Zpět na článek

Diskuze: Vsadili na „Bungie Magic“ a chyby si nepřipouštěli, kritizují vedení týmu zaměstnanci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
6. 8. 2024 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na The Final Shape jsem se ještě nevrátil, časem si to dohrát třeba i stihnu. Možná je to nostalgie, Destiny jsem vlastně hrál od prvního dne, kdy to vyšlo na PS4. Reálně byl rozjezd jedničky pomalý, nebylo tam co dělat, ale po čase mě to fakt bavilo a případalo mi to lepší. Co se týká druhého dílu, tak mě zacelou dobu nedokázal vtáhnout natolik, abych u toho vydržel. Dát si ve hře pauzu bylo rozsudkem toho, že po návratu na to hráč vejrá co se stalo, kdy se stalo a jak se stalo, kolikrát utekla nějaká část hry, ke které se nebylo možné vrátit. Za mě často zbytečné předělávání a komplikace. Pocit recyklace starého obsahu byl dlouho cítit na každém kroku. Za ty roky se s Destiny prožilo spousty, byl to velkolepý projekt, který pokulhával, ale měl co nabídnout. Do budoucna by měl ohromný potenciál dalšího rozšíření i příběhů, ovšem pokračování v Destiny 2 se mi nezdá jako správná cesta. Vytvořit novou kapitolu, třeba "Destiny 3", poupravit koncept, přinést správné inovace, tak by mohlo být na dalších 10 let vystaráno.

lobbycek
lobbycek
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PlayStation
3. 8. 2024 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No destiny se za ty léta dost zkomplikovalo a asi má

problém zaujmout nové publikum nebo i ty kteří přestali hrát před lety. Návrat do hry je ze začátku hrozně složitý a přesto, že final shape je naprosto skvělé rozšíření, tak neudělalo nic co by tomu returnu pomohlo.

Reklama
Reklama