Zpět na článek

Diskuze: V Uncharted 4 budou mikrotransakce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
30. 10. 2015 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, když si zaplatíš, přeskočíš rovnou ze začátku na konec, protože lidi na tohle přece nemají čas.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2015 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maestrodk : : : : To asi neni uplne dobrej priklad. Fakt, ze se nekdo chodi do kina naladovat jak na pastvu nema s producentem ani distributorem filmu nic spolecnyspolecnyho. Ty ti prodavaj vstupenku na film, ale zatim jsem nezazil, ze by prede mnou v kine v pulce filmu vyskocila kasirka s tim, ze jestli chci vedet jak to vsechno skonci, tak za pouhych 99, 90 bude film pokracovat. Za smesnych 19, 90 navic dokonce v HD a 3D. U nedabovanych filmu nevahejte vyuzit nasi bezkonkurencni nabidky a za pouhych 9, 90 si vychutnejte film dokonce s titulky. Abyste se priste nevyrusovali behem promitani doporučujeme proto zakoupeni Premium complete edition vstupenky zahrnujici vse vyse uvedene za neuveritelnych 299, 90.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
30. 10. 2015 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: K/D ale nezjistíš takže to je sporný. .

Ano, taky jsem si párkrát všiml že jsou pospolu vyšší levely, ale nikdy se mi nestalo, že by jeden z týmů (pokud to nebyla vyloženě casual sebranka) prohrál nějakým obrovským rozdílem. .

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
30. 10. 2015 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: Tak to přihodí všechny k sobě s lepším K/D To je pak horší než velkej level. Já teda když hrál ten MP tak sem si taky všiml že vždy spolu byl jen velkej lvl

JohnnyH
JohnnyH
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: a co má společného K/D s tím, že vysoký level má všechna vylepšení odemčená. V TLoU je to sakra poznat! Team balance je nevyrovnaný, ať se ti to líbí nebo ne... A kór když se hraje jen 4vs4

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě mikrotransakce nechávají chladným. Přijde mi, že mikrotransakce rozdělí hráče na závislé a normální. Normální hráč si zahraje hru bez mitrotransakcí, ať už prostě pomajelším postupem nebo hry kde vůbec MT nebudou. Ten kdo bude platit, tak je podle mě závislý za pomyslnou lajnou závislosti... : o) ooo)

A POKUD bude hra kde bez mikrotransakcí to nepůjde dál, nebo že to zarazí už v počátku nové hráče (viz snad kauza Heartstone) , tak platí to že budu hrát hru, která bude hratelná bez ovlivnění MT... Easy... A doba kdy všechny hry budou na MT, bez kterých hrát jinak nepůjde snad nenastane...

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže něco jako v Battlefieldu atd... Nadšen nejsem ale vím že ND by si nedovolilo tímto domrvit hru takže se ničeho nebojím.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
29. 10. 2015 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Johnny: Aspoň si zjisti fakta když už se do toho pouštíš. . Matchmaking v TloU nebere vůbec v potaz nějakej level. . Řídí se podle K/D.

JohnnyH
JohnnyH
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: Ano v TLoU je MP nevyrovnaný i bez mikrotransakcí 9 z 10 her dopadá následovně: vysoké levely k sobě, a nízké zase k sobě... O balanci ND zřejmě nikdy neslyšel.

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8: V kině máš jako mikrotransakce popcorn a colu. Nebo to je DLC, kdo ví?

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Machine78: Hrál, jinak bych o tom nepsal. Jasně už je to nějaký ten pátek co jsem to hrál naposledy a tak jsem si ty hry schválně pustil znovu a můžu s naprostou jistotou říct, že mikrotransakce tam jsou a v multiplayeru Uncharted 3 jsou dokonce v naprosto stejném provedení jako ve zde popsaném mulťáku čtyřky (skiny, doplňky, animace, zbraně, emblémy, tikety - celkem 387 různých koupitelných/vyhratelných položek) . To je potom docela zvláštní že je konkrétně mulťák třetího dílu považován za jeden z nejzdařilejších, ne?

lufik12
lufik12
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš bych ocenila novinku "v té a té hře nebudou mikrotransakce! " - to by potom byla opravdu novinka.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rappix-ty jsi zjevně nehrál MP dlouhodobě ani u jednoho vid. Protože bys věděl jaký je tam rozdíl v hratelnosti. TLoU je pomalá hra a je víc svázány na kooperaci s ostatnímy, a když naraziš na blbce tak tam nic sám nezmůžež a můžeš mít na sobě co chceš.

V Uncharted ale nic takového není, tam jeden jednotlivec dokáže vyjebávat se všemi, kamarád byl jedním ze dvou čechů kteří byly v Uncharted 2 v první stovce, dlouho jsem s ním hrál a to byl fakt vopruz, s takovými jako on se nedalo hrát a takových jako on tam bylo prvních deset tisíc. Teď když si to tyhle kluci nakoupí hned, tak si nezahraješ.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
29. 10. 2015 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ratos : : : : RASISTO ! ! ! ! Já měl za to, že jsme všichni především fandové her. Když se vyjebává s PC hráčema, vadí mi to. Když se vyjebává s Xone hráčema, vadí mi to. Když se vyjebává s PS4 hráčema, vadí mi to. Když se vyjebává s hráčema Nintenda, vadí mi to. A upřímně, vyjebává se vo sto péro s náma všema. Snad každýmu, kdo si musí na živobytí vydělávat sám to musí jako zákazníkovi přijít přinejmenším diskutabilní. Tenhle herní průmysl je slušná žumpa. Nepamatuju, že bych v kině, knihkupectví nebo v music shopu platil mikrotransakce nebo dostal jenom půlku knížky a ta druhá byla v season passu.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať jdou do háje s tímhle. Já si to neumím představit, MP Uncharted byl dost těžký, hrál jsem ho dlouho, víceméně průměrně ale pořád se dalo naskočit do rozjetého vlaku, a to i přesto že hodně frajeru tam předváděli neuvěřitelný věci, teď když si to ty matadoři rovnou od začátku vytuní, tak to tam běžný hráč bude akorát za lovnou zvěř. A dotovat hru za 1600 kč ještě mikrotransakcema abych se alespoň pár minut udržel na nohou se mi fakt nechce. Ono v TLoU je to taky jenomže je to také podstatně pomalejší a rozvážnější hra.

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak tomu teď nerozumím. Bylo to takhle u dvojky, u trojky i The Last of Us, ale tehdy to nikomu divné nepřišlo, nikde se o tom nepsalo, prostě se to bralo jako samozřejmost která k mulťákům od ND prostě patří. Ale když se ten stejný herní princip objeví o tři díly dále, tak to najednou všichni řeší jako špatnou věc. Docela zvláštní. Kde ti lidi byli před pěti lety?

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
29. 10. 2015 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo to i u trojky takže nic nového

Neznamy
Neznamy
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu mikrotransakce u F2P her, ale Uncharted žádná F2P hra není... ale jak tak vidím, tak společnostem co tu danou značku vlastní je to u zádele. . ať žije budoucnost her, ať žijou mikrotransakce! !

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 15:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

😉

ori63
ori63
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
29. 10. 2015 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A už je to i tady

mnaca
mnaca
Level 26 Level 26
29. 10. 2015 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MORTHSIR: Tak jasny, ale podle me co jsem popsal je cílová skupina takových mikrotransakcí, určitě jim neni bohatej rozmazlenej fakan s otcovou kredikou na svým PSN co rozhazuje za kdejakou pi***inu.

SPARCO: Tak ja nejaky mikrotransakce nejspíš využiju. Neříkám ze určitě, uvidím podle systému získávání věci, v TLOU to slo i bez toho a opravdu nejsem lempl, jeste kdyz byl cas, tak jsem pravidelně hrával Quake Live a pohyboval se ve f4a v tier 2 myslim . Tohle uz je o preferencích. Například před 14ti dnama jsem marodil se zápalem plic a skrz to zplatinoval Hotline Miami, ale jak říkám, pokud bude získávání věci napr typu: používej tuhle zbraň 30 hodin aby sis otevřel jinou, asi bych neco do 5ti Ecek využil.

Alangor
Alangor
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GoOdTiMe: jop já taky. To že je mam rád neznamená že se mi musí líbit všechno co dělaj. A tim že jim to nakázalo Sony bych si nebyl až tak jistej páč oni maj celkem dost velkou volnost v rámci Sony.

SPARCO1979
SPARCO1979
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mnaca: dodatek mám rodinu a domácnost a když přijdu z práce tak musím uklidit, udělat s mladým úkoly a na hraní moc času nezbyde, takže jsem rád když si to na tu hodinu, maximálně dvě pustím a to ne každý den. Někdy jsem tak zlomenej že na hry nemám ani náladu. A to i tak bych nedal ani halíř za nějaký posraný mikro transakce. To může udělat jen chudák nebo úplnej lempl co neumí ani držet ovladač v ruce.

A když už bych chtěl investovat peníze navíc (to se ale nikdy nestane) tak si koupím s-pass ale to si radši počkám a koupím Goty edici...

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 10. 2015 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mnaca: Jenze neni kazdej jako ty.... oni si to koupi i flakaci a lemplove co maji hromadou casu, jen pro pocit machra a honeni umeleho ega . To je shit.

Jendus: To je nejlepsi varianta...s tim rozdelenim. jj

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 19 Level 19
29. 10. 2015 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to bude jiz od zacatku oddelene, ti co zaplatili a co ne, tak je mi to celkem jedno, ale nerad bych nekde pobihal s kudlickou a nekdo me nahanel s raketometem, to by me stvalo, ja si radsi vse poctive vybojuju.

Reklama
Reklama