Vývoj vylepšené verze hry Anthem byl zastaven
Anthem Novinka Vývoj vylepšené verze hry Anthem byl zastaven

Vývoj vylepšené verze hry Anthem byl zastaven

Martin Zavřel

Martin Zavřel

20
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Bioware oznámili, že s Anthem NEXT (neboli Anthem 2.0) nemáme počítat.

Reklama

Bioware před chvílí oznámili, že se rozhodli ukončit snahu o vývoj vylepšené verze hry. Budou ji ale nadále udržovat v provozu v současné podobě. Výkonný producent Bioware Austin, Christian Dailey, k tomu napsal:

"Přátelé,

v duchu transparentnosti a uzavření jsme se s vámi chtěli podělit, že jsme učinili těžké rozhodnutí zastavit naše nové vývojové práce na Anthemu (přezdívané Anthem NEXT). Budeme nicméně pokračovat v udržování online služeb pro hru v její dnešní podobě.

Od vydání Anthemu tým tvrdě pracoval na postupném vylepšování hry, vydávajíce mnohočetné updaty, které přinesly různorodá vylepšení a představily nový obsah k hraní. Koncem roku 2019 jsme tuto snahu rozšířili a začali pracovat na více fundamentální restrukturalizaci hry.

Během vývoje jsme nabídli informace odhalující část práce týmu skrz blogy a konverzace s vámi na sociálních médiích. Bylo pro nás inspirující vidět pozitivní reakce a feedback. Byl jsem velmi hrdý na práci týmu a natěšený na vyzkoušení každého nového buildu.

2020 byl nicméně rok jako žádný jiný a přestože se nám daří postupovat na našich herních projektech v Bioware, práce z domu během pandemie měla dopad na naši produktivitu. Ne všechno, co jsme si jako studio plánovali před COVID-19, je možné naplnit bez toho, abychom naše týmy vystavili přebytečnému stresu.

Vím, že tohle bude zklamání pro komunitu Anthem hráčů, kteří se těšili na vylepšení, na nichž jsme pracovali. Je to zklamání i pro tým, který dělal brilantní práci. A pro mne osobně byl Anthem tím, co mne přivedlo do Bioware, přičemž poslední dva roky z nejnáročnějších a nejvíce naplňujících zážitků mojí kariéry.

Vývoj her je těžký. Rozhodnutí jako tohle se nedělají snadno. Do budoucna se chceme precizně soustředit na naše snahy jako studio a posílit další Dragon Age i Mass Effect tituly, zatímco poskytujeme kvalitní vylepšení do Star Wars: The Old Republic.

Děkuji Anthem komunitě za váš zápal a kreativitu. Váš feedback a návrhy rozhodně pomáhají utvářet směrování týmu - a po osobní stránce, vaše dobrosrdečnost a povzbuzování byly loni opravdu zapotřebí.

Prosím dávejte na sebe pozor a buďte k sobě hodní. Silní o samotě, silnější společně."

Christian

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama