Vývoj Spec Ops: The Line byl bolestivý, pokračování nebude
Spec Ops: The Line Novinka Vývoj Spec Ops: The Line byl bolestivý, pokračování nebude

Vývoj Spec Ops: The Line byl bolestivý, pokračování nebude

Michal Burian

Michal Burian

21

Scénárista Walt Williams tvrdí, že by vývojáři raději jedli rozbité sklo než pracovat na pokračování této akce.

Reklama

Akce Spec Ops: The Line z léta 2012 byla povedenou hrou, která přinesla na poměry tohoto žánru zajímavý a napínavý příběh. K němu přispěla neokoukaná písečná Dubaj, týmová akce, dospělá nátura a precizní audiovizuál. Škoda jen, že kampaň byla krátká, nevyužila potenciál a občas pozlobily grafické bugy. I přes pár nedostatků se hráčům i nám (recenze 8/10) Spec Ops: The Line líbilo, ale bohužel si titul nenašel dostatek kupujících a prodeje se podle neoficiálních informací zastavily na 1,19 milionech kusů. To pro 2K Games není nic závratného.

Existuje šance, že by jednoho dne vzniklo pokračování? Scénárista Walt Williams, který stojí za příběhem, další díl vylučuje a nechal se slyšet, že by raději jedli rozbité sklo než pracovat na pokračování Spec Ops: The Line.

„Byl to brutální, bolestivý vývoj a každý, kdo na hře pracoval, by raději jedl rozbité sklo než vytvořit další díl. Navíc se Spec Ops: The Line neprodával,“ napsal Williams na Twitteru, když se ho někdo zeptal na pokračování.

Není to poprvé, co si někdo z německého týmu Yager Development stěžuje na vývoj Spec Ops: The Line. Už v polovině roku 2012 hlavní designér Cory Davis řekl, že o multiplayer v The Line nikdy nestáli.

„Vydavatelská společnost ovšem byla jiného názoru. Finanční oddělení bylo přesvědčeno, že multiplayer potřebujeme pokud chceme na trhu uspět. Byla to vlastně jen komponenta, kterou si potřebovali ve svých zprávách odškrtnout,“ prozradil Davis v roce 2012 serveru Polygon.

„Vedení 2K navíc bylo skutečně neúnavné v prosazování svého názoru.“ Davis dokonce zašel ve svém rýpání ještě dál a uvedl, že MP část, vyvíjená externě Darkside Studios, je jen špatný third-person klon Call of Duty.

„Je to sračka, která neměla nikdy vzniknout. Ve všech směrech je to obrovské selhání. Co je ale ještě horší je fakt, že to hází negativní světlo na všechno to, o co jsme se snažili v rámci singleplayeru.“

Tak to vypadá, že pokud někdy vznikne pokračování, bude to bez studia Yager Development. Co vlastně teď v Yager dělají? Po neúspěchu s Dead Island 2, kdy se nedokázali dohodnout s Deep Silver na vizi pro tuhle zombie akci, vyhlásili platební neschopnost a letos v květnu uvedli do veřejné bety svůj vesmírný projekt Dreadnought.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama