Ikonický Plasma Cutter nyní zní mnohem rázněji.
Loni oznámený Dead Space Remake nám vývojáři z EA Motive postupně představují prostřednictvím livestreamů. Zatímco ten první se zaměřil obecně na celou hru, v druhém jsme se dočkali velmi bohaté ukázky audia, ať už šlo o hudbu, zvuky Isaaca, chování zvuku v prostorách lodi Ishimura a v neposlední řadě zvuky zbraní. Právě k nim měli fanoušci často výhrady a zdály se jim poměrně slabé. Vývojáři si zpětnou vazbu vzali k srdci a měsíc po streamu přišli s upravenou verzí, kterou zveřejnili na sociálních sítích.
Výsledek si můžete poslechnout na konci článku, hráči si ho v komentářích každopádně pochvalují. Především Plasma Cutter zní po změnách mnohem rázněji. Vývojáři v příspěvku na Redditu píší o tom, že se snažili, aby měl Plasma Cutter ten "pocit", kterým fanouškům po první ukázce tolik chyběl, a to se zřejmě povedlo.
Úpravami prošla také druhá zbraň, kterou zatím autoři ukázali – Pulse Rifle. U ní byl změněn rytmus střelby, jenž je nyní více chaotický, a nárazy do povrchů jsou hlasitější.
Samozřejmě i po změnách by byli vývojáři rádi za další zpětnou vazbu, kterou jim můžete poskytnout například na Twitteru či Redditu.
Jak už bylo oznámeno dříve, příští stream proběhne v květnu a zaměří se vizuální stránku.
Samotná hra má vyjít na začátku roku 2023. Míří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.