Vysvětlení odkladu Middle-earth: Shadow of War
Middle-earth: Shadow of War Novinka Vysvětlení odkladu Middle-earth: Shadow of War

Vysvětlení odkladu Middle-earth: Shadow of War

Michal Burian

Michal Burian

3

Monolith Productions chtějí dosáhnout minimálně kvality Shadow of Mordor.

Reklama

Minulý čtvrtek odpoledne došlo k nečekanému odkladu Middle-earth: Shadow of War. Původně mělo pokračování příběhu hraničáře Taliona a ducha elfa Celebrimbora vyjít 25. srpna letošního roku, na akční adventuru zasazenou do Středozemě z Pána prstenů a Hobita si ale počkáme do 10. října 2017.

Ve čtvrtek jsme se akorát stroze dozvěděli, že důvodem odkladu je potřeba hru pořádně doladit, aby splnila očekávání fanouškům. V nedávném živém streamu se k odkladu vrátil viceprezident společnosti Monolith Productions.

Micheal de Plater vysvětlil, že čas navíc využijí pro testování, ladění a opravu chyb. Podle slov viceprezidenta jde o rozsáhlou operaci, která zajistí, že Shadow of War bude minimálně stejně doladěný jako Shadow of Mordor. To představuje spoustu práce.

Plater nezapomněl zmínit rozsah hry. Shadow of War je oproti Shadow of Mordor větší v každém ohledu. Ať už se bavíme o velikosti hry, počtu nepřátel, složitosti bojového systému nebo funkce Nemesis.

V neposlední řadě se Plater vyjádřil k nedávným gameplay záběrů. Shadow of War bylo prezentováno v téměř hodinu a půl dlouhém videu. Tato ukázka pochází ze staré verze hry, která neobsahuje spoustu opravených věcí. Skutečnou podobu Shadow of War uvidíme příští týden na E3 v Los Angeles, s největší pravděpodobností během tiskové konference Microsoftu. Společnost chce prezentovat výkon konzole Project Scorpio na připravovaných hrách v rozlišení 4K.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama