Vývoj Spider-Mana jde podle plánu
Novinka Vývoj Spider-Mana jde podle plánu

Vývoj Spider-Mana jde podle plánu

Michal Burian

Michal Burian

7

Vedoucí designér dohrál nové dobrodružství již třikrát. Každé mu trvalo několik dnů.

Reklama

Společnost Sony u letošních PlayStation 4 exkluzivit zvolila zajímavou marketingovou strategii, na kterou jsme zvyklí snad jen u Rockstaru (Grand Theft Auto a Red Dead Redemption). Sony o svých připravovaných hrách tolik nemluví, přitom spousta z nich je de facto za rohem. God of War má spatřil světlo světa na začátku letošního roku a Spider-Man někdy v průběhu celého roku. O nejnovějším dobrodružství pavoučího muže toho ale moc nevíme, stejně tak jsme do pátku toho moc nevěděli o God of War (preview s důležitými detaily).

Na informace o pavoučím muži si musíme ještě počkat. Místo toho nás vývojáři ujišťují, že vývoj jde podle plánu. Brian Horton, který nově vede designéry (předtím byl šéfem vývoje Rise of the Tomb Raider), se na Twitteru pochlubil, že Spider-Mana již třikrát dohrál. Každé projití hrou mu trvalo několik dnů. Podle všeho nepůjde o žádné krátké dobrodružství, přece jen Spider-Man od Insomniac Games je zasazen do otevřeného světa. Na druhou stranu ale nevíme, kolik hodin denně hrál.

Brian Horton pracuje v Insomniac Games teprve od ledna letošního roku. Jak se zdá, první dny strávil hraním, aby se se Spider-Manem seznámil a věděl vše potřebné.

Spider-Man vyjde v letošním roce exkluzivně na PlayStation 4. Přesné datum vydání v současné době neznáme.

Zdroj: Dualshockers.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama