by ostrovy a zpátky lodě? Hmm, bral bych )

Docik
Docik
Level 26 Level 26
19. 3. 2018 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Starověké řecko by bylo fajn, řecko před pádem římské říše už by tak fajn nebylo a vzhledem k zasazení Origins je mi jasné kam se uberou. Nevím proč když Starověký Egypt je tak připravený pro nějaký Scifi příběh (Hvězdná Brána například že? ) tak se rozhodli pro konec Egypta, jen proto aby bylo vše hezky napolishované a barevné. Přitom se mezi námi ve hře mohli procházet praví faraoni, kteří by byly v Assasinovi pozůstalými padlé civilizace a proto je všichni obdivovali jako bohy. Prostě nevyužití potenciál, to samé by mohli udělat i s starým Řeckem, který má taky super Panteon bohů, ale je mi jasné že to nevyužijí. Za mně - Origins není špatný, ale pauza asi nebyla dostatečná a teď nám zas budou valit rok co rok nového AC, který je v podstatě recyklát a protože spousta lidí nemá ráda scifi příběh Assassína, tak z toho vlastně dělají jen rubačku v různých historických období, přitom ten potenciál byl jinde u této serie.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
19. 3. 2018 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, konečně doba co mě zajímá Japonsko by bylo taky cool, ale s Řeckem se spokojím

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
19. 3. 2018 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @101macro

Kuk hír: [ odkaz ]

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
19. 3. 2018 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fehrplay

Praha má potenciál, na druhou stranu Ubisoft nafukuje světy do absurdna (už mi to vadí, AC to je na úkor příběhu nebo uzavřených lokací) , že by museli přilepit ještě Vídeň. AC Brotherhood mě bavil dosud ze všech nejvíc a nemusel být tak rozlehlý. Několik posledních AC je pro mě zklamání. Jako kdyby doufali, že když budu jezdit na koni někam 2 km daleko, že ta hra bude lepší.

101macro
101macro
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Kde byla zminena Praha? O tom nevim, rad se na to mrknu

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já pořád marně čekám na Čínu nebo Japonsko. Ale Řecko nezní špatně.

fehrplay
fehrplay
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ondrej_V

Já právě pořád doufám že ta zmínka v Black Flag byl třeba takový menší teaser třeba do budoucnosti, ale zřejmě asi opravdu bude prvně to Japonsko.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
19. 3. 2018 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fehrplay

Praha by byla boží, ale byla zmíněna v AC4BF, tak se bojim, že tím to zfoukli. Ale po Kingdom Come Deliverance by teoreticky mohl být o trochu větší zájem o ČR. Za Rudolfa II. byla Praha centrem říše.

fehrplay
fehrplay
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Activation

Taky bych uvítal něco takového, hlavně chci vidět Prahu v podaní Ubisoftu aspon někdy v mým životě.

Filip02373
Filip02373
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @_Pennywise_

Taky se nemusíš vůbec vyjadřovat

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
19. 3. 2018 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fighter08

Od toho tu budeš mít RDR 2.

Reklama
Reklama