Zpět na článek

Diskuze: Warner Bros. Montréal láká na nového Batmana

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
24. 9. 2019 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OT: Diskuze níže výborně demonstruje potřebu pozměnit komentářovou sekci- absolutně jsem se přestal orientovat v tom, kdo co komu odpověděl, a mám dojem, že už to ani není možné zjistit. A bohužel, většina lidí nemá tolik disciplíny, aby napsali do komentáře jméno uživatele, kterému odpovídají. Býval bych byl ještě několika lidem odpověděl, ale mám pocit, že jednak není potřeba činit diskuzi ještě nepořádnější, než už je, a za druhé, že už si v ní díky té nenávaznosti skoro nikdo nic nepřečte. Trochu delší P. S. Jsem velmi rád, že máme na Zingu zainteresovanou redakci, za mě je toto mnohem lepší přístup než bezejmenní redaktoři, kteří se snaží za každou cenu zachovat kamennou tvář a neprojevit názor za žádné situace. Jakás takás objektivita patří do recenzí, byť i ty jsou ze své podstaty subjektivním útvarem; při psaní o herním vývoji a aktualitách s ním spojených naopak čekám, že autor zaujme nějaké stanovisko. Samozřejmě je důležité zůstat tolerantní k rozdílným, třeba až opačným názorům, ne ovšem k takovým, které jsou samy o sobě netolerantní.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
24. 9. 2019 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tak já bych klukům ani pomoct nešel, kdybych se nemohl vyjadřovat k situacím tak, jak jsem se doposud vyjadřoval v komentářích :D Já bych to prostě nedokázal, nebo by mě to spíš sralo, že nemůžu vyjádřit svůj názor. Možná bych se naučil mít tu kamennou tvář, ale to prostě není pro mě. Samozřejmě to nehodlám cpát i do samotných článků (ale tak... popíchnu si někdy), ale klidně si pustím hubu na špacír v komentářích. S rezervou. Myslet na partnery 👌 A na ty komentáře co říct co ještě nebylo řečeno... Musíme čekat.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
25. 9. 2019 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Vše vidím stejně. Tohle větvení komentářů mají všechny stránky a je to na hovno. Starej Zing to měl ojedinělý a nejlepší.

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Epic who cares, jo chybí tam spousta funkcí a optimalizace launcheru je do nebe volající, tož inu dám Play a o víc se nestarám... A ty slavné Steam recenze jsou taky velmi objektivní, hráč nerozjede hru, crashne mu, třeba jeho chybou a hned dává špatné recenze, pak samozřejmě dobří hráči s pc za 40k byli zabiti, tuž cheater report. Velký drama, nebýt epicu tak si spousta exkluzivit nezahrajem s konzolí, má to něco do sebe. Jediný problém mám mám s optimalizací. Btw když se tu zmiňuje "sajrajt neoptimalizovaný Arkham Knight", u KDC to určitě nikomu nevadilo, neoptimalizovaný, graficky nekonzistentní ( sad face soldier ps3 is still here ), inu Vávra je bůh. PS: Konečně jsem napsal komentář, na google chrome mi nejde log-in a jako líný uživatel nemám chuť něco řešit, sám provozuji webové stránky na WP, takže kde se stala chyba, určitě si moderátoři poradí, když se zajímají o konkurenční klienty vedle steamu. ;)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 9. 2019 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@witcherrr Pokud vím tak na PC vyšly tři interaktvní filmy od Quantic Dream,o žádných jiných konzolových exkluzivitách nevím :-)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
24. 9. 2019 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tak ono jde taky o to, že Quantic Dream by je na PC vydal tak či tak. Opouštěli Sony. Jo a ještě Journey... ale to taky není žádný hit.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 9. 2019 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Jo ty bereš v potaz i ty indie hry,tak to jo ,já myslel jen AAA :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jinak že Journey není hit? Ta hra v sobě měla víc umění a emocí než leč který rádoby umělecký počin. To je jeden z top Indianů co doporučuji všem.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
24. 9. 2019 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není jednodušší si ten Epic Store prostě stáhnout než brečet v komentářích pod každou druhou novinkou? To jako čekáte že zůstanete věrní Steamu a Epic kvůli tomu zanikne a všechno bude na Steamu? Nebuďte naivní. Takový dětinský chování nic nevyřeší a akurát tady spamujete pořád to samý dokola. Věčně nespokojení PCčkáři no. Radši na tom PC nehrajte, ještě se psychicky zhroutíte. Kupte si radši PSko, tam takový věci vůbec nemusíte řešit a k tomu tam ještě máte i pořádný hry. Já jsem taky hrál dost dlouho na PC. Začínal jsem teda na konzoli, ale pak jsem časem přešel na PC protože bylo v té době lepší jak konzole, teda aspoň podle mě. To mě bylo kolem 20ti let. Teď už je pro mě PC mrtvá platforma. Pak jsem přešel na PS3 a časem na PS4 a jsem maximálně spokojenej a už bych neměnil. A příští rok budu s PS5 spokojenej ještě víc. 😍

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 9. 2019 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Fanatik Mamlasnikov se zas vyblinkal.

