Valve opustil kreativní ředitel Far Cry 2
Novinka Valve opustil kreativní ředitel Far Cry 2

Valve opustil kreativní ředitel Far Cry 2

Michal Burian

Michal Burian

7

Designér a kreativní ředitel Clint Hocking se loučí s Valve, kde pracoval jako level designér.

Reklama

Kreativní ředitel a designér Far Cry 2 a původního Splinter Cella, Clint Hocking, opustil Valve. S informací se pochlubil na svém profilu na LinkedIn i osobním blogu.

Hocking pracoval ve Valve jako designér a level designér od poloviny roku 2012 do prosince 2013. Z nedávného úniku z JIRA trackeru se fanouškům podařilo vyčíst, že se Hocking podílel na vývoji Left 4 Dead 3.

Není jasné, proč z Valve vůbec odešel. Že by už jeho práce byla hotova? Hocking začal svou kariéru v herním průmyslu v Ubisoftu roku 2001, kde se podílel na původním Splinter Cellu. Následně měl na starost design Splinter Cell: Chaos Theory a později byl kreativním ředitelem Far Cry 2.

V roce 2010 ale Ubisoft opustil a zamířil do LucasArts, kde zastával roli kreativního ředitele a designéra na neohlášených projektech. Po dvou letech ale musel společnost opustit, Disney ji zavřelo a projekty zrušilo, včetně nových Star Wars titulů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama