Za málo peněz získá Sony hodně muziky.
Bývalý šéf SCE Worldwide Studio Šuhej Jošida se v poslední době se svými názory podělil v několika různých rozhovorech. Naposledy jsme vás například informovali o jeho pohledu na zrušený projekt multiplayerového The Last of Us.
Bývalý důležitý člen vedení PlayStationu se ale v rozhovoru pro podcast Sacred Symbols+ podělil také o pohled na vydávání PlayStation exkluzivit na počítače. Jošida prozradil, že jako šéf SCE Worldwide Studios prosazoval vydání některých first party titulů na PC. V té době ale podle jeho slov měla Sony odlišnou strategii, která příchodu na PC zamezila.
Podle Jošidy si však vedení společnosti později uvědomilo, že se jedná o snadno dosažitelné tržby, které je škoda nechat ležet na stole. Jošida šel v tomto směru ještě dál, když přirovnal portování her na PC k tisku peněz. Za velice malou cenu je totiž na PC možné dosáhnout slušných tržeb. Navíc se tím jednotlivé značky dostávají k širšímu publiku, což je pozitivní faktor do budoucna.