Takové návrhy jednoho z nejklasičtějších hrdinů Doty 2 byste asi nečekali.
Valve dnes v noci dalo hráčům možnost nahlédnout pod pokličku vývoje Doty 2, konkrétně plánovaného předělání vzhledu hrdiny Faceless Void. Nový vzhled hrdiny si vyžádala komunita a vývojáři přiznávají, že zprvu nevěděli, jakým směrem se vydat a co by se hráčům vlastně líbilo.
Nakonec vytvořili hrdinu od nuly s použitím téměř stejného designu, ale s vyšší kvalitou modelu a textur. Faceless Void se tak dočkal většího množství detailů, upraveného obličeje a nových nohou.
Výsledek můžete vidět níže, za pozornost ale stojí především překvapivé koncepty odlišných směrů designu. Ty doplňuje i výčet kladů a záporů. Tohle byste asi nečekali.
Faceless Void
Faceless Elf
Klady: Atraktivní. Vypracované svaly. Skvěle vypadající vlasy.
Zápor: Nikdo už by nikdy nechtěl hrát za jiného hrdinu.
Faceless Rex
Klad: Byl by populární s později vyhledanou archeologickou demografikou.
Zápor: Je velký fialový dinosaurus - příliš roztomilý?
Faceless Lobster
Klad: Do lore Doty přidává zajímavou novou rasu Lobstoid
Zápor: Vypadá příliš jako Dragon Knight
Awesome-to-11-year-olds-in-the-1980’s Void
Klad: Kombinuje nejlepší části z každého zvířete
Zápor: Příliš rafinovaný
Facefull Void
Klad: Konečně má tvář
Zápor: Proboha, co jsme si mysleli