Zpět na článek

Diskuze: Víme první: Cena Nintenda Switch pro náš trh, včetně příslušenství a her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
20. 1. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Tak to už jsem psal každý využije a požaduje něco jiného. Nelze se zavděčit všem. V tom budeme asi za jedno. Pokud požaduji nutně voicechat tak si přece nekoupím a nezájímám se něco co ho nemá. Já ho za celý život používal asi 3 roky když jsem hrál profi a to se používal TS takže taky řešení třetí strany. Myslím že přímo hry voicechat taky dnes moc nepodporují. I když SQUAD má voicechat na dobré úrovni přímo ve hře. To co já zatím využívám a chci tak switch dle oficiálních vyjádření má. Platit roční poplatek za online není nic nového. Platil jsem u PS a platím i u xboxu tak pokud to funguje všude proč by mělo být nintendo vyjímkou. Otázka je co a za kolik nabídne? Pak se rozhodne to jak to bude fungovat a jaká bude poptávka ale to já teď dopředu nevím tak proč to odsuzovat. Návíc pokud si dobře pamatuji lanch PS4 a Xboxu tak se tvrdilo věcí a nakonec bylo po nějaké době vše jinak. Dokud nevyzkouším nebudu kritizovat. Já jsem zatím u nintenda nikdy zklamán nebyl při upgradu z Wii na WiiU zůstalo veškeré příslušenství funkční a ušetřil jsem tím hromadu peněz. U upgarde z PS3 na PS4 jen proto že nebyl podporován volant G25 jsem musel koupit za 8 litru novej abych si vůbec zahrál a přitom funguje úplně stejně jak ten starý. Stačilo jen udělat softwarové ovladače. Zatím nintendu věřím a pokud zklame tak hold s ním skončím jako s PS4kou. Tady není co víc řešit.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
20. 1. 2017 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

Promiň ale když už za online chtějí platit, tak to musí i podle toho vypadat a voice chat ve formě apky do mobilu ! A ještě si dovolí říct: "Myslíme že je to dobré řešení. " Sakra je rok 2017! ! ! ! to N nikdy neslyšelo o 3. 5mm jacku?

Je hezký jak to omlouváš tím že jsi ho nikdy nepoužil, jenže ne každej je jako ty že? I nejlevnější čínskej tablet ten blbej jack má, jenž tady jde vidět jak se N snaží naprosto minimalizovat náklady a vymýšlí hovadiny aby mohla prodávat předražený příslušenství. Těším se, až ukážou bluetooth sluchátko za 3 000Kč Jako tohle už se nedá omlouvat i fanatici musí vidět že je něco hodně špatně : /

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
20. 1. 2017 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Tak to jsem ještě neviděl a jsem zvědavej jak to bude nakonec vyřešené. Nicméně tím že nintendo je úplně něco jiného než PC, XboX a PSko tak jsem voice chat na něm nikdy nepoužil. Společně hrajeme v jedné místnosti a komunikujeme přímo. Navíc u xboxu je i se sluchátkem a mikrofonem a taky jsem to zatím nepoužil. Matchmaking, lobby, přátele atd. . vždy na nintendu fungovalo normálně. Pokud to bude spíše jako doplněk že když to spáruji s telefonem automaticky to doplní přátele které mají taky nintendo atd. . tak to bude naopak super že to nebudu muset vše ťukat ručně.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
20. 1. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

vsak kde je problem? do jednoho ucha strcis voicechat z telefonu a do druhyho sluchatko od switche, pohodlnost over 9000, only on nintendo

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
20. 1. 2017 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strašně se mi líbí řešení online služby, voice chat, seznamu přátel, matchmakingu, lobby atd... se řeší apkou v mobilu A za to chtěj ještě prachy

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
20. 1. 2017 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mugara

Myslím že nezasekl. Používám veškeré moderní vybavení a nemám s tím problém. Ty jsi to vše zkoušel že víš že to není ono? Nějak vůbec nechápu co jsi vlastně chtěl říct. Chápu že trh dnes nabízí velký výběr a není vše vhodné pro všechny. Někomu vyhovuje to a někomu zase něco jiného. A určitě jsem nechtěl říct že je někdo rozmazlenej to na dálku nepoznám. Jen si říkám jestli spíš se někteří hráči u těch moderních her s dokonalou grafikou nenudí že studují spíše technickou stránky hry a jsou věčně nespokojení i přesto že vývoj jde hodně rychle dopředu - jakoby i přes to veškeré technické vylepšení grafiky, zvuku atd. . stále nepřišlo to uspokojení protože v tom ho třeba vůbec nenajdeš. Ono totiž výkon je v podstatě nekonečný boj a furt bude možné nabízet výkonnější stroje a tím pádem prodávat pokud možno čím dál tím častěji nové a výkonnější a když se podíváš na cyklus obměny HW který se zkracuje tak se ti to potrvdí. Z obchodního hlediska je zblbnutí zákazníka aby se orientoval jen podle výkonu zlatý důl I když ten výkon ve skutečnosti třeba vůbec nevyužije a ani by nebyl potřeba.

Mugara
Mugara
Level 1 Level 1
20. 1. 2017 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

To ze ty jsi se zasekl nekde davno, kdy byl clovek rad ze nejaka hra vubec existuje, preci neznamena ze jsme rozmazleni. Proste jdeme z dobou, a to souvisi i s technickou strankou her a jeji pozorovani a nasledne reseni. Proste za ty penize to neni to, co by jsme od naseho trhu ocekavali...

Rygar
Rygar
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @rocketbg

Mluvil jsem o zobrazeni na HD TV (viz predchozi komenty) . A take jsem mluvil o tom, ze mi prijde standard Full HD rozliseni se stabilnimi 30 fps. Ale to se bohuzel u Zeldy konat nebude, tot vse.

rocketbg
rocketbg
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rygar

Pokud mluvíš o Switchi jako tabletu, tak rozdíl mezi 720p a 1080p je naprosto minimální na malé obrazovce. A o nestabilních 30fps v Zeldě jsem nic neslyšel.

L.H.
L.H.
Level 34 Level 34
19. 1. 2017 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

Je.

Proto hraju Persona 3 FES na PS2.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co když je to tím že ty hry jsou dneska už fakt tak nudné že místo aby se člověk ponořil do té hry a dějě tak lidi spíš začínají sledovat okolní grafiku a ty hodnoty vytížení CPU a GPU a to FPS protože je prostě ty hry už nebaví - je to možné?

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď si vybavuji třeba fallout 1 to byla gamesa u které jsem seděl několik hodin v tahu. Grafika podle dnešních parametrů hrozná a hra neustále padala pořád jsem musel dělat savy a nahrávat uloženou pozici po každém pádu hry a i přesto jsem se u toho bavil a na zážitky v té hře vzpomínám do dneška a vůbec neřeším jestli to bylo 720p, 900p a 1080p a ani fallout 3 a další pokračovatelé se s tím nedají srovnávat a to jsou teda dělané jak říkate lepší grafikou a na výkonější HW.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rygar

Fakt to nepoznám. Hru vybírám podle recenze nebo gameplayvidea na netu. Na sve obrazovce ji vidím už když jí mám koupenou a jestli beží jak píšeš v 720p, 900p a 1080p bych opravdu nepoznal. Buď se mi graficky líbí nebo ne. Hraji hry už více jak 25 let a jsem si jist že dřív se nějaké 720p, 900p a 1080p vůbec neřešilo a hralo se o sto šest. A jaká to byla zábava. A i když bylo méně titulů tak kvalitou to překonalo vše co je tu dnes. Teď je moc her a málo kvalitních. Je vidět že trh je zaměřen také jen na výkon a zisk a né na kvalitu.

Rygar
Rygar
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

Moc tomu nerozumím, když někdo řekne, že to neřeší, ale ok. Musíš přeci poznat rozdíly, když máš obraz v 720p, 900p a 1080p, totéž u frameratu (při nižším fps to neběží plynule, ale to jistě moc dobře víš) . O tom se tu bavit nechci. Ať si na to každý udělá svůj vlastní názor.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

To jako místo hraní mám sledovat jak se mění nějaká čísilka nebo jsem úplně mimo? Kčemu je to dobré když s tím stejně nic neudělám a asi to nemůžu ani ovlivnit?

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rygar

Já třeba tyto informace "1080p a aspoň při stabilních 30 snímcíh" vůbec neřeším a to ani u PC ani u PS ani u Xboxu a nemyslím si že bych o něco přišel.

To používáš při hraní nějakou utilitu aby jsi viděl kolik máš FPS? K čemu je to dobré?

Rygar
Rygar
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nintendo je po dlouhá léta mojí velmi oblíbenou značkou a jejich konzole kupuji rád, protože mě jejich hry baví. Nicméně opravdu nerozumím tomu, proč nová konzole od Nintenda pro rok 2017 nedokážě přehrát Zeldu v 1080p a aspoň při stabilních 30 snímcíh. Ať si každý říká co chce, ale tenhle překvapivý fakt je obrovské mínus téhle konzole, protože na to, kolik za ní chtějí peněz, je to poněkud úlet, pardon.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Tak hrát mulťák po síti není stejný zážitek jako hrát ve více lidech v jedné místnosti. Ale pokud jsi byl někdy na soukromé malé LAN párty tak to už se tomu trochu podobá

Stímto souhlasím "Člověk se v open-world akcích potom rád kochá a žasne co dokážou udělat za skvost. " zrovna včera jsem se pokochal ve FH3 pěkným západem slunce.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

Ono dneska už čistý SP v hrách skoro není. Já radši hraju s ostatními a nikde v černém koutě nesedím. Buď hraju s přítelkyní Co-op nebo s někým cizím. Když to jde mám vždy povoleny vstup pro cizí hráče do mé hry. Neřekl bych že je fotorealisticka grafika na škodu. Člověk se v open-world akcích potom rád kochá a žasne co dokážou udělat za skvost. Tak to mám třeba já. Taky nakupuji 20 her každý měsíc, jednu koupím- dohraju popřípadě udělám platinku a když už není co dělat vyměním za jinou. Ale 4 hry je vážně na line-up málo, každý má jiný vkus a když není skoro z čeho vybrat tak je to smutné.

Sorry zapomněl jsem dodat že u kinectu u xboxu 360. Tam těch her bylo znatelně více. A to je právě ono - údajně, do budoucna. Proč ne teď? Je to nová konzole.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

A ještě k tomu kinectu. To se omlouvám ale na to musím reagovat páč kinect je akorát velký podvod od MS. Když jsem kupoval XboxOne tak děcka furt že kinect je super ukazovali reklamy jak to funguje tak jsem jim to k tomu vzal a teď je to akorát težítko na papíry. Je to absolutně nepoužitelné a nepřesné a nikdo to nepodporuje. Vůbec bych si nedovolil někdy srovnávat pohybové ovládání od nintenda s kinectem. To se prostě vůbec srovnat nedá. Pokud někdo zkusil kinect a nic jiného tak veřím tomu že zanevřel na pohybové ovládání na celý život. A VR má údajně switch do budoucna podporovat.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Jestli není teda problém v tom že to někteří ani nevyzkouší a hned odusuzují protože to nezapadá do jejich solo stylu hraní někde v temném kutlochu a touze hrát jednu hru za druhou aniž by si to člověk pořádně užil. Na co mít v den vydání desítky her? Já si vyberu jednu a tu hraji nějakou dobu a pak až koupím druhou. Ale tady jsou lidi kteří chtějí hned první den desítky her to je jako všechny budou hrát naráz ?

Já hrál zatím na všem a můžu říct že vliv na hratelnost změna třeba z PS3 na PS4 nemá žádný. Jen je třeba na něco hezčí pohled když zrovna přímo nehraješ, ale při samotném hraní se stejně soustředí člověk na hru a grafiku okolí atd. . stejně plně nevnímáš. Naopak v některých případech má lepší grafika na hratelnost špatný dopad protože může odvádět pozornost.

Nicméně máš pravdu že každý preferuje něco jiného a každému vyhovuje něco jiného ale odsuzovat něco co jsem nevyzkoušel není správné.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

Nechápu jak může být lepší zážitek za hry jen díky slabšímu Hw? A pohybové ovládání? Myslím že takových her bylo má kinectu taky dost, nové konzole prostě sází na VR. Snaží se prostě o nějaký ten posun technologií kupředu, ne stagnaci HW, hratelnosti, grafiky jako je tomu u Nka. Koukni na MS - chce udělat Scorpio jako nejvýkonnější konzoli. Chce ukázat že to jde. A ikdyz to nemá do pc moc daleko tak pořád je to herní konzole a já se těším na super výkon další generace. Každý preferuje něco jiného a já jsem za posun kupředu rád. Lidé tu jen vyjádřili nesouhlas, stejné tomu je ale i ve světě. Nikomu se nelíbí prostě ta cena jak konzole, příslušenství, tak her. Tečka.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

Ale ono všechny hry jsou dnes téměř to samé pořád dokola. Vždyt se mění pouze textury, jména a lokace. Děj příběhu nebo smysl té hry je prakticky pořád stejný jak u PC tak XBoxu i PS4. Právě Nintendo nabízí jiný zážitek tím že má jiný HW a zaměření. Ať už pohybové ovládání nebo párty hry ve více lidech na jednom místě. To ti PC ani Xbox nebo PSko v takové kvalitě jako nintendo nenabídne.

Chápu že pokud hraješ třeba MK8 sám tak to může být po nějaké době nuda, ale ve více lidech se pořád bavím i u MK7.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
19. 1. 2017 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

to neni uchylka o vykonu, ale o tom, ze ty hry jsou v podstate porad na jedno brdo, a nejsnazsi cesta evoluce vede pres velkej vykon, kdy muzou pouzit lepsi ai/fyziku a grafiku, ktera celkove muze (ale nemusi) vest k lepsim zazitkum... samozrejme ze dobra hra muze vzniknout i na radove mnohem slabsi hardware, ale je vetsi sance, ze vznikne "pokrocilej" software na vykonej hardware, kde se to bude nejsnadneji programovat, a to velkej vykon umozni bez nejaky extra investice pro vymejsleni uspornejch technologii...

proto me nesedej nintendo hry, protoze je to porad jedno a to samy, vzdyt treba zelda po tech letech nema ani dabing, o grafice skoda mluvit...a kam muzou posunout treba fyziku, kdyz na to proste nemaji vykon? to samy treba mario kart 8, ta hra je na chlup stejna hratelnostne, jako crash team racing z roku 1999, je to zabavny? ano, chtel bych vic? rozhodne ano

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 1. 2017 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak nechápu proč tu řeší výkon nintenda zrovna ti co nintendo nemají Lidi co mají nintendo výkon vůbec neřeší a ti co mají údajně ty nejvýkonější konzole jsou furt nespokojení a furt brečí že chtějí nějakou ještě výkonější konkurenci není to už nějaká úchylka na výkon

Reklama
Reklama