Studio má velký zájem o technologii snímání obličeje z detektivky L.A. Noire. Má ale obavy, zda bude fungovat s jejich osobitým stylem.
L.A. Noire využívá technologii DepthAnalysis Motion Scan, která vyžaduje natočit s hercem všechny potřebné scény, kdy je jeho hlava snímána 32 HD kamerkami ze všech možných úhlů a dokáže zachytit pohyb všech svalů v obličeji.
V rozhovoru pro Develop se vývojáři studia Valve svěřili, že na ně technologie zapůsobila, nejsou si však jisti, zda se bude hodit osobitému stylu her jako Half-Life či Portal. „Technicky je to nádherné, to bezesporu,“ řekl grafik Jason Mitchell. „A myslím, že je to důležitý krok pro více uvěřitelnější postavy ve hrách. Tento přístup má své pro a proti a my se o technologii zajímáme. Nejsem si však zatím jistý, že ji použijeme.“
„Nejspíš ještě nejsem dostatečně obeznámen s charakteristikou této technologie, ze strany využití,“ dodal Mitchell. „Můj první dojem byl ohromující, avšak systém používá předem nahrané situace a emoce, což může být v rozporu s tím, jak naše postavy reagují na hráče. Jsme zvyklí používat mnohem interaktivnější scény, než jen předem nahrané situace.“
Ať se to má jak chce, my bychom rozhodně uvítali pořádně rozmluvenou Alex, a projednou i mluvícího Gordona.