Zpět na článek

Diskuze: Valve zatím neplánuje Source Engine 2.0

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pakey
Pakey
Level 1 Level 1
19. 5. 2011 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JakER Sice jsou všechny na stejném enginu a dokonce stále probíhají updaty (třeba CS: S přešlo na TF2 verzi) . Navíc každá hra od Valve je prostě v něčem originální pecka

JakER
JakER
Level 1 Level 1
16. 5. 2011 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je až neuvěřitelné, co všechno z toho Enginu dokázali vymáčknout. VALVe má sice stejný postup jako CoD - stále stejný engine jen s updaty, jenže VALVe umí z enginu vytřískat opravdu neviděné věci! To už se o již zmiňované střílečce říci nedá.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mapy kde se dělají portály z portalgunu? zatím jsem udělal jen dvě malé a jednoduché, uz umím dělat dveře na tlačítka, proxy trigger apod a umím používat lasery. Ted se chystám na složitější věci jako emp pole, pohyblivé panely, gely a timery. Jde to pomalu a zatím ty me výtvory nestojí za nic, ale je to jen otázka času

Libor Jary
Libor Jary
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: Co přesně děláš za mapy?

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Právě začínám dělat mapy na Portal 2 samozřejmě v Sourcu a není to tak těžké jak jsem si myslel. Sice používám jen základní věci, ale začínám ten systém uchopovat

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
15. 5. 2011 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netrep ... maximalne vykon source enginu by bol schopny jak takz utiahnut Crysis 1 DX9 verziu

Libor Jary
Libor Jary
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen ať nechají tento engine. V SDK se dělají mapy jako po másle a vytváření vlastních textrur... to jsem ještě v žádném jiném enginu neviděl. Eventscripty jsou nejlepší na modifikaci hry a prostě je jednoduše vložíte do hry jedním přetáhnutím a hotovo. Modely do css najdete a stáhnete jednoduše zde [ odkaz ] Nevidím důvod proč dělat nový engine když možná někteří z vás nehráli ani half life 2 episodu 2 či portal 2. Engine je natolik vylepšen, že by mohl být lepší než crysis 2 engine.

Commander
Commander
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to víš, Gabe z toho vypětí začíná blbnout.

pesslovany
pesslovany
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„Když se podíváte např. na projekt DOTA 2, " jak se máme podívat na DoTu 2 když nám zatím nic neukázal?

Raccon
Raccon
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale noták, je to výbornej engine, ale už by to chtělo novej...

eXpe_
eXpe_
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvěle nevypadá už několik let, tedy alespoň pro mě. Ať se valve snaží jak chce většina her vypadá sterilně, což z velké části způsobuje špatné nebo nedostatečné nasvícení. A jak už tu padlo chybí mu podpora nových technologií. Už přes tři, čtyři roky tento engine neprošel žádnou výraznou změnou, všechny změny byly hlavně kosmeticiké.

Trongix
Trongix
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
15. 5. 2011 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá skvěle, Funguje skvěle kdyby přidaly podporu novějších technologii jako je DX 11 a 3D jak Nvidia tak AMD tak by to bylo super

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
15. 5. 2011 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source ma este zivot predsebou aspon 2-3 roky.

Dota 2 zas vylepsi grafiku, fyziku a prida cloth simulation.

Shimmy
Shimmy
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source je podle mě jeden z nejlepších enginů. Malé hw nároky a vypadá supr:)

Commander
Commander
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať to Newell nezakrývá, prostě nechtějí platit vývoj. Ale když jim tenhle stačí...

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
15. 5. 2011 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tie obrazky neukazuju ani 50% toho co Source dokaze.

[ odkaz ]

[ odkaz ]

[ odkaz ]

Toto je sila Source enginu a este stale by sa dalo troska viac vytiahnut A toto je verzia z 2007 predstavte si to na Dota 2 verzi 😂

DreeDex
DreeDex
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source bohatě stačí, vypadá výborně a je skvěle optimalizovaný. Můj nejoblíbenější engine

Denis Melcer
Denis Melcer
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aha diik

sk8mancj
sk8mancj
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source je sice obstojný a Portal2 funbgujou hezky ale inovace mají bejt. . A ten engine tu je mezi námi delší dobu. . Měli by uvažovat o novém který nebude zaměřen především na fyziku ale i na grafiku. . AAno vím je milion videí kdy uživatelé dělaj přenadherné hry ale novinek není nidky dost , že?

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To snad Gabe dělá schválně. Už zase mluví o Dotě 2, ale aby konečně něco ze hry ukázali, to prostě nejde. Ale teď vážně, jsem rád že nehodlají opouštět původí Source, já osobně v něm vidím ještě tunu možností jak ho správně využít, jak ze strany samotných vývojářů, tak i ze strany komunity. ben917: Na PS3 je Steam od vydání Portalu 2, ale samozřejmě nenabízí tolik možností jako PC verze

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky nevidím důvod, vždyť vypadá skvěle a hlavně je maximálně odladěný.

Denis Melcer
Denis Melcer
Level 1 Level 1
15. 5. 2011 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kedy ma byt ten steam na PS3? ? ?

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source je funkční, vypadá dobře a poměrně jednoduše se modifikuje. Zatím není důvod měnit

Reklama
Reklama