Zpět na článek

Diskuze: V USA se za celý loňský rok nejlépe prodávalo Call of Duty: WWII

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč ale odpovídat lidem, co o odpověď zjevně nestojí a jen chtěli vyjádřit svůj legitimní názor? Je Petráček sebestředný či arogantní? Pro někoho ano, možná že se tak opravdu může jevit.

Proto osobně nesleduju jakékoukoli tvorbu Tarc a vyhovuje mi přerod inteligentějšího osazenstva Czech Geek Studia, které jsem ale drahnou dobu zase nesledoval, nicméně problematiku znám a vím o co a o koho jde.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Falleen

LOLZ milovníci Tomáše Petráčka se sešli! Kritika je skvělá věc, vy jistě nejste dva hateři, ani lidé, kteří by něco bez rozmyslu nenáviděli a máte pro své názory jistě plodné argumenty.

Proč tedy se nedáte také na dráhu těch slavných a nenáviděných you tuberů? a netočíte to lépe a po svém tak, jak by to podle vás mělo být správně?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cokovenecek

Souhlasím. Ten pacient z Tartarus Cast je největší rakovina internetu. Víc arogantního "člověka" jsem neviděl.

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
21. 1. 2018 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @midder

Co je na tom singlu solidniho? Ty nudne postavy? Nebo nekonecne vlny fasistu? Singl je jedna velka tregedie a krom celkem dobre grafiky a dobreho ozvuceni je to brak na urovni strilecek z roku 2000. Za me je to teda jedna z nejhorsich strilecek za posledni dobu (mluvim o singlu) multiplayer jsem nehral...

midder
midder
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oh, tady někomu ulítl špunt od prdele a nedokáže překosnout, že Call of Duty WW2 se prodávalo dost dobře. Ta hra je po singleplayerové stránce solidní, jen pokud si odmyslíš jak moc to s World War II nemá nic společného.

Hru mám zadarmo, takže na mě ta jejich taktika "nabídneme vám autentickou druhou světovou" ani zabrat nemohla, neměl jsem v plánu to kupovat. Každopádně když si odmyslím nelogičnosti, tak je to hodně v pohodě napsaný akční film. Od multiplayeru se samozřejmě nic jiného nemohlo očekávat, než že tam budou red doty atp. To už je jen vaše blbost, že s tímto nepočítáte, ono dnes dělat hru bez progression systému je frajeřina, kdy hra musí být tak zábavná, že se hraje aby se hrála. A to se dnes moc nevidí, navíc zrovna u World War II se toho moc vymyslet nedá.

Ano obhajuji tu hru, není totiž tak špatná jak se zdá, nevyplatí se za 60€, ale za 25€ bych to asi koupil.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
20. 1. 2018 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Jabbahut

Protože Naughty Dog jsou machři na slovo vzatí. Porovnej jaké jsou předělové scény v CoDčku a jak jsou podobné scény prezentovány v Uncharted. To je ohromný rozdíl. Oni je mají o třídu kvalitnější. Né-li o dvě.

DeadlyDeal
DeadlyDeal
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @napoleon1815

O zivot

napoleon1815
napoleon1815
Level 33 Level 33
20. 1. 2018 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tady se mažou komentáře ?

Jabbahut
Jabbahut
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @TheStargat3

Podobné scény najdeš v uncharted a neznám člověka co by na tu sérii plivnul : -p

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CoD WWII je dobrá CoD hra, ale jako WWII hra nic moc. Kromě nelogičností týkající se historie, se mi nelíbí QTE a turret sekvence (jsou vyloženě trapné) . Cut scéna, kde během vykolejení lokomotivy všechno půl hodiny vybuchuje, je taky úsměvná, ale někomu se tato "epická" scéna líbí, takže asi tak . Jinak hra má dobrou atmosféru, to se musí nechat. Postavy vypadají dobře (hlavně v cutscenách) a grafika je pěkná.

Na CoD 1/CoD UO a MoHAA to nemá ani zdaleka. Už jen to vylodění v Normandii je v MoHAA zpracované lépe a je uvěřitelnější.

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Tak jako nesmyslů a nelogičností je v Call of Duty: WW2 požehnaně a určitě s tímto tvým názorem souhlasím. Například část s osvobozením německého velitelství je z historického hlediska asi největší nesmysl neboť příslušníci 1. pěší divize v Paříži nebyli. Multiplayer odmítám hrát už jen z principu neboť nejsem ochoten přijmout ve hře kolimátory a jiné vylepšováky které tehdy nemohli existovat. Za to třeba Zombie mód je pecka.

Když to shrnu, tak WW2 určitě není naprosto dokonalé Call of Duty, ale kampaň je akční, intenzivní zážitek, dobře napsané a sympatické postavy a hrálo se mi to dobře.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Battlefied ani cod neřeším, líbí se mi někteří jak v tom hledají něco co v tom není. dělají za sebe blbce a ani to neví. Battlefield jedna je taková steampunková variace na WW1 a COD je filmové hraní na hrdiny, viděl jsem pár misí a přijde mi to že recyklují sekvence a mise z minulých dílů, jen se mění postavy a lokace.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Hejda

Díky. Rozhodně si mě neurazil. Toho jsem si při kopírování nevšiml. Chyba je na straně NPD.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Martass311

To se vysvětluje těžko, když Black Ops 3 stejnou dobu jako CoD WW2 prodal více kusů.

Cokovenecek
Cokovenecek
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Frezen9

Holt fandové Tartarus Castu. Člověka, který zkritizuje vše, ale jakoukoli kritiku na svoji osobu nesnese a blokuje takřka všechny nesouhlasné komentáře, ať je jejich úroveň jakákoliv.

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snaphid, jasně, bez zdroje a spousta keců, že? Tím pádem já říkám, že jsi hlupák co si o sobě myslí, že je mistr světa. Tím, že se mnou budeš nesouhlasit, tak to samozřejmě budeš více a více potvrzovat, protože si to přes tu svoji hloupost nedokážeš uvědomit. Jojo, urážet ostatní, aby jeden vypadal lepší nevyžaduje moc práce, že? Co jsem tím chtěl říct? Čím větší hlupák, tím více se ohání tím, že ostatní jsou hlupáci.

Hejda
Hejda
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 04:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cawes, nechci autora nijak urazit jen v top 10 u 3ds má New Super Mario Brios. 2, místo Bros

SteveHood
SteveHood
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 01:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fehrplay

Taky se divim. A pořád si cenu drží vysoko, hrozný.

fehrplay
fehrplay
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Gta je nezastavitelny jak stara ta hra je a porad se drzi v top 10.

PavelKa
PavelKa
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PlayStation
20. 1. 2018 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Nechci se tu s tebou dohadovat, ale proč urážíš lidi co si tu hru koupili? Každý nemá 2. sv. nastudovanou přesně do detailu jako ty. Myslíš, že kdyby ve hře bylo všechno správně, tak by to bylo v něčem lepší? Mě je celkem u prdele, že na zbrani je to a to, hlavně že mě to baví...připomínáš mi jednoho Youtubera, který dělá rádoby vtipné recenze na CoD, BF a uráží ostatní, protože všechno zná a všude byl...

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
20. 1. 2018 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Frezen9

Byla to jedna z věcí co tam je vyloženě jako pěst na oko. Možná marginalita, ale jenom to podkresluje celkové znásilnění historie. Ten zbytek je opravdu hodně do očí bijící snad i pro laika ohledně druhé světové. (Na druhou stranu scéna z koncentračního tábora byla velice silná a parádně provedená jako v jednom nejmenovaném filmu) . Tomu, komu to nevadí to jenom přeju. Sám bych chtěl mít takhle jednoduchý život. No a World of Tanks nehraju. Ta hra mě absolutně nezajímá. Je úsměvné, jak se pokoušíš mne zasáhnout. Zkoušej to dál. Tohle byl slabý pokus. Já také nekritizuji například Ryse kvůli tomu, že by byl historicky nepřesný. On tak ale nebyl dělán a nebyl nám ani tak prezentován. Tudíž jsem si hru užil a dost jsem se u ní i bavil. Neměl jsem problém. ALE.... pokud hraji nějakou hru, ve které je mi předkládáno jak autentické to bude a jak moc světových odborníků na druhou světovou válku si pozvali, tak se logicky budu nimrat v nesmyslech a deatilech, protože chci za své peníze autenticitu, která mi byla slibována. Když se ti to líbí, jak tě doslova v CoDčku podvedli, tak je to dost smutný. Já jsem si například užil huntou a intenzivní kampaň Infinity Warfare. Hra si nehrála na autenticitu a přednesla mi parádní singl. Užil jsem si ho a mohl jsem to krásně ohodnotit. Se singlplayerovou kampaní Black Ops 2 to je pro mne jedna z nejlepších kampaní CoD. Ale nejnovější CoD je prostě podvod. V mnoha směrech a tak zkrátka nechápu, že to lidem nevadí. Tuny videí o autenticitě a pak skutek utek.

Neweku... já jsem převážně na hru jednoho hráče. Mě multiplayerové hry zajímají jenom dvě/tři a to ještě výhradně kvůli kooperaci. Nestojím o hulákající tupé děti, které brečí jakmile je někdo sejme, o cheatery a spousty jiných kravin, kterých je multiplayer plný. Zejména u CoD. Už jenom v CoD 2 tam byla ta největší rakovina týhle hry. Malý parchanti, co jim ještě teklo mlíko po bradě, který tam buď spamovali nadávky, nebo jinak otravovali hru. Od té doby se mulťákům snažím vyhýbat a hledám spíše hry, co podporují kooperaci či jsou jenom zaměřené na jednoho hráče. Já vypnout umím a i kdybych se koukal čistě na mulťák, tak i tak je pro mne nepřijatelný, aby v německé uniformě běhala černá ženská. To není blbost. To je do očí bijící výsměch. I v tom pitomým Comedyfieldu 1 se to nějak drží té původní hry. CoD nedělá ani to.

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
19. 1. 2018 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amiky bral vzdycky beckovej pribeh hry na hrdiny, se nedivim...

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
19. 1. 2018 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Takže když nevím, jaká optika patřila na pušku ve druhé světové, tak jsem nevzdělanec? Napadlo tě někdy, že né všechny zajímá to co tebe, ať už na okrajový nebo hluboký úrovni?

Haha ty chytráku, běž radši dál hrát World of Tanks.

Já nehraju hry od toho, abych koukal na každej detail a pak ho mohl zkritizovat za to, jak nepřesný to je oproti realitě, ale abych se pobavil a před realitou utekl.

A jestli opravdu jseš tak zařezanej do tý druhý světový a kupuješ Kolofduty kvůli historický přesnosti, tak jseš mimo už od úplného začátku.

Ty jseš přesně ten typ člověka, kvůli kterýmu si lidi z čechů dělají srandu. Laskavě si přečti co jsi napsal a zamysli se nad sebou.

Btw. tvoje přirovnání jsou fakt špatný

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
19. 1. 2018 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč by amíci mali byt blbý, už len to že ovládajú anglištinu ich robí nadpriemernýma!

Newek23
Newek23
Level 1 Level 1
19. 1. 2018 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

99% lidi kdekoliv na teto planete si CoD koupi jen a pouze kvuli mp. I ja to koupil a na sp jsem nahral 0 hodin. Stejne tak jako lidi kolem mne. Cest lidem co umi vypnout a nelpi na blbostech...

Reklama
Reklama