Vynex
Vynex
Level 8 Level 8
24. 9. 2019 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Za ty roky co tu čtu tvoje zvratky ohledně PS tak nevím jestli mě to připadá vtipné nebo už trapné. Sám mám PS4 a můžu říct že od dohrání RDR 2 jsem tu konzoli nezapnul. A není to tím že by to byla lepší nebo horší varianta jak hrát hry, ale prostě PC mě sedí víc. Na PC si můžu hru upravit pomocí modu, vložit do hry češtinu a dokonce když budu chtít tak pomocí bezdrátového gamepadu můžu hrát i na TV z gauče. Já v podstatě kromě exkluzivit nevidím absolutně v čem je ta tvoje PS lepší než PC. Občas mám chuť si zahrát starší hry nebo třeba online hry typu WoWko nebo Guild Wars, které si prostě a jednoduše na té tvojí konzoli nezahraju. A z těch exkluzivit stojí za zmínku možná Uncharted, Last of Us, Spider man a God of War. Takže jsou ať tomu věříš nebo ne, jsou lidé kteří prostě preferují PC a jsou jim úplně ukradené nějaké exkluzivity, kterých ani tolik není.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
24. 9. 2019 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Drahý Malasnikove, začínáš připomínat Tima Sweeneyho, ten taky jak je rok dlouhý nevypustí z úst nic inteligentního. Jediné, čeho jsi svými nanicovatými komentáři dosáhl je to, že majitelé PS4 (mezi které patřím i já) vypadají v očích ostatních jako banda idiotů. A ty jí s přehledem kraluješ. Gratuluju.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
24. 9. 2019 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Některým flegmám jako ty by to asi nevadilo. Ale těm co trochu používají makovici dojde, že to co dělá Epic není nijak prospívající pro hráče, ale zase jenom pro vývojáře. Jako by jim nestačily už ty lootboxy a mikrotransakce v každé sračce. A pak někteří přijdou s tím, že je to tak dobře, že Epic podporuje vývojáře. Pak Epic dá zdarma nějakou hru, a všichni happy místo toho aby vývojáře vlastně podpořili koupí té hry. Mikrotransakce taky můžeš použít jako příklad. Lidi to moc nezajímá, prostě si něco koupí. Později se z mikrotransakcí staly makrotransakce a jsou nacpané kde se jenom dá. Vznikly hry jako služba, kde zaplatíš 60$ a pak 30$ ročně za 2hodinový přídavek 👏👏 Pak ještě jsou hry upravovány tak aby tě aspoň donutily myslet na ty mikrotransakce - grind. Je to horší a horší. A to jen proto, protože lidi na to serou. A ještě obhajují "Je to jenom kosmetické". A pokud budou lidi srát i na situaci s Epicem, bude to taky jenom horší a horší. Normálně bych si myslel, že i když jsi asi starší než já, tak budeš mít více rozumu a budeš pamatovat na minulost kdy tady tohle svinstvo neexistovalo. Já pamatuju a nenechám "dětinsky a naivně" si srát na hlavu. Proto ty sedíš u konzole, kde ti v pohodlí každý všechno přinese, nastaví, zapojí, nemusíš nic řešit. Ale té svobody taky moc nemáš. Jestli ti to vyhovuje, tak ať. Ale situaci na PC komentovat nemusíš pokud na to nestačíš. Každopádně díky za tvůj životní příběh, alespoň víme jak velkou váhu ty tvoje názory na PC mají, když si PC opustil v době vydání PS3. To potom asi nejsi moc v obraze... "PC je cheaterská a pirátská platforma!" "Sice jsem tam byl naposled před 10 lety, ale určitě se nic nezměnilo a je to furt na hovno." PS.: Jestli vám vadí, že zmiňuji Epic v některých článcích kde se to hodí tak pardón, ale jak jsem řekl výše... pamatuji doby kdy tyhle srance neexistovaly, hráči je nepotřebují a tak na to budu upozorňovat. Hraní her je moje vášeň a já prostě nechci aby se mi do toho nějaký Tim Schweine sral, protože mu Gaben na střední převzal holku, nebo co má za problém se Steamem. Jakmile bych na to začal srát já, začnou na to srát třeba i čtenáři a pak herní průmysl bude zase o něco víc na hovno. Ať už pro mě, nebo ostatní.

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Takhle je to snad u všeho, co se dostane mezi "masu". Podívej se do historie, kde začínaly filmy. Pro koho se točily? Pro děti? Ani náhodou. Pro rodiny? Taky ne. Průměrný člověk se k filmu nedostal. Takhle to bylo i s videohrami. Dříve si zahrála úzká skupina lidí (Někteří se doteď považují za polobohy, co si budeme nalhávat.) a dnes si zahrají všichni. Filmy a videohry (a další) vykazují velkou kvantitu, protože je to zábava a zábava je byznys a byznys jsou peníze. Já osobně nejsem vyloženě proti Epicu, ale vadí mi princip s jakým na scénu přišel. Princip tak pokrytecký, že jejich mesiášské řeči to nezachrání. Jsem primárně na konzoli, ale beru to jako hráč videoher obecně. Například mám nutkání nekoupit hru ani na PS, když na PC ta hra vyjde exkluzivně na Epic. Otázkou pořád zůstává, zda je v pořádku, aby Steam měl v podstatě monopol na digitální kopie her na PC...

Johny
Johny
Level 20 Level 20
24. 9. 2019 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Theogreel Tak za to máš u mě velký respekt. Většině konzolistů je dění na PC u zádele ale i tak z nich srší rozumy. A to že chceš i vývojáře bojkotovat na platformě, které se to ani zas tak netýká, tak to koukám, že to někdo bere až tak seriózně. 👍 Co se týká toho Steamu... já bych řekl, že zas takový problém to není. Hráči by stejně nejraději měli všechny hry pohromadě (díky bohu za GOG Galaxy 2.0), pořád máš volbu si hru zakoupit tam kde ti vývojář dovolí. Najít si nejvýhodnější cenu. Ne kde ti Steam dovolí hru zakoupit alá Epic. Pak je tu ještě DRM-free GOG. Já si prostě myslím, že to není vůbec problém a nevím proč by měl být. Hráčům to určitě vyhovuje. Vývojáři... tam to je jen o těch penězích. A díky Epicu se poznalo, který vývojář opravdu vyvíjí hry pro hráče, a kdo si ty hráčovy peníze zaslouží.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 9. 2019 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Ámen bratře,vidím,že tady někdo taky používá makovici ohledně Epicu 👍

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 9. 2019 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určitě se kutí nějakej Batman a jsem si celkem jistej že to bude exkluzivně na Epicu když se nasral aji do Fortnite.

Jesus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě jenom, pokračuj v tom, jak to děláš. Celkově od nástupu novýho šéfredaktora šel počet článků za den/týden hodně nahoru a to i kvalitou. A je jen dobře, že si stojíš za svým názorem i v komentech, tak by to mělo vypadat všude, můj názor

Johny
Johny
Level 20 Level 20
24. 9. 2019 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jesus To jo, jak já nastoupil tak jsem si dal za cíl 5 článků za den. Bohužel, od víkendu bylo na internetu celkem sucho, tak z moji strany toho moc nepřibylo. Určitě děkuji za podporu, snažím se a snažím, snad nezklamu. 👍

JaneDoe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je bohužel chyba komentářů tady, když kliknu na odpověď, tak by mělo být jasný, komu odpovídám a ne, že se to potom popřehází a je v tom bordel...

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nic, já to řešit nebudu, přece jen to není moje starost. Pokud to nevadí "vedení", tak já s tím nic nenadělám. Ale chápu, že je zing průměrný český herní web a takové "maličkosti" se tu asi neřeší.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 9. 2019 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CptZarenix Vedení rozhodně vadí, pokud se nemístně tahá politika a osobní averze do článků. Nejsme názorový blog, ale profesionální (= děláme to jako profesi, za kterou jsme placeni) magazín, pro který by objektivita měla být prioritou. V diskuzi je to něco trochu jiného, ale samozřejmě i zde musí každý člen redakce zachovat úroveň a nezapomínat, že tuhle práci děláme pro čtenáře a bez nich bychom tu nebyli.

JaneDoe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby aspoň ten jejich klient za něco stál...Když už teda chtějí konkurovat steamu, (což zatím vypadá, že v tom, co všechno steam nabízí, nikdy nebudou) tak by se aspoň mohli trochu snažit vylepšit toho jejich klienta. Proč je asi steam nejoblíbenější? Pouhou nabídkou her to určitě není :)

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To není o studu, ale o profesionalitě. Dle mého by si autoři článků atd. měly být nějakým způsobem nestranní. Hlavně pasáž "nějaký Tim Schweine" je dost přes čáru. Nejen že není vůbec inteligentní "urážet" někoho skrze jméno/příjmení, ale v roli "profi" herního žurnalisty by si takové věci nikdo neměl dovolit.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
24. 9. 2019 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CptZarenix Jak píše Sam... v komentářích ti na profesionalitu můžu kadit :D samozřejmě jsou hranice a byl jsem ujištěn co můžu a nesmím. I tak jsem se myslím nedopustil ničeho závažného. Dostáváme snad nějaké hry od Epicu? Fortnite? Pfuuuu, tak to bych měl přidat.

JaneDoe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprostý souhlas...Bohužel, mám pocit, že s tím člověk, co má takovej názor, stejně nic neudělá, jenom bude akorát nasranej...Ale je celkem smutný, kam se herní průmysl dostal a kam směřuje. Čest vyjímkám.

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych, že nereagoval na článek, ale na komentáře dole, takže takový "výlev" jak od nějaké teenky je úplně mimo. Sice nejsem žádný "žurnalista", ale za takovou sračku co jsi napsal, bych se styděl i já.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
24. 9. 2019 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CptZarenix Díky za názor. Já se nestydím, jen si upřímně stojím za svým. 👍

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 9. 2019 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CptZarenix Nevšiml jsem si,že by ve článku někoho urážel nebo napsal něco,co by bylo neprofesionální 🤔 To že to napíše v komentářové sekci ale neznamená,že si nemůže dovolit takovýhle názor.Žurnalista,nežurnalista 👍Je to prostě názor,který prostě převládá v herním byznysu a který cítí spousta hráčů 👍

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se mu nedivím. U příspěvků nejen na zingu, kde je jen náznak Epicu, tak jsou komentáře většinou pořád těch stejných lidí jaký je EGS sranec, že to nekoupí, že na epicu výjde beta a plná hra až na steamu, že budou mít mnohem nižší prodeje atd. Jakože ať si každý nenávidí EGS jak chce, ale pokud nechtějí stahovat EGS a tím pádem mít některé tituly dřív jak na steamu, tak nechápu proč komentují. To je jak kdybych u každé PS4/Switch/xbox exkluzivity nadávaj, že je to sračka, protože to nevýjde na PC. Přece když mě něco nezajímá, tak mě to nezajímá. Celkem demence "ztrácet" čas komentování něčeho, co de mimo tebe.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CptZarenix Souhlas, taky mi tady ty výkřiky spíš přijdou k smíchu a většina těch siláckých keců zůstane jen u keců a většina ten Epic už má v PC. Vzpomínám si jak všichni prorokovali Borderlands 3 jak špatně dopadne a opak je pravdou, prodává se jako rohlíky. Prostě většině hráčů jě nějaký luncher u zadele, steam nebo epic a jde jim o hru takže to tam koupí. Stejně už jich je tolik, že s tím nic člověk nenadělá, každý vydavatel chce prachy jen pro sebe a ne je cpát steamu, takže se s tím musí člověk smířit, protože stejně už s tím nic nikdo nenadělá.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevím kdo se psychický hroutí... PS je vo ničem ať žije SWITCH

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to bude jen dobře aspoň to nebude po vydání takovej sajrajt neoptimalizovanej a rozbitej jak bylo Arkham Knight po vydání, tak to vyžerou epic milovníci a na steam nebo jinam by to už pak mohlo dorazit vyladěné :D

pc je na nic

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pc hraci jsou vetsinou labilni jedinci, cest vyjimkam..

CZerv
CZerv
Level 25 Level 25
24. 9. 2019 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pc je na nic Tyto komentáře sem opravdu nepatří. Akorát tady vytváříte válku PC vs konsole a tato bitva již probíhá na jiných serverech a je totálně bez úrovně.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 9. 2019 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZerv Však tu hádku PC vs konzole ve většina případů vyvolává furt dokola ten fanatik

Algernon25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako já jsem taky spíš konzolový, ale ať si každý hraje na tom na čem mu to vyhovuje v tom nevidím problém. Nemám potřebu tu psát eseje jak jsem spokojený s PS4 a jak je ta nejlepší možnost, To samý bych nepsal ani kdybych hrál na PC. Každý má své důvody a je jedno jestli je to jen síla zvyku nebo něco jiného. Každopádně s tím brečením o Epicu je to pravda. Ok nestáhněte si Epic Game store Bojkotujte to, ale neotravujte tím každou novinku a zprávu, když tady ani není oficiální potvrzení, že to tak bude, už je to opravdu otravný asi tak jako je Malasnikovo chválení konzolí.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 9. 2019 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Algernon25 Tak že konstatování toho že očekávám hru na Epicu je brečení ?

JaneDoe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty bys tu konzoli nejradši osouložil, soudě podle tvých komentářů 😂 Já radši mám možnost různých nastavení a modů a ne vybrat si mezi režimem "rozlišení" a "výkon" 😂 Jediný plus jsou exluzivky. Gamepad k vybranejm hrám si můžu připojit taky a hezky se vyvalit v křesle. A nemusím tprět u her, který se na gamepad nehodí :)

KKK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tady to smrdí moc Epicem, bohužel 😥

Troll

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad to nebude zas ten stokrat ohranej koncept jako u predeslych Batman her.

Reklama
Reklama