Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

Masivní efekt megalomanství

Masivní efekt megalomanství

Na světě je jen málo věcí, které by moje myšlenkové pochody ovlivňovalo natolik, jako to dělají hry. Jelikož jsem k hraní i dějově a herně…

12. 8. 2015 19:24
Něco, co mi chybí

Něco, co mi chybí

Vždycky jsem měl neskonalou úctu k lidem, co dokážou vystupovat před kamerou a vypadat u toho sebevědomě jako já na parketu v klubu po kolotoči panáků…

17. 7. 2015 23:07
stale-mezi-vami

Stále mezi vámi

Prosvištěly další narozeniny Zingu. Páté. A mě to přijde dost děsivé. Už to bude totiž tím pádem pět let od doby, kdy jsem poprvé na Zing (jako…

29. 6. 2015 16:26

Komentáře

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
20. 4. 2013 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však i PS3 exluzivity sou zpravidla mnohem technicky lepší než ty z xboxu 360...

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
12. 4. 2013 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ACzeMiky S tím teda nesouhlasím, většina ksichtů v Crysis vypadá genericky (až na Psycha a Proroka možná) a naprosto tuctově a nic na tom nezmění fakt, že jsou dokonale vyhlazený a mají nejhaldší texturu na světě. . co se týče charakterů je na tom Crytek ještě hůř a všechno vsází právě na tu technickou dokonalost.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
12. 4. 2013 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ACzeMiky Po technické stránce nejlepší, to je tak všechno. .

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
12. 4. 2013 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když se tady hádáte o vizuálu Crysis: Podle mě má Crysis má vizuál fantastickej pouze po technické stránce, ostatní stránky vizuálu jsou podle mě nudný a chybí mu jakýkoliv výraznější ksicht. Je super, že má Crysis namakanou fyziku (což podle mě není moc pravda) teselaci XY a kdoví co ještě, ale k čemu to Crytek kromě reklamních videí použil? S využití fyziky jsem ne tam nesetkal ani jednou a to jestli jsou cihličky na stěně jenom textura nebo něco víc je mi fakt u prdele a vsadím se, že si toho většina lidí ani nevšimne. Kdyby se Crytek radši snažil aby měla hra nějakej vizuální styl nebo ksicht udělali by líp. Takovej Half-Life 2 nebo Bioshock má daleko hezči grafiku než Crysis...tečka.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
12. 4. 2013 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Crysis je vizuál důležitý to má pravdu, ale u spousty (možná většiny) her není důležitý, protože většina her (narozdíl od Crysis) má vymakanej ten zbytek, což jak se ukazuje Crytek stále nechápe...

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
10. 4. 2013 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neříkám, že EA sou svatí, ale nejhoší ze všech společností na světě? ? To jako fakt? ? Docela to vystihl přímo Peter Moore z EA sports: [ odkaz ]

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
3. 4. 2013 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...abych dokončil myšlenku: Chápu, že Disney to udělal nejspíš protože většina her od Lucase teď za moc nestála a neprodávali se úplně nejlíp, ale Lucas je jakási svatá půda herní scény a zrušit ji mi přijde minimálně z morálního hlediska jako zklamání. Je to jako by Bethesda zařízla ID ta je nikdy nezařízne a důvody proč je zavřít by si určitě našla, ale legendy by přece neměli odcházet takhle...

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
3. 4. 2013 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem na nasranej, jenom mě tímhle Dinsey šeredně zklamal.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
3. 12. 2012 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Což je na launch novýho hardwaru, kterej by měl všem ukazovat jak je boží, docela velká chyba...

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
3. 12. 2012 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rosťa Ono je snad něco jinýho než ovladač, Mario a Zelda, co by odlišovalo Wii U od Xboxu?

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
3. 12. 2012 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rosťa Spíš bych řekl launchové tituly Kinectu a PS Move či Wii (na Xboxu 360 a PS3 nebylo kromě grafiky nic na propagování) a tam to bylo stejný, hry od third-party developerů se objevovaly ve výlohách a ukazovaly, co všechno to zařízení dovede.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
3. 12. 2012 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"celá hra místy vypadá jako reklama na Wii U" kdo by to byl býval řekl, u launchové exluzivity, že?

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohatě by stačila mapa terénu a místností v baracích. Na vyšší obtížnosti na těch mapách dřív stejně nic nebylo, ale pro orientaci sloužily dobře.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bez mapy si absolutně neškrtám, fakt nechápu proč tam chybí něco natolik zásadního! Budu muset holt zabíjet

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
26. 11. 2012 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Keeper aneb další důkaz toho, že za tyhle ty kolikrát směšný zjednodušování nemůžou konzole.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
26. 11. 2012 06:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Keeper Hitman je už od jedničky konzlová hra, cos jinýho čekal? AI bych (pominu-li standartní kiksy) je podle mě na standartně dobré hitmanovské úrovni (nebe a dudy oproti Dishonored! ) . Všímají si skvrn, všímají si ruky čučící přes překážky atp.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
24. 11. 2012 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si to dal nejdřív na experta, ale pak jsem zjistil, že tam vůbec není mapa, takže jsem si to s klidem dal na hard. Bez mapy a toho instinktu bych jednu misi hrál 3 hodiny.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheRollyCZE Co jsem se díval na videa, tak právě, že vůbec. Na vyšší obtížnosti to asi bude Hitmans se vším všudy (narozdíl od Splinter Cellu a Assasin's Creed) .

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem si přečetl větu "Velmi užitečnou funkcí je rychlé zabíjení. Po jeho spuštění vám začne ubývat instinkt a vy máte chvíli na to, abyste po vzoru Splinter Cell: Conviction označili co nejvíce nepřátel a pustili řadu luxusně vypadajících headshotů. " říkám si wtf?

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mrkrikajs Mluvím o vyladění bugů ovlivňující přímo samotnou hratelnost. Nízký framerate ti nezabrání hru dohrát, což se o zabugovanosti, (mluvím o velkých PC RPG z 90 let, který se ve verzi 1. 0 NEDALI dohrát) říct nedá.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mrkrikajs Já nemluvím o optimalizaci, ale o tom, že AC3 je (na poměr svých předešlých her) zabugovanej jak dobytek, tím myslím bugy typu nesmrtelných vojáků, nechutnýho zasekávání postav o objekty či častého zamrzání AIčka. To jsou věci, na který je oldschoolovej písíčkář zvyklej, protože dřív to bylo u rozsáhlejších her něco naprosto normálního, mezitím, co u konzolí, kde byla instalace patche až do současné generace nemožná si vývojáři dávali s testováním podstatně větší práci.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mrkrikajs Spíš naopak ne? Jestli je někdo na bugy zvyklej, tak jsou písíčkáři, protože tam je patchování mnohem jednodušší a pohodlnější takže se vývojáři nemusí (narozdíl od konzolí) snažit hru, co nejvíc odladit ještě před vydáním.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 11. 2012 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty vole Mendysi jak to stíháš psát? Mě by už dávno explodovala hlava...

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 11. 2012 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa a 90% bývalých fanoušků BioWare tvrdí, že Mass Effect je sračka, protože to není jak Baldurs Gate. .

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 11. 2012 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzas4400 S tím, že konec ME3 je příšernej bych si dovolil dosti nesouhlasit!

Reklama
Reklama