Pokud počet aktivních hráčů využívajících Oculus dosáhne 5-10 milionů.
Wargaming by mohl do hry implementovat podporu virtuální reality Oculus Rift, pokud by počet hráčů, kteří by jej využívali, přesáhnul alespoň 5 milionů. To samé platí pro Xbox One, oznámil CEO Victor Kislyi.
Kislyi vysvětluje, že jen malé množství hráčů je ochotných připlatit si za Oculus kvůli free-to-play hře. Pět až deset milionů hráčů aktivně využívajících Oculus v jejich hrách je dle jeho slov minimální rozumné číslo, při kterém by mělo smysl uvažovat o jeho podpoře.
"Pokud se Oculus Rift rozšíří a stane se celosvětovým hitem, budeme u toho. Naše hry jsou free-to-play, ale hlavně free-to-win", uvedl Kislyi když prohlásil, že 75% jejich hráčů nikdy nezaplatilo ani korunu. Pro free-to-play hru je prý těch 5-10 milionů nutná základna hráčů, aby se vývoj vyplatil. Pokud tedy Oculus nebo Xbox One této hranice dosáhnout, budou prý u toho.