Zpět na článek

Diskuze: Vydavatelé nechtějí hororový Scorn. Je příliš divný pro mainstream

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořád lepší něco originálního, než plno mainstream FPS a MOBA her. Kdo ví, třeba to za pár let bude populární a oni toho budou litovat, že je odmítli.

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A místo toho budou vznikat simulátory trav a potřeby na WC než aby vyšel nějaký zajímavě vypadající projekt, kterým Scorn určitě je

George522
George522
Level 27 Level 27
3. 7. 2014 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však třeba si najdou cestu jak to vydat a vývojáři co to odmítli budou brečet protože to bude (možná) vydělávat miliony

Martin Patkoš
Martin Patkoš
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

versace186: Ale vždyť to samý říkali vydavatelé o Kingdom Come a podívej se na něj teď.

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dufam ze hru nakoniec dokoncia myslienka je dobra , a hra bude primarne pro PC a take nieco si nechcem nechat uist

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefiser-jsi rozumný, ale Lukkys je samozvaný PC guru ten má ve všem hned jasno, co na tom že plácá jenom nesmysli

Mikoláš Fišer
Mikoláš Fišer
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skylines, Lukkys: Jde o to, že 7 lidí kvalitní 3D hru s koukatelnou grafikou a dobrou hratelností prostě neudělá Unity Engine sice nic moc nestojí (1600 dolarů 1 licence, mám takový dojem, ne? ) , ale pro malé studio je to i tak docela pálka a ty lidé musí po čas toho vývoje z něčeho žít, tzn. 20 (vývojářů) x20 (měsíců vývoje) x1200 (doláčů) = 480k dolarů a to by bylo hodně podvíživené studio Musíš počítat s vybavením, prostorami, pojištěním, nakoupením licencí, průzkumem, výplatami externích pracovníků, reklamou, ... A hele! Už jsme na 10 mega, minimálně Vývoj AAAčkových her není levný, i když se může zdát že jo. . Stačí se podívat na Fiolasoft nebo Amanita, ve světovém měřítku "pidistudia", a zeptat se jaký mají rozpočet.

losmann
losmann
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poradne hororove hry chybeji, ja bych to uvital. I novacci maji dostat sanci, jak nekdo muze rict ze by se to nechitlo kdyz se to nezkusi treba by to nakonec byla velka pecka. Vychazej i horsi hry, asi to berou podle toho kdo si hru koupi, a ne kdo ji hraje

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ice Golem: No ide o to že sa prodáva práve mainstream Scorn može byt dobrá hra, ale zhladiska ziskú nemám velkú šancu prorazit...

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
4. 7. 2014 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to skutečně výborně. Snad to projde skrz KS. Konečně to vypadá jako horor u kterého bych se mohl bát Velký vydavatel raději investuje do průjmu z kterého má mladší komunita nadité kalhoty mno : /

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
4. 7. 2014 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se to líbí .... snad to neskončí jako odpad na kick starteru....

Peter Šubert
Peter Šubert
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strasne mi to pripomina hru Jericho

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2014 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakykoli pokus o originalitu je potreba potopit a umlatit 20-ti DLC ke kazdej rok stejnejm srackam aneb doba temna v hernim prumyslu smele pokracuje. Samozrejme v pripade Scorn je ponekud problem, ze maji k dispozici jen artworky. Ale i kdyby meli hotovou jednu divnou a nemainstreamovou uroven, plne hratelnou, stejne jim ty prachy nedaj. Nevim co presne se musi stat, abysme se zas vyhrabali z ty zasmradly stoky zpatky na svetlo.

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2014 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vydat ! !

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2014 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenze z green lightu nejsou zadny penize, kdyz tam nakonec nemas co prodat...

ze vsech tech mainstreamovejch her od EA se me krabatej nehty, kycovitej klisoidni sranec, kam se podivam...tohle by se rado vydalo jinou cestou, takze jim fandim, i kdyz hororovky nemusim

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2014 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ať to hodí na Stem Greenlight a budou vědět, zda tu hru někdo chce nebo ne...

D3nton
D3nton
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic divného na tom nevidím...vydavatelé už asi neví coby I když je fakt že v takovémto stavu ještě člověk nemá úplně představu jak bude hra vypadat.

Mikoláš Fišer
Mikoláš Fišer
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines: Samozřejmě, když jde o jednoduchou 2D skákačku nebo studentský nenáročný projekt

Ale i vyvinout prototyp Ačkové hry je docela problém, obvzlášť u studia které hru podobného žánru ještě nedělalo. Co se týče indie studií- Supergiant Games, 2D Boy, Paradox Interactive, ... Tyhle studia už fungují samostatně, mají například investora či se odtrhli od vydavatele, mají rozpočet z prodejů předchozí hry atd. .

A i tak mají většinou finanční problémy. Podívej se na hry typu Valiant Hearts nebo nový Raymani. Ty hry jsou 2D, ve své podstatě omalovánky s několika hodinami herní doby a i tak musí mít finanční a reklamní záštitu v podobě Ubisoftu, protože ty vývojáři samotní to prostě bez distributora neutáhnou.

Stonnos
Stonnos
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč to nehodit na kickstarter?

skylines
skylines
Level 0 Level 0
3. 7. 2014 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefiser: Se koukni na polovinu indie scény. Tam vždy měli alespoň co ukázat když prosili o peníze a měli něco v ruce né jen nějaké artworky a ideu co by to jednou mělo být až to někdo jiný zaplatí. To je jako investovat do nějakého mluvky co ti slíbí že když mu dáš prachy tak ti postaví barák a přitom nemá nic za sebou co by říkalo že toho je třeba i jen malinko schopný.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není to právě to co dnes táhne? Když je to trochu divný a odbočuje to od mainstreamu? Je snad Goat simulator, Spintires či DayZ podle mainstreamových pravidel?

Strec
Strec
Level 26 Level 26
3. 7. 2014 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to hodně zajímavě a originálně.

Martin Patkoš
Martin Patkoš
Level 1 Level 1
3. 7. 2014 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se to celkem líbí a nemám rád, když za mě někdo rozhoduje, co bych měl hrát a mluví za mě. viz.

Scorn se jim zdá příliš divný pro mainstream hráče.

Ať se zeptají hráčů třeba formou ankety, ale ať za ně nemluví. Třeba ty jejich mainstream shity kupujeme právě proto, že tady nejsou hry jako Scorn atd.

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co sa týka teho príspevku hráču a to nekedy jak vidím aj do výšky milionú je to zlodejina ! 👍

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines

Jo tak nemají ani prd a potřebují miliony pro sedm zaměstnanců a ještě k tomu na Unity? Ať se porozhlédnou a uvidí že na "hratelnou" prezentaci a zaujetí investorů miliony dolarů netřeba.

----

Chtěl sem napsat něco podobného. Nemají nic, ale přesto potřebují miiony. Kdyby do toho zainvestovali své, udělali ukázku a hodili to na Kickstarted, tak mají mega hned....

Reklama
Reklama