mongos: Tak ona každá anketa (obzvlášť na netu) je zkreslená. EA není nejhorší firma, každopádně jejích služby zákazníkům jsou opravdu na mizerné úrovni a obhajovat se tím, že existují i horší jsou akorát výmluvy, i když se zakládají na pravdě (kdyby tohle prohlášení bylo pravdivé, samozřejmě) .
Já bych bral 'C&C' až 'C&C Yuri's Revenge' na Steamu. O zbylé díly z produkce EA Los Angeles nemám zájem, obzvláště na Originu. Zlatý Westwood, ti věděli jak dělat pravé RTS
Podle mě je tohle kachna. S otevřením světem prostě nejde, HL se vždy zakládal na silným lineárním příběhu, otevření svět a RPG prvky by tohle zničily. A nebo jde jen o jeden z možných návrhů, přece jen Portal 2 měl být taky původně bez portálů a jak to dopadlo
Možná mě teď většina fanoušku Unreal enginu, Cryenginu a Frostbite enginu ukamenujou, ale podle mě je Source engine nejlepší engine, který kdy vznikl. Teď vůbec nemluvím o grafice, i když Source engine rozhodně v tomto směru nedělá ostudu, stačí se podívat na Dear Esther nebo Portal 2. Mluvím o tom, že herní engine toho má mnohem více na starosti než jen grafiku, hlavní jsou herní dynamizmy: gameplay, plynulé zobrazování animací, fyzika, správné vykreslování zvuku a to včetně audio efektů, pevný základ a optimalizace. To vše je důležité, i když dnes bohužel podceňované. Jediný herní engine, který tyto prvky splňuje je pravě Source engine. Co mi ale na tomto enginu vadí je, že bohužel zastarává, a to v základech. Všechny nové efekty, který se v současné verzi nachází, jsou spíše formou pluginu a chybí jím pevné základy v enginu. Také nástroje už něco pamatují a jejích stav se dá popsat jako: „buďte rádi, že to vůbec funguje“. Proto se těším na Source 2, ve kterým bych rád uvítal právě upravení a důkladnou předělávku základních pilířů, nové nástroje a podporu modifikací, jako tomu bylo u předchozích verzí.
Už to vidím, jak s dalšími fanoušky budeme o půlnoci čumět na live stream a budeme nadávat: "Kde je sakra ten Half-Life 3? Na Zingu říkali, že tam bude! "
Jinak samozřejmě doufám, že to letos vyjde. Jen se bojím, že jestli to oznámí o půlnoci, tak zbudím celou bytovku. 😂
Tak já jsem s výsledkem spokojení. Že to Valve bude ignorovat se dalo čekat, šlo hlavně o zábavu a shromáždění komunity, což se podle mě povedlo na výbornou.