Warhammer 40,000: Space Marine – multiplayer
Speciály Článek Warhammer 40,000: Space Marine – multiplayer

Warhammer 40,000: Space Marine – multiplayer

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

22

Vesmírní mariňáci, zplozenci Chaosu, tři třídy, rozsáhlé možnosti úprav … vítejte v multiplayeru third-person akce Space Marine.

Reklama

Že hra více hráčů nabídne fanouškům sci-fi Warhammeru krapet frenetičtější akci jsme vám už říkali. Vývojáři toho ale o multiplayeru prozradili mnohem víc, a i když někdo může mít výhrady, podle nás to zatím zní víc než lákavě. Koneckonců, budete pobíhat ve stylizovaném keramitovém brnění po rozsáhlých mapách, v rukou svírat jednu z celé řady ničivých zbraní a kosit všechno a všechny co vám přijdou do cesty. Krvavě. Brutálně. Prostě zábavně. Komu by to neimponovalo?

Ale hezky popořadě. Multiplayer ve Space Marine staví na hře osmi hráčů na každé straně, kde strany konfliktu představují vesmírní mariňáci a mariňáci Chaosu. Tvůrci sice původně koketovali i s myšlenkou na začlenění Orků a dost možná dalších ras, ale velice rychle prý přišli na to, že by bylo velice náročné jednotlivé rasy vybalancovat. Lidé a Chaos naproti tomu většinu atributů sdílejí a místo aby se soustředili na zrovnoprávnění se tak mohli vývojáři naplno pustit třeba do vývojového stromu postav.

Postupně proto budete moci získat solidních 41 levelů s kteroukoliv ze tří přítomných tříd – assault, tactical a devastator. Zástupci první zmíněné jsou mistři na boj tváří v tvář. Skvěle si rozumí se všemi zbraněmi nablízko (z těch na dálku mají tuším pouze obyčejný bolter) a hlavně jim na zádech přistály jet-packové trysky. Velice rychle se tak mohou dostat do středu boje, nebo z něj naopak zmizet. Díky své mobilitě a rychlosti se pravděpodobně stanou nejhranějšími, avšak byla by škoda zbylé třídy opominout.

Zatímco u tactical class není moc co říct, jde o univerzála, jež v ničem nevyniká, ale ani nezaostává, a může používat drtivou většinu zbraní, devastator je jiné kafe. Tam kde assault spoléhá na agilitu, devastator prosazuje sílu. Kde assault utíká, devastator zůstává a drtí nepřátele hezky zdálky ať už těžkým bolerem či odstřelovací puškou. To vše díky mnohem sofistikovanějším štítům a kvalitnější lékařské péči. Že je pomalý jako sopel už přece nikoho nezajímá, ne?

Bez ohledu na to, kdo se ve finále stane vaším favoritem, své bojové schopnosti budete moci pilovat na zatím pěti mapách a ve dvou módech – Annihilation a Seize Ground. První zmíněný představuje klasickou řežbu, v níž vyhrává ten tým, kterému se jako prvnímu podaří nashromáždit 41 killů. V Seize Ground naproti tomu, jak ostatně název napovídá, půjde o obsazování a bránění předem stanovených bodů na mapě. Ano, zatím je toho málo, ale prý se máme těšit na rozšiřující DLC (některá zdarma, některá placená).

Tím nejdůležitějším je nicméně možnost vylepšování a úprav vašeho hrdiny. Jak už jsem zmiňoval, maximální dosažitelná úroveň je 41, přičemž každý přesun výš znamená přístup k novým kouskům brnění, zbraní (zatím byl zmíněn rotomeč, odstřelovací puška, plamenomet, těžký bolter, assault bolter, thunder axe a spousta granátů) a perků (ty vám umožní nosit víc nábojů, granátů atd.). Absolutně všechno na vaší postavě navíc bude podléhat úplné customizaci (hráči údajně budou mít 1,8 miliard možností jak se odlišit) a není problém, pokud je to váš celoživotní sen, pobíhat po bojišti s růžovým mariňákem.

Zdroj: GameSpot, TZ

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama