Zpět na článek

Diskuze: Rusko si přisvojilo studio spojené s World of Tanks, trestá podporu Ukrajiny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

niky_14586
niky_14586
Level 40 Level 40
5. 5. 2025 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud zenska se bavi o politice nemuzu nic dopsat :) ani co kdo to je proc to je jak to je XD vsichni jsou spatni vsichni !!!!!!!!!!! a o cr se radeji ani nebavim !!!!!! a jestli se dokaze nekdo o tom bavit ,,, je rozdil si delat prdel ve vztahu ale jinak je u me necitelny tvor ! a tam zinku se laskave divej ze mi tam bylo vynadano a to jako nebyl ban ? !!!!!!!!!!!!

niky_14586
niky_14586
Level 40 Level 40
4. 5. 2025 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdy ma nekoho ze?:) XD nekdo agraela .) nekdo travnicka nekdo gota a takovy me nezajimaji XD jo a nekdo shrapnel XD

DavidX303
DavidX303
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PC
1. 5. 2025 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bruh tady jsme na herním místě 🙂 politika je o stranku vedle opičaci 🙂

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
1. 5. 2025 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidX303 @DavidX303 S tím jsi ale musel počítat, když jsi vlezl na tenhle článek👍byl to autorův záměr z toho udělat Novinky 😂

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
1. 5. 2025 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher @SamFisher Jinak řečeno, potřebuje-li šéfredaktor před prodlouženým víkendem prokliky, téma spojené s Ruskem je jistota... 🙂

mike123
mike123
Level 22 Level 22
Hlavní platforma: PC
1. 5. 2025 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cože ? válka nezačala v roce 2022 ale 2014 !

DavidX303
DavidX303
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PC
1. 5. 2025 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Publikováno pomocí GIPHY

napoleon1815
napoleon1815
Level 33 Level 33
1. 5. 2025 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velká pochvala vývojářům a od toho teroristického Ruska se ostatně nic jiného čekat nedalo.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Firmy obecně daňově optimalizují na Kypru, jen by mne zajímalo na které polovině: Té Řecké, nebo Turecké?

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
1. 5. 2025 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Putin hlava ruské mafie

Reeki
Reeki
Level 24 Level 24
1. 5. 2025 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Typické ruSSke ho**da, diktatura musí mít pod dozorem naprosto vše, v tomhle bordelu se za vice než 100 let nezměnilo nic.

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
1. 5. 2025 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reeki @Reeki Změnilo. K horšímu. Používájí stále modernější nástroje a důmyslnější postupy. A svůj morální kredit za posledních pár let zakopali ještě hlouběji než kdy byl.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 13:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Pan Císař Třeba když Rusko jako stát SSSR zachránilo nejen Čechoslováky od nacizmu a vyhlazení, ano pro některé jako ty, je to morálně neakceptovatelné...

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
1. 5. 2025 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Zase Putinův příznivec se ozval :) pořád máš jeho foto v peněžence ? :) Jinak SSSR muselo zvítězit na Hitlerem, jiná cesta nebyla, ale hlavně nezapomenout jak se ty dva psychopati, Hitler a Stalin spolu paktovali

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 13:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @ssjimbou i ty historiku, teď mne ještě napiš o tom jak Rudá armáda údajně nechala vykrvácet Waršavské povstávní bez pomoci...

Důležitou součástí zvěstování nové „pravdy“ o 2. světové válce je představování jejího údajného počátku jako příčiny: válka prý začala díky spojenectví dvou totalitních režimů, konkrétně jako důsledek paktu Ribbentrop-Molotov z 23. srpna 1939. Tehdy byla mezi Sovětským svazem a Německem podepsána Smlouva o neútočení a spolu s ní tajný protokol týkající se mimo jiné rozdělení Polska. Přibližně týden poté, konkrétně 1. září 1939, přece přepadením Polska začala 2. světová válka. Jenže tato válka nezačala na základě několik dní staré dohody. Ve skutečnosti wehrmacht dostal od Hitlera příkaz připravit plán na invazi do Polska 11. dubna 1939, přičemž politické záměry se zrodily a přípravy začaly mnohem dřív.

Pakt Ribbentrop-Molotov nebyl projevem vzájemné lásky totalitních režimů, ale – tak jak už to v mezinárodní politice bývá – důsledkem řady různě motivovaných tlaků a protitlaků. Byl podepsán až poté, kdy sovětští vojáci zkřížili zbraně s vojáky zemí z Paktu proti Kominterně či Osy Berlín–Řím–Tokio. Během občanské války ve Španělsku v bojích proti sobě stáli mimo jiné sovětští vojenští specialisté a vojáci německé Legie Condor i italského Sboru vojenských dobrovolníků. Zmíněný pakt Ribbentrop-Molotov byl podepsán v době sovětsko-japonské války. A nelze zapomínat, že byl podepsán až poté, kdy se západní mocnosti odmítly dohodnout se Sovětským svazem o vzájemné pomoci proti nacistickému Německu. Nemluvě o tom, že zmíněnému paktu předcházel britský a francouzský podpis Mnichovské dohody, britské uznání italské anexe Etiopie, polské územní požadavky vůči Československu, francouzské a britské uznání frankistického režimu ve Španělsku, právě tak jako německá okupace českých zemí a odtržení Slovenska, útok maďarských vojsk na Slovensko a západní Ukrajinu – tedy řada akcí, které jistě v Moskvě vnímali jako přibližování se velké války k sovětským hranicím.

Boje v Asii

Z uvedených událostí lze zpětně označit za mimořádně významný zmíněný ozbrojený konflikt mezi Sovětským svazem a Japonskem – pakt Ribbentrop-Molotov byl jedním z řady opatření, pomocí kterých se Moskva snažila vyhnout bojům na dvou frontách. To se jí během 2. světové války podařilo díky vítězství Rudé armády v bitvách u jezera Chasan a řeky Chalchyn nad japonskou armádou. A také díky umné diplomacii. Sovětsko-japonský pakt o neutralitě byl podepsán 5. dubna 1941, necelé tři měsíce před útokem Německa na Sovětský svaz, a byl dodržován po celé období Velké vlastenecké války. Ovšem nejen díky tomu se podařilo zabránit, aby byl Sovětský svaz zatažen do bojů na dvou frontách.

A ještě bych si dostudoval tzv Curzonovu linii.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
1. 5. 2025 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Hele nechce se mi ztrácet čas dlouhým vypisováním nějakému tragédovi co se modlí k Rusku

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 15:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @ssjimbou Alespoň jeden fakt rozporuj. Argumenty, fakta, dokážeš to. Zatím se mne snažíš, marně, jen urážet.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
1. 5. 2025 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Máš pravdu urážím tě, jako každého kdo stojí na straně Ruska, tak jednoduché to je

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 15:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @ssjimbou Věř tomu, že ty mne urazit opravdu nemůžeš, stále čekám na protiargumenty. Za každý validní, který bude fakticky rozporovat co je uvedeno výše, ti osobně, z ruky do ruky, předám tisíc korun.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
1. 5. 2025 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Je zajímavé, že ve svém výčtu, co všechno paktu Molotov-Ribbentrop předcházelo, ani slůvkem nezmiňuješ sovětsko-německé sbližování zahájené už v roce 1922 Rappalskou smlouvou, kdy v následujících letech Sověti umožňovali Německu obcházet versaillskou smlouvu a testovat na jejich území nové zbraně a cvičit vojáky (tanková škola v Kazani, letecká škola v Lipecku, vývoj chemických zbraní ve Volsku), a následně je ještě prosili, aby tam zůstali, když se Německo v roce 1932 rozhodlou přesunout vývoj a výcvik zpátky na své území.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
1. 5. 2025 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Od rusáka bych nikdy nic nepřijmul, jinak je jasný, že tě urazit nemohu, jelikož rusáci si neuvědomují svou malost :)

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 16:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @James Faith To co píšeš je pravda, tato smlouva byla sepsána. V roce 1922 ovšem bylo Německo Výmarskou republikou. A je třeba tímto upozornit na zajímavý fakt: Versaillskou smlouvu porušovala již Výmarská republika. Nejde ovšem pouze o budovaní pozemních sil. Inženýrské plány kapesních bitevních lodí, kdy byl byť minimálně, ale přesto překročen povolený výtlak 10 000 tun, byl realizován opět v době Výmarské republiky. Posílám N1

Jedna otázka v dobrém, Víš proč vlastně se smlouvy podepisovali ve Versaill? Kde je počátek této "lokalizace" k tomuto místu, ve vztahu k mezinárodnímu právu a smlouvám.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
1. 5. 2025 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Západní mocnosti se snažily zajistit, aby břemeno příští války s nacistickým Německem nemusely nést sami. Při jednání o možném spojenectví se Sovětským svazem nebyly ochotny k ústupkům, které by ohrožovaly státní suverenitu sovětských sousedů.

Takhle to bylo ruskej noku :) takže když napíšeš a tak napiš i b

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 16:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @ssjimbou

"Západní mocnosti se snažily zajistit, aby břemeno příští války s nacistickým Německem nemusely nést sami."

To je odvážné tvrzení, tím více ve světle Mnichovské dohody. A především tím nerozporuješ, že tato spolupráce nebyla sepsána, naopak.

"Takhle to bylo ruskej noku"

Obávám se že i v tomto se mýlíš. Slovem "nok" pravděpodobně odkazuješ na "gnocchi" - malé bramborové knedlíčky, které se používají v kuchyni především jako příloha nebo samostatné jídlo. Jak název napovídá, původem jsou však z italské kuchyně, konkrétně z oblastí jako Piemont, Toskánsko nebo Benátsko. První zmínky sahají až do římských dob, kdy se připravovaly z mouky a vody nebo krupice. Brambory se totiž do Evropy dostaly až v 16. století, a bramborová verze gnocchi se začala rozšiřovat až v 17.–18. století, hlavně v severní Itálii.

Tedy spojení "Ruský nok" je nesmyslný.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
1. 5. 2025 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Hele radši běž využít ten čas lépe než mi tu psát, můj názor na tebe je daný, u mě jsi trotl lezoucí rusákům do zádele

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
1. 5. 2025 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @James Faith To sbližování Ruska s Německem se datuje až k nástupu Kateřiny Veliké. A co jako?

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
1. 5. 2025 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @ssjimbou V jistém okamžiku názorové výměny musíš začít reagovat sofistikovaněji, než jen neustálým primitivním nálepkováním, jinak jsi za hlupáka, co tahá za kratší konec, bez ohledu na počty (dis)lajků. Obzvláště, má-li oponent validní argumenty.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
2. 5. 2025 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Tož bať LOL prý má - li rusák validní argumenty :) tak ten byl dobrej 😁

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
2. 5. 2025 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @ssjimbou Chápu, jen jsem se mylně domníval, že máš na víc... 🙂

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
2. 5. 2025 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Dobré, že si tieto udalosti spomenul, pretože tu máme to najdôležitejšie výročie. 80. okrúhle výročie konca druhej svetovej vojny, zničenie odporného fašistického moru a oslobodenie našich krajín Sovietskou Červenou armádou. Nebolo ich desatisíce, ani stotisíce, ani miliony obetí. Bolo ich viac ako 23 miliónov obetí, čo sú absolútne bezprecedentné čísla. Keby nebolo ohromnej Ruskej/Sovietskej obete, tak by sme tu dnes nikdy neboli. Som naprosto zhrozený ako aj tu poniektorí zľahčuju boj proti fašizmu. Nemá to nič spoločné so zločinmi stalinizmu. Samozrejme všetky krajiny veľmi trpeli a v každej sa našli kolaboranti. Áno aj Slovensko kolaborovalo, za čo sa ako hlboký antifašista hanbím. No objektívne treba dodať, že potom prišlo SNP. Smutný fakt alebo paradox je: Najväčšie obete fašizmu boli slovanské národy: Rusko, Poľsko, Srbsko. Samozrejme okrem Židov a komunistov. Ale absolútne najhorší fašistickí kolaboranti pochádzali zo slovanských/baltských národov: Ukrajina, Lotyšsko, Chorvátsko. Aby som bol objektívny, české mesto Plzeň oslobodili Američania. Buďme vďační a nikdy nezabudnime!!

Čo sa týka dneška, tak rozpad medzinárodného poriadku začal protektorátom Kosovo 1999, čo bol veľmi nebezpečný precedens. Pokračovalo to inváziami do Afganistanu 2001 a Iraku 2003. Rozširovaním NATO na východ v roku 2004, čo je jeden z hlavných dôvodov vojny na Ukrajine. Bombardovanim Líbye 2011, Sýrie 2011 a Jemenu 2014. Výsledkom čoho bol totálny rozklad blízkeho východu a vznik sunnitského Islamského štátu s ktorým priamo/nepriamo kolaborovali spojenci západu ako Turecko či Šaudská Arábia, ale určite nie šiitsky Iran. O etnickej čistke v Gaze alebo Jemene už ani nehovorím. A Rusi a Izraelci definitívne pochovali medzinárodný poriadok. Všetci konali v rozpore s OSN a nikto z nich nemôže byť ospravedlnený. Chorvátsko uzavrelo zmluvu o vojenskej spolupráci s Albánskom. Reakciou na to bolo zmluva o vojenskej spolupráci medzi Srbskom a Maďarskom. Je znepokojivé, že na Balkáne vznikajú konkurenčné vojenské pakty. Alebo napätie medzi dvomi jadrovými mocnosťami Indiou a Pakistanom. Žijeme v úplne inom svete, pretože starý poriadok sa definitívne rozpadol. Nový svetový poriadok sa ešte nevytvoril, ale iba sa formuje.

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
2. 5. 2025 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @ssjimbou Stojme na strane mieru a diplomacie a nie vojny a eskalácie. Tak ako skutoční mierotvorcovia ako Kavan a Chmelár či Tolstoj a Gandhi alebo nedávno zosnulý svätý otec František. Ja nie som na strane kremeľského režimu, ani na strane kyjevského režimu v ktorom je takmer zlikvidovaná opozícia, ktorá je buď vo väzení alebo v exile na západe. Rovnako ako v Rusku. Nie som ani na strane západu a už vôbec nie na strane vojensko priemyselného komplexu.

Už dávno mali všetci rokovať a rokovať, pretože tomu sa hovorí diplomacia. Bohužiaľ temný vplyv vojensko priemyselného komplexu, ktorý sa maskuje pod pláštikom ultranacionalizmu alebo spravodlivého mieru je oveľa oveľa mocnejší ako si myslíme. Pre tých, čo neustále hovoria pokrytecké nezmysli, že so zločincami sa nerokuje, treba potom pripomenúť stretnutia a fotografie iných zločincov. Churchilla so Stalinom alebo Kissingera s genocídnymi fašistickými vrahmi ako Pinochet, Suharto či Yahaya Khan, pretože toto bola už trochu iná liga. A keď nestačí ani to, tak Kissingera so stalinistom Maom z ľudovej Číny. Som naprosto zhrozený z dnešných šialených militaristov a ich podporovateľov. Ako by to všetko bola nejaká akčná počitačová hra. Preto dúfam, že všetci vojnoví štváči a zločinci skončia na zaslúženom smetisku dejín. Prichádza výročie aj konkláve. Nastal symbolický čas toto šialenstvo, ktoré nemalo ani nikdy začať ukončiť. No na to je potrebné aby sme všetci konali v prospech mieru.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 5. 2025 13:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Gerhart Eduardovi Chmelárovi rád naslouchám. Před více jak deseti lety, řekl krásnou pravdu, ve vztahu rozšiřování NATO směrem k Ruské federaci, kdy citoval Homéra: Ten kdo posouvá obléhací stroje k hradbám, se připravuje na útočnou válku. P.s.: Jestli mohu doporučit - intelektuální levicový server ARGUMENT

Martin Janovský
Martin Janovský
Level 1 Level 1
2. 5. 2025 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Gerhart Boj proti fašismu nikdo nerozporuje , jen je postavení sovětského svazu jakožto spojence Osy značně kontroverzní .
Nejinak to bylo u spojenecké smlouvy mezi Francií a Sovětským svazem , ke kterému se připojila ČSR roku 35 , kde si Sověti vymínili pomoc od Francie.. Takže ano sověti začali bojovat proti fašismu ve chvíli napadení..Naproti tomu jim pomáhali s testováním a cvičením.

Když vezmeme toto jako misky vah.. Tak bychom mohli nazvat výstup neutrálním , jenže s tím co následovalo tak se vyměnila diktatura za jinou dikaturu..Brát je tedy jako osvoboditele nelze. Jelikož reálně nikoho neosvobodili , "pouze" se vymenil fasmismus za komusnismus "light" = socialismus.O historii Slovenska netřeba hovořit , většina kopíruje postup slovanů..Já byl partizán a co bylo předtím mě nezajíma...

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
3. 5. 2025 08:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Horizont událostí Mnoho lidí si dodnes nechce přiznat, že Kreml nechtěl přijít o svou kořist v srdci Evropy, takže Američanům lhal, když se nabízeli, že jejich jednotky postoupí na levý břeh Vltavy a Labe. Sověti americkému velení bezostyšně tvrdili, že pražskou operaci již zahájili, že by se americká vojska promíchala s těmi sovětskými a podobné výmysly. Američany doslova prosili, aby na Prahu nepostupovali, což by pro ně nebyl problém.

Průzkumná mise US Army dorazila například z Plzně do Prahy bez problému za dvě hodiny dvacet minut. A míjela se přitom s ustupujícími jednotkami Wehrmachtu. A zvládli to i američtí novináři v džípech. Rudá armáda proto zahájila pražskou operaci o den dříve, 6. května. To už se ale v Praze dávno bojovalo.

Česká společnost pak byla desítky let krmena lživou komunistickou propagandou i levicově orientovanými umělci a historiky, jak Sověti spěchali nezištně zachránit Prahu. Mnozí lidé tomu nakonec uvěřili. Někteří ruští historici nicméně v době prezidentství Borise Jelcina uznali, že pražská operace byla především politickou záležitostí a jen okrajově vojenskou.

Co říkáš na toto ruskej trotle? :)

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
1. 5. 2025 13:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reeki @Reeki Pokud 2x SS v názvu Rusko má symbolizovat fašistické a nacistické tendence v Ruské federaci, doporučuji dostudovat ikonografii, projev a osoby stojící ta Ukrajinským Pravým Sektorem, Azovem, Adirem, Síčem.

16 únor 2023 Hajlující Ukrajinci: „Sláva národu, smrt nepřátelům“ jde o nacistický pozdrav

Češi na frontě: Válka mě změnila, domů už se nevrátím, říká 18letý benjamínek jednotky
Ten mladý pán na videu má na rameni nášivku 14. granátnická divize SS (1. ukrajinská)


To je ale hezká mapka...

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
1. 5. 2025 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Horizont událostí Když tady čtu tu tvou myšlenkovou gymnastiku, vzpomněl jsem si na tohle z Červeného trpaslíka...

KOCOUR Z BUDOUCNOSTI: Tohle jsou nejmilejší hostitelé. Když nepočítám Hitlerovy.
KRYTON: Koho?
RIMMER Z BUDOUCNOSTI: Když se nebudeme bavit o politice, tak jsou fakt skvělí.
KRYTON: Vy se přátelíte s Hitlerovými?
KRYTON Z BUDOUCNOSTI: Jde jen o společenské akce. O jeho práci se nebavíme. Trochu se zasmějeme, dáme si kanastu nebo smíšené čtyřhry s Göringovými.
KRYTON: Já nechci věřit svým uším!

Tam si taky obhájili to svoje.

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
2. 5. 2025 03:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Horizont událostí

Rozsah neofašizmu na Ukrajine je absolútne bezprecedentný a nikto to nemôže poprieť. To vôbec nie je obhajoba Ruskej nezákonnej invázie aj keď medzinárodné právo zničil západ. No trochu vďačnosti za oslobodenie by niektorým diskutujúcim nezaškodilo.

Nazi collaborator monuments around the world

Profil / X

Stepan Bandera Monument – Mapy Google

VERSUS

Pomnik "Rzeź Wołyńska" w Domostawie – Mapy Google

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
2. 5. 2025 04:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Gerhart Slovák upozorňující na Ukrajinskou kolaboraci za druhé světové války... Tak teď už jsem opravdu viděl všechno. Ty jsi asi zapomněl, odkud jsi, ty jantare.

Bylo by fajn si uvědomit, že podpora nacistů na Ukrajině se zrodila z úplně stejného důvodu jako na Slovensku.

Nehledě na to, že v Rusku je podpora neonacismu vyšší než na Ukrajině, takže kecy s bezprecedentním rozsahem laskavě nalož do vlaku a odvez do Majdanku, tak ja se to u vás dělalo dříve.

Gerhart
Gerhart
Level 19 Level 19
2. 5. 2025 04:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @GoOdTiMe Áno Slovák, hlboký antifašista a sociálny demokrat, ktorý ide proti všetkým ľudákom a gardistom.

Nie druhá svetová, ale súčasnosť. A nie kecy, ale fakty, ktoré nedokážeš poprieť. Pretože keď budeš poriadne študovať či analyzovať, tak sám si ten hoax o podpore vyvrátiš.

Rozsah je najvyšší v Európe. To skôr Čech, ktorý to zamlčiava mi príde zvláštnejšie ako Slovák, ktorý na to upozorňuje.

I. Kajman73
I. Kajman73
Level 2 Level 2
2. 5. 2025 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Gerhart Bandera byl rozhodně kontroverzní osobnost, ale nelze ho vinit z masakrů na Volyni. V té době seděl v německém koncentráku. Před válkou seděl v polském vězení, za ní v koncentráku a pustili ho až v okamžiku, kdy RA hnala Wehrmacht zpět a Němci ho chtěli poslat využít proti RA. On byl spíš symbol pro ukrajinské nacionalisty.

I. Kajman73
I. Kajman73
Level 2 Level 2
2. 5. 2025 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @GoOdTiMe jinak pikantní je, že Slovensko vyhlásilo válku SSSR těsně po Německu, dříve než Maďarsko a podstatně dříve než třeba Itálie.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
2. 5. 2025 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Gerhart "Nie druhá svetová, ale súčasnosť." Tak hlavně že tu sdílíš Banderovy památníky. Bandera je symbol národně-osvobozeneckého boje, s jehož glorifikací samozřejmě nesouhlasím. Na druhou stranu, značná část jeho obrazu je dílem sovětské historiografie a novodobé ruské propagandy. Pokud věříš tomu, že Rus na Ukrajině denacifikuje, resp. že invaze proběhla za tímto účelem, nezbývá, než pogratulovat slovenskému vzdělávacímu systému.

Zajímá mě, kde asi bude bude pan Fico na Den vítězství... Kam vítr tam plášť.

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
2. 5. 2025 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @GoOdTiMe Bylo by fajn si uvědomit, že podpora nacistů na Ukrajině se zrodila z úplně stejného důvodu jako na Slovensku.

Je velký rozdil mezi klerikálním fašismem, který vznikl na tradičně nábožensky silném Slovensku a nacistickým rasově - národním modelem, s cílem vyhlazovat příslušníky jiných národů, kterým tak nechvalně proslula Ukrajina.

Podobné je to do dnes. Zatímco v Rusku, ale i třeba i v Polsku můžeme díky silnému vlivu církve sledovat prvky klerikálního fašizmu, Ukrajina stále oslavuje tradice a masová zvěrstva kterých se dopouštěla během druhé světové války.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
2. 5. 2025 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @Tož bať Ano, Ukrajinský národní mýtus je založen na vratkých základech. Nicméně pokud mi tady chceš tvrdit, že Slovensko se nepodílelo na etnických čistkách během let 39-45, tak tu diskuzi rovnou ukončíme. Slováci velmi ochotně plnili vagóny Židy, jakožto stěžejní satelit a příklad pro možné následovníky, zároveň výměnou za ochranu proti Maďarům (což Němci mimochodem ani nedodržovali) . V obou zemích byli nacionální tendence přikrmeny touhou po vlastním samostatném státu. To je nezpochybnitelná paralela s národnostním přesahem. Klerofašistickou povahu Hlinkovy strany nikdo nerozporuje. Nicméně nesouhlasím, že Slovenský fašismus postrádal etnický/národnostní přesah.

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
2. 5. 2025 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí @GoOdTiMe Tak svoje "kvóty" na deportaci Židů plnili ochotně i čeští zástupci protektorátu, to nikdo nerozporuje. Ukrajinci však byli tak iniciativní, že dokázali za jeden týden zlikvidovat tolik Židů, kolik Slováci deportovali za celou válku. Mezi slovenským fašismem a ukrajinským je takový rozdíl, jako mezi tím italským a německým.

Reklama
Reklama