Vyvráceno: Údajný zaměstnanec CDPR informuje o zákulisí Cyberpunku 2077
Cyberpunk 2077 Novinka Vyvráceno: Údajný zaměstnanec CDPR informuje o zákulisí Cyberpunku 2077

Vyvráceno: Údajný zaměstnanec CDPR informuje o zákulisí Cyberpunku 2077

Martin Pritula

Martin Pritula

195
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Vlna výpovědí, dva zrušené akty, hra bude hotová v červnu.

Reklama

Aktualizace 6. 1. 2021:

Oficiální Twitterový účet hry Cyberpunk 2077 před malou chvílí vyvrátil níže uvedené informace:

"Normálně fámy nekomentujeme, ale tentokrát uděláme výjimku, protože tenhle příběh prostě není pravdivý."

Původní zpráva ze 4. 1. 2021:

O nešťastném stavu Cyberpunku 2077 při jeho vydání jsme vás již informovali mnohokrát. Na Redditu nyní kolují komentáře údajného zaměstnance CD Projektu RED, který obsáhle popsal vývoj událostí ,,za oponou" a my se tak dozvídáme mnoho zajímavých informací, počínaje vystřiženým obsahem a konče u morálky ve studiu či přibližného data reálného dokončení vývoje hry. Zprávy jsou dle všeho dva týdny staré a pochází z jiného internetového fóra, ale na Redditu začaly kolovat před několika hodinami. Samozřejmě existuje šance, že jde o podvrh nějakého fanouška, ale posuďte sami, nakolik působí autenticky a dává smysl.

Text při překladu prošel úpravou za účelem odstranění vulgarismů.

Z komentářů údajného vývojáře:

CDPR si uškodil, jen aby své investory udržel v klidu. Nyní se mezi vývojáři diskutují plány na návrat ve stylu „No Man's Sky“ do konce června. První dva patche by měly vyjít v polovině března, navzdory tomu, co říkají představitelé firmy. V následujících měsících se čekají výpovědi s velkým dosahem. Morálka vývojářů je nejnižší co kdy byla a Sony nás griluje kvůli gigantickému objemu žádostí o vrácení peněz. Dnes bude schůzka s výkonnými řediteli společnosti Sony, s cílem nalezení způsobu odškodnění hráčů, vyhrožujících soudem. Společnost Sony Japan je obzvláště rozhořčená.

Plány na návrat ve stylu „No Man's Sky“ do konce června.

Více informací se dozvíme v nadcházejících týdnech. Je to strašný pocit. Momentálně ale nedochází k žádnému osočování. Ředitelé a vedoucí vývojáři se zastali týmu, což bych nazval „čestným tahem“. Jen abyste věděli, stále vtipkujeme o úkolu, který byl přepsán více než dvanáctkrát, protože se "nezdál" jednomu z vedoucích. Nakonec byl úplně vystřižen z finální hry a měl by přijít v podobě DLC. Jsou tu lidé, kteří byli z nějakého důvodu přijati a zůstávají ve společnosti kvůli tomu, že jim klíčoví vedoucí důvěřují. Velká část kódu byla zcela vyhozena a přepsána od nuly. Zamýšlená hra může být hotová do června letošního roku. Kód je již hotov a připraven od února. Jen nebyl implementován kvůli velké chybě uživatelského rozhraní, která je stále přítomna v maloobchodních kopiích. Pokud otevřete soubory .dat, stále tam najdete spoustu nevyužitého obsahu.

Pokud otevřete soubory .dat, stále tam najdete spoustu nevyužitého obsahu.

Pokud chcete vrácení peněz, požádejte o něj. Pozitivně nás to ovlivňuje jako vývojáře, protože jsme před tímto vedoucí varovali nespočetněkrát. Většina kosmetických oprav by snad měla být hotová do 2. velké aktualizace. Aktualizace, která má vyjít v červnu, vyřeší všechny chyby. Kód pro PS4 / Xbox One se zcela zahodí, vzniká od základu znovu. Kód PS5 je vylepšený oproti PC díky úžasné vývojové sadě, kterou společnost Sony pro tuto konzoli poskytla.

Kód pro PS4/Xbox One se zcela zahodí, vzniká od základu znovu.

Byli byste ohromeni tím, kolik toho už vzniklo. To vyjádření o zkrácení hlavní dějové linky za účelem umožnění dosažení konce pro více hráčů byl naprostý nesmysl. Většina bytů s označeními „uzavřeno/uzamčeno“ bývala lootovatelná, odstranili jsme přes 50 000 řádků dialogu a věřím, že červnová aktualizace přinese do hry spoustu vystřiženého obsahu. Buďte slyšet a žádejte o dodání vystřiženého obsahu. Pokud uvidí, že vy žádáte, aby se to vrátilo do hry, mohli bychom ve skutečnosti vytvořit hru, kterou jsme zamýšleli v roce 2018. Bývala tu obrovská podzemní část města, kterou veřejnost nikdy neviděla, protože to "vypadalo ošklivě" podle výkonného ředitele. Bylo to úžasné a připadalo mi to jako hraní za malkaviany/nosferaty ve Vampire the Masquerade.

Buďte slyšet a žádejte o dodání vystřiženého obsahu.

Nechci tu nadávat na Keanu, ale sakra, náš původní Johnny byl mnohem víc cool a zněl jako správný maniak. Také moc neoceňuji jeho herecké schopnosti, ale je to velmi milý člověk. Šel k nám osobně, aby nás pozdravil první den, a udělal si čas, aby nám osobně všem poděkoval, když dokončil nahrávání. Údajně byl jeho honorář snesitelný a potřeba herecké hvězdy přišla zvenčí CDPR. Vedení souhlasilo, nevíme proč. Je to na nic. Náš původní Johnny byl silně inspirován Solid Snakem z prvního MGS a věřte tomu nebo ne, Cillianem Murphy.

Původní Johnny byl mnohem víc cool a zněl jako správný maniak.

V herních oblastech fungovala celá rutina AI s drobným násilím gangů. Věci, které byste mohli sedět a dívat se, jak se vyvíjejí nebo do nich zasáhnout. Hodně dětí také užívalo drogy, což bylo nakonec kvůli interní cenzuře odstraněno. Byli tu kněží a Hare Krišna, kteří taktéž podlehli cenzuře. Miles napsal vedlejší úkol, kde jste mohli zaujmout místo důstojníka Max Tacu, co spáchal sebevraždu, ale byl natolik komplexní odklon od tónu všeho ostatního, že to také skončilo vystřiženo. Doufám, že se to vrátí, protože bylo úžasné se dostat do jejich ústředí a vše hacknout. Viděli byste, jak se policie snaží operovat a rozbije se uprostřed zatýkání díky vašemu záškodnictví.

Vedlejší úkol, kde jste mohli zaujmout místo důstojníka Max Tacu.

Může to znít divně, ale katastrofální vydání bylo ve skutečnosti z našeho pohledu částečně prospěšné. Studená sprcha narovnala priority společnosti a tak můžeme pokračovat v práci na tom, co bylo původně zamýšleno, aniž by nám vedení nadále dýchalo na krk, ať už to vydáme. Věřím, že ke všemu došlo kvůli špatné komunikaci a nesprávnému nastavování cílů ze strany vedoucích. Hra byla poslepována dohromady pro E3 roku 2019. Poslední vývojářská verze hry před odstraňováním obsahu měla 160 GB. Věřím, že tu budou nějaké ty úniky v následujících týdnech.

Studená sprcha narovnala priority společnosti.

Series X verze byla pouhým přepsáním kódu a načítání požadavků. Architektura nové generace je ve skutečnosti velmi dobrá pro porty. Je zásadou společnosti hru vydat až tehdy, když běží bez problémů a že k tomu nedošlo mě ohromuje, je to důvodem, proč jsem spustil toto vlákno. Jde o směsici namyšlenosti a hluboké neschopnosti některých vedoucích. Jdu na prázdniny domů a myslím na své přátele, kteří budou v kanceláři několik příštích měsíců, aby předělali sešrotovanou práci, aniž by mohli říci „Já vám to říkal! To je vaše chyba, Šéfe." Vsadím se, že příští E3 bude pro CDPR velmi bizarní.

Směsice namyšlenosti a hluboké neschopnosti některých vedoucích.

Odstranili jsme dva celé akty hry, protože mise mazala uloženou pozici kvůli chybnému umístění postav. Také jsme vyřadili velkou část podzemí a stok kvůli chybám. Night City mělo kromě Villeforta tři různé typy taxíků a řidiči vedli celé rozhovory a dávali úkoly. To také muselo být vyřazeno. Policejní AI pro hledání cest fungovala úžasně, dokud někdo něco nepokazil. Vím jen, že se to již opravuje. Samozřejmě to bylo zásadní přehlédnutí. Příběh Morgana Blackhanda a korporátní války. DLC přidají hodně bláznivých a skvělých nápadů, které nám Mike dal, když jsme začali připravovat projekt. Měli byste mít kompletní hru do konce roku, pokud vše půjde dobře. Teď už opravdu musím jít. Opatrujte se.

Měli byste mít kompletní hru do konce roku.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama