Wolverine? Ne, raději Perfect Dark. Hry mění vedení
i Zdroj: The Initiative
Perfect Dark Novinka Wolverine? Ne, raději Perfect Dark. Hry mění vedení

Wolverine? Ne, raději Perfect Dark. Hry mění vedení

Filip Svoboda

Filip Svoboda

6
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Creative director se přestěhoval ze Sony do Microsoftu.

Reklama

Brian Horton opustil v létě pozici kreativního ředitele vývoje Marvel's Wolverine v Sony a v říjnu se přesunul do konkurenčního Microsoftu, kde zaujal stejnou roli u rebootu Perfect Dark. Neobvyklého přestupu si všiml magazín Game File.

Horton se v Insomniacu podepsal jako creative director především pod sérii Marvel's Spiderman, ale podílel se i na Ratchet & Clank: Rift Apart. Creative directorem a game directorem Wolverina budou nově Marcus Smith a Mike Daly, kteří v totožných pozicích spolupracovali právě na Ratchetovi a Clankovi.

Sony změny ve vedení vývoje Wolverina potvrdila, ale důvody odmítla komentovat. Zdroje Game File tvrdí, že šlo o kreativní rozhodnutí. Směřování hry se může s novým vedením měnit.

Špionážní akce Perfect Dark se na jaře předvedla v traileru. Stalo se tak po letech táhlého, minimálně jednou plně restartovaného vývoje. Studiu The Initiative pomáhají vývojáři z Crystal Dynamics.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama