Novinka od tvůrců The Vanishing of Ethan Carter nebude sázet na příběh.
Tvůrci střílečky Witchfire z polského studia The Astronauts, která byla odhalena loni v prosinci během akce The Game Awards, po dlouhé době zveřejnili nové informace a materiály, jež lehce přibližují duchovního nástupce her jako Painkiller či Bulletstorm.
V první řadě neočekávejte, že si Witchfire zahrajete letos. Vývoj sice v pořádku pokračuje stabilním tempem, ale The Astronauts aktuálně čítá 8 vývojářů. To je pro tvůrce optimální a vyhovující stav mužstva, který se zatím nebude navyšovat, ale zároveň kvůli tomu nelze proces tvorby urychlit. Vydání v průběhu roku 2020 však aktuálně vypadá reálně.
Zajímavé je, že Witchfire nemá sázet na příběh. Během hraní sice můžete objevovat a rozklíčovat dějové pozadí světa, v němž se hra odehrává, ale zapomeňte na cut-scény a jiné tradiční způsoby vyprávění příběhu. Jádrem projektu je prý něco jiného, i když se tvůrci zatím zdráhají přiblížit, o co jde.
Celkově však slibují střílečku z pohledu první osoby, v níž se ujmete role lovce čarodějnic. Hra je přitom zaměřená na výzvu a mistrné ovládnutí herních prvků. Autoři se sice snaží udělat z Witchfire přístupnou hru, celkového vítězství lze navíc dosáhnout více způsoby, ale i tak se budete muset snažit a řádně využívat schopnosti lovce čarodějnic, pokud chcete odhalit vše, co v The Astronauts připravují. A jestli chcete z Witchfire vidět více, tak níže krátké útržky záběrů z hraní z oficiálních stránek: