Vývojářka Ghostwire: Tokyo chystá novou značku
Okami Novinka Vývojářka Ghostwire: Tokyo chystá novou značku

Vývojářka Ghostwire: Tokyo chystá novou značku

Jakub Žežule

Jakub Žežule

Platformy PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Ikumi Nakamura prozradila, proč opustila Tango Gameworks.

Reklama

Největší hvězda výstavy E3 2019 Ikumi Nakamura, která si publikum získala neotřelým představením chystané akce Ghostwire: Tokyo fanoušky ještě téhož roku zarmoutila oznámením, že odchází nejen z pozice vedoucí projektu, ale také ze studia Tango Gameworks, kde coby hlavní návrhářka výtvarných konceptů pomáhala vytvořit děsivé scény a monstra pro horory Evil Within. Díky svým zkušenostem a samozřejmě i náhlé explozi popularity neměla Ikumi o pracovní nabídky nouzi. V roce 2019 to vypadalo, že talentovaná vývojářka spojí síly se Sony, nic definitivního ale v této souvislosti oznámeno nebylo.

V novém dokumentu pro youtubový kanál Cutscenes prolomila Ikumi dlouhé mlčení a rozpovídala se o podrobnostech jejího odchodu z Tanga i plánech do budoucna. K odstoupení z pozice hlavní vývojářky Ghostwire: Tokyo a odchodu ze studia vedl Ikumi náročný herní vývoj, jenž si vybíral daň na jejím zdraví. Samotá Ikumi na práci v herní branži naštěstí nikterak nezanevřela, a díky záplavě pracovních nabídek navštívila mnohá další pracoviště. Místo toho, aby spojila síly s existujícím studiem, založila nový tým, s kterým momentálně pracuje na nové značce. O té toho bohužel moc neprozradila, naznačila však, že hry jsou na její vkus příliš vážné a ráda by v jejím nadcházejícím projektu nešetřila černým humorem.

Mimo jiné se v dokumentu rozhovořila o tom, že mezi její první hry, k nimž se dostala na základní škole, patřily Final Fantasy VII, Devil May Cry a Resident Evil, a když na bonusovém DVD k poslednímu ze zmíněných viděla, jak se jeho tvůrci někde opíjejí, okamžitě oznámila rodičům, že v takovém prostředí chce jednou pracovat. O pár let později začala se slavnými tvůrci Devil May Cry a Resident Evilu opravdu vyvíjet nové tituly a výsledkem byly hry jako Okami (kdy jí podle jejích slov z práce málem vyhodili), Bayonnetta anebo právě Evil Within.

Ikumi dále v dokumentu hovoří o přípravě, nervozitě a následné spontánnosti jejího vystoupení na E3 2019, snaze pracovat s odlišnými kulturami, byť sama anglicky vlastně neumí, a tématu genderové vyváženosti v herním prostředí, které sice vnímá a chce ho podporovat, ale na druhou stranu o něm nechce zase až tak moc přemýšlet. Na celé video se podívejte níže. Nezbývá než doufat, že o jejím novém projektu brzy uslyšíme, a povede se jí vytvořit prostředí, v kterém se bude cítit co možná nejlépe. Její rukopis zanechaný v Ghostwire: Tokyo budeme moci posoudit už letos.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama