Zpět na článek

Diskuze: Vývojáři brání BioWare proti fandům Mass Effectu 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JakER
JakER
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Hraj jak chce Bioware", ale u Bioware mi to vůbec nevadí. Jsou to prostě mistři když jde o to hnát se koridorem za nějakým příběhem.

Lumicko
Lumicko
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebolo by odveci keby bol Mass Effect 4 so shepardom chciiii shepaardaaa !

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda jestli chápu z jeho mluvy tak konec příběhu to jako už další Mass Effect nebude? Nebo začne nový příběh?

redsnakecz
redsnakecz
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty "dal jsem za hru xxx / yyy Kč a chci za ně konec, u kterýho i moje babička pochopí, o čem to bylo a kdo je hodnej a kdo zlej a jak to vlastně dopadlo s tím kuřetem, který jsme nechali v druhým díle v troubě a už se o něm nikdo nezmínil" jsou vtipný

Podotýkám, že jsem žádný z ME nehrál, což hodlám napravit, ale to co se děje mi připomíná hysterii kolem Letiště V. H.

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Hráči nemají fantazii nebo co? Zbytek si snad mohou domyslet podle sebe. "

Bioware: "Tady máte prázdné dvd. Zbytek si domyslete samy"

Strec
Strec
Level 26 Level 26
21. 3. 2012 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já s tím souhlasím je čistě na vývo h jak hru nebo celou sérii zakončí... ovšem je riziko porovnat a zhodnotit "svůj názor" : "spokojenosti zákazníků /výdělek/pověst". Za mě ten konec není strašný jen jsem čekal od trilogie kde jsou důležité staré savy, že to i ten konec nějak "více" ovlivní. Konec bych neměnil, beztak to je jen davové rozhořčení.

A taky to jejich slavné DLC v den vydání, které není takový spin off jak se obhajovali, ale je docela i nemálo důležité a hloavně docela hnus, když v den vydání nemá podstatná část hráčů kompletní hru.

Fabik
Fabik
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted me tak napadlo že sem docela rád že to nechali otevřený můžou dělat další díly

Robert Püschel
Robert Püschel
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hráči nemají fantazii nebo co? Zbytek si snad mohou domyslet podle sebe.

Alangor
Alangor
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

draggo: to je sice hezký že nic neskončilo ale abych pravdu řekl nedal jsem 2000 ( xbox CE ) za hru abych si za dalsich 500 dokupoval dcl konce. To co ti šmejdi provedli je donebe volající výsměch. Kdyby alespoň před vydáním neměli ty keci o ukočení serie atd. , ale takhle pro mě jednoznačně zatim největší zklamání ze hry za celou dobu co hraju a to už nějakej pátek bude. A taky je to nádhernej příklad jak zkurvitnejlepší scifi trilogii posledních let, která má nějakejch 100 hracích hodin za 5 minut. To neni umění, ale něco úplně jiného co tady opravdu nemůžu napsat.

draggo
draggo
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde mimo jiné i o to, že Bioware před vydáním vědomě a jednoznačně o konci lhalo. Slibovali nám kompletní uzavření trilogie, konec závisející na volbách provedených napříč celou hrou, nikoli volbu mezi A, B, C (tohle řekl přímo Casey Hudson) . Pro Bioware je tohle docela průser. Amazon a některé další obchody nabízí svým zákazníkům vrácení plné ceny za hru a to i v případě, že jí otevřeli a dohráli. To, co se odehrálo a odehrává kvůli těm koncům nemá v herním světě obdoby. A jinak taky věřím v něco, co to nějak spraví. Konec měnit nebudou, ale jak již mnozí hráči navrhovali, dá se na něj velice chytře navázat (teorie indoktrinace) . A na závěr bych dodal, že jsem opravdu nevyhodil 1700 Kč proto, abych si konec musel domýšlet. To by se taky mohlo stát, že vám v autosalonu prodají auto třeba bez čelního skla, s tím, že si ho máte domyslet. Btw zareagoval i spoluzakladatel a šéf Bioware Ray Muzyka, máme naději - [ odkaz ] Nic neskončilo.

IgorVysoky
IgorVysoky
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„Je to jako v případě J. K. Rowling. Napsala poslední knížku a řekla, že je to konec Harryho Pottera. Věřím, že ji nikdo nemůže nutit aby to změnila, nebo napsala pokračování, “ prozradil Barnett.

Ak sa nemýlim, tak vývojári BioWare oznámili, že to bude ukončenie trilógie. Tak samozrejme že fans čakali UKONČENIE trilógie a nie otvorený koniec s ešte viac otázkami ako pri koncoch v jednotke a dvojke. Tak ako bola ukončená séria o Harrym Potterovi, malo byť ukončené Mass Effect so Shepardom. Či už by to boli konce dobré alebo zlé, mali sa zodpovedať všetky otázky, ukončiť všetky minipríbehy. Pri zlom konci by som napríklad bral aj ten koniec z ME3, no mal tam byť aj dobrý koniec.

Hanz33
Hanz33
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě vyjdou nějaký DLC, který nám dají skutečný konec. Jako, že budou pokračovat po vašem rozhodnutí na konci! !

PitBull
PitBull
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je hezký že je to umění ale já nedal 1700 za jasně odfláklej konec co nedává vůbec logiku a sou v něm díry jak prase, de jasně vidět že je to tam daný narychlo protože to potřebovaly vydat a z nás vytáhnout prachy.

spar
spar
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konec samotnej mi nevadí. Je to prostě jak to je. Ovšem mohli se trochu porýpat v postavách, to by tomu dodalo takové to podtržení.

Darius
Darius
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je na tehle hře uměleckého to teda nevím. Vlastně jsem snad krom Dear Esther nehrál žádnou hru kterou bych mohl považoval za umělecké dílo. To bych za umění mohl považovat i takové CoD nebo Ramba. Jestli chtějí opravdu takový konec tak ať ho tak nechají, další mínus, na jejich poslední tři hry lidi dost nadávají, takže by měli radši přestat kecat a začít napravovat co pokazily.

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: Kdyžtak umění ať už malířské nebo sochařské či jiné bylo hlavně s 80% na zakázku dotyčné osoby a přímo pro ní samotnou ne pro masy, jako třeba literatura. To nejde porovnat.

Nicméně ano Bioware má plné právo si udělat konec jaký chce tak jako má právo fanoušek vyjádřit, že se mu nelíbí popřípadě líbí. Většinové se to nelíbí a tu hru do síně slávy posunou jako trilogii fanoušci a ne bioware, magaziny nebo jiný vývojáři. ME3 za mě bych hodnotil mezi 70-80%. ME1 a ME2 zase nad 90%. Zajímavé konce má Stalker, Planescape: Torment , Deus Ex - Human Revolution.

GleaDr
GleaDr
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s vývojaři, je jen na nich, jak své dílo zakončí, a ano konec ME3 je otevřený, což dává prostor naší vlastní fantazii. Ale mě vadí to, že konec trochu nedává smysl, chci aby to vysvětlili, když už tak aspon´ tohle. Jako fanda serie jsem se na vyvrcholení těšil, jak malej. A co jsme dostali ? Kulervoucí epičností přetekajcí hru, která ve výsledku na konec nedává smysl ? Tak ne BIOWARE ! Já chci vysvětlení, když už jsem do toho investoval takový prachy !

Jason V.
Jason V.
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Meiron: Souhlasím s tebou.

Jan Doležal
Jan Doležal
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pozorování situace okolo závěrů ME3 z pohledu nezaujatého hráče.

Před vydáním ME3:

Fanoušek: "Závěr bude fantastický, říkali BioWare"

Po vydání ME3:

Fanoušek: "Ty závěry jsou hrozný, všechny jsou stejný a jsou odfláknutý, doufám že to BioWare opraví! "

Po prohlášení BioWare:

BioWare: "Konce jsou dobré! "

Fanoušek: "BioWare má pravdu! Lepší konec udělat nemohli. "

Tak nevím kdo je více padlí na palici

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
21. 3. 2012 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimavy je nazor tykajici se slova umeni. . hra je umění, umělec s timto pocinem nalozi jak sam uzna za vhodne a pokud ktomu pristupuji i chlapci z bioware, respekt. Zatim sem neslysel o umelci, ktery by pozmenil sve dilo na prani zakaznika. Potom se nejedna o umeni, ale cisty kalkul za ucelem profitu. Hraci maji smulu, musi se s umenim poprat, kdyztak ho zavrhnout. .

Na druhou stranu, co dela umeni umenim? overena znacka asi ne. Umeni si lide kupuji, tvori z nejakeho duvodu. Vyvolava emoce, ma esteticke hodnoty, socialni obsah. Mass Effect je overena znacka s pribehem, ktery nemusi u vetsiny lidi v zaveru fungovat, presto funguje vyborne - vyvolava emoce ( (:

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bioware mají pravdu 👍

Meiron
Meiron
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se konec líbil dává velký prostor fantazii jednotlivce. Je to konec nad kterým se musíte zamyslet a je jen na vás jakej konec si domyslíte. Tím pádem je vlastně nekonečné množství možností protože každej člověk myslí jinak a dává nám to možnost spekulovat a dohadovat se jak to bylo dál. Jinak řečeno nutí nás to přemýšlet nad tím i dlouho po konci hry. dle mě je to chytrý způsob zakončení a ti co na hru nehledí jen jako na hru ale i jako na příběh, jak bylo již řečeno, umění, tak nemohou říct nic špatného.

Heroes Killer
Heroes Killer
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

slehic: Asi tak...

Co se mého názoru na zakončení týče, taktéž jsem zklamán. Otevřený konec by mi vůbec nevadil, je to na tvůrcích. Je však viditelně odfláknutý.

slehic
slehic
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenže díla umělců si nepředobjednávají hromady lidí 3/4 roku dopředu a zaplatí 1700 za sběratelku (která vlastně není nic moc) , aby se na ně vůbec dostalo a pak zjistí, že to bylo zbytečný.

Ano, jsou to umělci, tak teda mají přijmout zápornou kritiku a něco s tím udělat, protože mají možnost. To není jak obraz či socha, kterej nejde předělat.

Obo67
Obo67
Level 1 Level 1
21. 3. 2012 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvůrci mají pravdu. Hry jsou prakticky taky umění a je zcela na jejich autorech jako umělcích jak své dílo zpracují

Reklama
Reklama