Zpět na článek

Diskuze: Vyjádření Herní Asociace k pořadu na ČT2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kysela17
kysela17
Level 1 Level 1
7. 9. 2011 05:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zaprvé existuje pegi které má na každé obále hry minimální věkovou kategorii takže rodiče bacha a také co tam je např ukazuje tam sex, drogy atd.

za druhé ptali jste jse jenom dětí kolem 8-12 let mohli jste jse zeptat starčích 14-19 ne bo i dospělých.

za třetí take děláte pořad o hrách Game Page a tímto ho kritizujete

za čtvrté [ odkaz ] máte všechny informace o hrách které vaše děti hrají atd.

za páte není to jen o hrání je to i o komunitě dorozumívání (nejčasttěji jse mluví anglicky a já jsem se od hrách naučil dost užitečných slov)

a naposled některé hry mají svůj příběh tomu jse říká singelplayer tedy hrajete sami a multiplayer je hra po internetu s různými lidmi a nemo mmorpg (to hrájí ted děti nejvíce) jse hra po netu s hráči a zde jsi postavíte např svojí vlastní postavičku, kupujete zbraně (to není střílečka zde jse to mislí jako meče. dýky luky atd. . ) a jíné.

toto je stručný a normální popis o hraní (a ještě něco ve škole májí děti informatiku která jse pracuje s počítači jako např referáty, vyhlet věci vše co mají od učitele nakázáno)

zde odkaz na lepší obsah : [ odkaz ]

jsem napsal na redakci tady od vašich komentářu

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
13. 9. 2010 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně Chill

Chill
Chill
Level 1 Level 1
12. 9. 2010 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každej je na něčem závislej ne ?

JakER
JakER
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno jo, ČTčko se svými dokumenty pro "dokonalý" život. Je štěstí že dnes na Českou Televizi již kouká pouz menšina. Nad tímhle se ani nebudu vztekat. Prostě to vzali tolik subjektivně jak to jen jde jestli přirovnaly počítač k tvrdým drogám

stre3t
stre3t
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím, PEGI je, tak není co řešit? Stačí si jen děti trošku ohlídat, co hrají.

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To snad neni pravda! Už nejvíc mě nasralo že tento pořad běžel na ČT! Ted mě omluvte, ale za tyhle jednostraný sr*čky je platíme! Hlavně že vysílají pořad o počítačových hrách Game Page. V dnešní době se neodvážim už nikomu říct že hraju počítačové hry, protože mě (hlavně u starší generace lidí) hned mají za gemblera. Tohle udělají lidi, kteří ve svém mládí neměli tušení co je to počítač nebo lidi co k tomu neměli přístup at už to je po finanční stránce. Už to tu bylo několikrát zminovaný a je to pravde, že vše je jen na rodičích

veverka_13
veverka_13
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RB: děkuju za názor, který je velice trefnej avystihuje defacto všechny osotaní komentáře. Ale v tom pořadu je hezky vysvětleno jak o takových hráčích smýšlejí vlůastní rodiče: nekrade, nedroguje neničí město apod. tak v tom případě je to hodný dítko a víc mě to jako rodiče nezajímá...takže kde soudruzi z NDR asi udělali chybu

Jan Hložek
Jan Hložek
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj viděl jsem a řikal jsem si že maji pravdu

Michal Jinoch
Michal Jinoch
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je vidět jak o tom vůbec nic nevědí. . (čt) (o hráčích a hrách) . . když jsem viděl. . že v pořadu mají jen děti 9-12. . tak mi hned došlo jak to bude pokračovat...je jasny že když budete děti krmit lízatkama a čokoládama, že nebudou chtít jíst špenát, brokolici. . když k tomu děti pouštějí od malička na takovou dobu. . tak se pak nesmějí divit. . měli pozvat někoho staršího. . z jiných věkových kategorií. . ted plácnu. . třeba mě a tebe fiolo. . a poznali by že to není jen o hraní ale i o komunitě, přesnosti, jazycích apod . tenhle pořad mě pěkně naštval

Tomas Stech
Tomas Stech
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další co mě dostalo byl výběr her. Dali tam jednu z nejnaučnějších her Assasina. Pak tam byl Buzz (světový kvíz) . A když sem dali do řeči o pornografii, tak tam dali Libimseti. To je fakt moc.

Kvip
Kvip
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane bože! No a? Hry jsou "jako" drogy. Ale, ty nás nezabijí . Také považuji za hry "jako" drogy, sedíme pořád u her a bavíme se. Člověk nebo každý jiný se divá na TV stejně když koukáte do monitoru akorát blíž. Jsou hry brutální nebo i poučlivé. Vemte si Wii které nám pomáhá vytvářet si lepší postavu při hrách. Wii by mělo naopak pochválit! Ti lidé koukají jen na ty špatné hry... A přeci když i 8 leté dítě hraje GTA tak se aspoň trochu inteligentní a nukradne auto natož nikoho nezabije. Ale toto se hlavně mají hlídat rodiče, právě ten rating je pro rodiče! Když si 8 leté dítě např. kupuje hru mělo by jít s rodiči, ale ti starší děti už chápou co dělat a nedělat 😠

Jan Verner
Jan Verner
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

reportér: můžu se zeptat co hrával?

matka: CSko to je taková hra...vojáčci, samopaly.... 🔫 Jinak ta reportáž je opravdu ubohá!

Arided
Arided
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vegasss7771: samo že mají, ale radši vezmou děcko ke cvokařovi, než aby se si připustili, než aby si připustili, že to dítě toho v té oblasti ví více

MARTIN MAJDA
MARTIN MAJDA
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co byste čekali od ČT. Ti jsou takoví debilové, že jak byla E3 2010, tak Kinect pojmenovali rok starým kódovým označením Natal a vůbec jde vidět, že se k těmhle zprávám neumí postavit. Btw, mě tak napadlo, to ti reportéři a redaktoři oněch pořadů nemají děti, co hrajou hry apod. , aby se jich zeptali co je co a třeba se tak od nich něco dozvěděli?

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arided: Píšu v rychlosti, takže jsem zase napsal blbost. Nechtěl jsem napsat upravit (něco přidat) , ale opravit .

oP4o
oP4o
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattos: jo tak to šermování si dobře pamatuju, když jsme hrávali prvního strongholda, sešli jsme se všichni v parku s měčíkama, lukama a štítama (a to nás byla teda banda ) a hráli jsme si klidně od oběda do večeře...jinak k tomu nahoře, takovou kravinu může vymyslet jen člověk, co se hodně nudí a chce ostatním narušovat život...

Arided
Arided
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to napiš, jako další koment.

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že tady není edit komentářů, rád bych si něco upravil .

Arided
Arided
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattos: tos docela vystihl, taky jsem moc nechápal jak tam psali, že brali ty děcka k psychiatrovi.

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Btw, ještě jim za tyhle nesmysly platíme .

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, že děti na ulicích (jak v tom nesmyslu zaznělo) střílí do lidí, zapalují je, dělají že šermují (což je mimochodem u dětí v určitém věku i normální) , taky jsou toho plní zprávy, že? A blbostí je tam víc, např. , že se závislost projevuje tak, že někdo jí u PC... Wtf? Nemluvě o tom, že celý dokument, neobsahuje žádný oponentní názor!

Nevím, přijde mi to přitažené za vlasy. Hry hraju asi od 6ti let a žádný "absťák" se u mě nikdy neprojevil a rozhodně nežiju ve "virtuálním světě"...

Prostě mi to přijde, že lidi, kteří nikdy hry nehráli, dělají chytré a proti hrám "bojují". Protože po perlících střepinách, tu je toto...

Závěrem snad jen dodám, že člověk postupep času hry hrát přestává (škola, postupem času práce atp. ) , stačí tomu dát jen volný průběh a netahat dítě ke cvokaři...

Arided
Arided
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň co jsem tak pochopil já, když se na ČT dívám a to je docela často, protože se moje matka na nic jiného nedívá

Arided
Arided
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trošku nechápu proč se tak divíte. Pokud jste si nevšimli, tak ČT je proti hrám a takovým věcem zaujatá už delší dobu. Vždycky když se v ČT zmíní o nějáké hře nebo konzoli, je to vždycky jenom ta nejhorší věc na světě.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RB: Krásné a vyčerpávající schrnutí - myslím že jsi vystihl vše úplně dokonale .

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

veverka_13: Tak já ti třeba mohu říct svůj názor tady v komentářích. Ten "dokument" jsem viděl tak před dvěma dny a ještě před puštěním jsem věděl, že tam budou rozebírat pořád stejné, ne moc podložené, věci a sprostě napadat herní průmysl. Osobně tyto narážky nesnáším. Souhlasím s tím, že na hry (potažmo internet) si může kdokoliv vypěstovat závislost. Záleží na tom, jak často a jak dlouho hraje.

Výroky, že za všechno mohou hry, jsou zcela nesmyslné. Je to bohužel na rodičích, kteří si včas nezjistí co a jak a jejich dítě si na počítači (potažmo konzoli) může hrát co chce. Přesně v tomhle souhlasím s Herní Asociací. Rodiče by měli své dítě kontrolovat. S tímhle snad musí souhlasit většina lidí - střílečky a extrémně brutální hry by malé dítě (tak do 12) určitě hrát nemělo. Toť můj pohled. Když se už ale dostaneš tak k těm 15, už si víc rozumný a bereš to čistě jako hru. Malé dítě to tak brát úplně nemusí.

Závislost se dá vypěstovat na cokoliv. Na alkohol, cigarety, drogy, kávu. Stejně tak někteří rodiče (tedy spíše matky) se neobejdou bez svých pravidelných televizních seriálů apod. Závislý můžeš být třeba na jízdě autem. V podstatě na všem. Stejně tak na hrách. Já dříve hrával velmi často, denně několik hodin a vadilo mi, když jsem nemohl. Dnes, když je mi 16, už takovou potřebu denně něco hrát nemám a dokážu se bez toho obejít. V tomto "dokumentu" se povídalo o klukovi (8let) , kterému byly hry na dlouhý čas zakázány. Kopal kvůli tomu do skříní, mlátil do stolu, řval - podle mě to u dětí není nic neobvyklého. Kdybych hrál denně 10 hodin dlouhou dobu a pak bych nemohl, taky bych jako osmiletý podobně vyváděl. Šel bych na to úplně jinak - dovolil bych mu hrát, ale pomalu bych zkracoval délku, jakou u PC tráví. Ne to utnout a hotovo. To je jasné, že bude vyvádět.

Člověk, který to má v hlavě v pořádku, postupně pochopí, že už nemusí hrát pořád. Že jsou i jiné věci. Pokud je to blb, tak s tím nikdo nic neudělá. A taky je vtipná narážka na to, že vývojáři míří hry na ty nejmladší. Samozřejmě jsou takové hry, ale většina je pro starší. Tvůrce zajímají platící hráči, což jsou většinou starší. Průměrný věk hráče je například v Americe nad 30 let.

Takže, abych to shrnul. Rodiče si mají své děti hlídat. Fetovat jim nedovolí, chlastat taky ne, tak ať taky občas zkontrolují, co mu běží na monitoru. Když to neudělají ať to nesvádějí na hry.

Mimochodem, trochu mě zarazilo, že nikdo nezmínil oblíbené slovní spojení "Odborníci bijí na poplach"

Reklama
Reklama