Vydat novou značku digitálně představuje menší risk
Babel Rising Novinka Vydat novou značku digitálně představuje menší risk

Vydat novou značku digitálně představuje menší risk

Michal Burian

Michal Burian

4

Riziko neúspěchu se u nové IP snižuje, když společnost hru vydá prostřednictvím digitálních sítí.

Reklama

Thomas Paincon, manažer EMEA, si myslí, že Ubisoft méně riskuje, když novou značku poskytne pouze v digitální podobě na PlayStation Network, Xbox Live Marketplace či Steam.

V rozhovoru pro MCV Paincon řekl, že pokud nová IP nemá fanoušky a pěkné hodnocení na Metacritic, je velmi riskantní hru vydávat klasickým způsobem.

"Je zde menší riziko, když vydáváte hru digitálně. Když se podíváte na From Dust, tak se Ubisoftu podařilo prodat půl milionů kusů přes XBLA a PSN."

"Ptáte se proč? Nejen proto, že cena byla nižší, ale také kvůli tomu, že lidé, kteří nakupují hry digitálně, jsou mnohem více ochotni vyzkoušet novou neznámou značku."

Paincon se dále nechal slyšet, že z hlediska strategie je rozumné vydávat takové hry na začátku roku nebo v létě, kdy se neobjevuje tolik krabicových trháků.

"Je těžké bojovat o peníze hráčů, když vychází jedna dobrá hra za druhou. Microsoft se snaží zaujmout hráče s akcí Summer of Arcade Xbox Live a vychází mu to skvěle. Hráči už jsou na to zvyklí."

"Digitální sítě jsou pro obchodníky velmi důležité. On-line hry tvoří velkou část příjmu," dodal Paincon.

Ubisoft v současné době pracuje na 10 hrách, které vyjdou digitálně. Jde například nové značky: Shoot Many Robots, Babel Rising či I Am Alive.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama