Zpět na článek

Diskuze: Xbox zavírá 4 studia, včetně Arkane Austin a Tango Gameworks

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
8. 5. 2024 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je strašná škoda, protože jak Arkane, tak Tango jsem měl rád. The Evil Within 1 i 2 byly super hry a Ghostwire: Tokyo, i když ne úplně nejlepší titul pod sluncem, bylo velmi zábavné a hlavně ta japonská estetika a prostředí byly super. Věřím, že kdyby vyšla dvojka, tak napraví těch několik chyb svého předchůdce. U Arkane zase mám strašně moc rád Prey, které je pro milovníky immersive sim požehnáním (nebo to tak aspoň já osobně vidím). Navíc myslím, že Redfall je nutil udělat Microsoft, pokud si to pamatuju dobře, takže kvůli tomuhle jednomu průseru mi to přijde neskutečně nefér, je rozpustit. Navíc zrovna od Microsoftu bych čekal, že to je gigant, který nemusí jako ostatní utahovat opasky takhle moc, ale kdo ví, jak to tam mají. Ale je to na nic, jak se poslední dobou všude propouští a tahle situace snad ani není udržitelná. Na jedné straně tyhle velké společnosti skupují studia, aby je pak o pár měsíců/let později rozpustila...

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
8. 5. 2024 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Evil Within hry byly super, ale dle mého hlavně zásluhou Mikamiho. Sérii mám moc rád, ale za této situace bych o trojku od TG ani nestál. Na Ghostwire Tokyo už víceméně nepracoval a také to tak dopadlo. Sice hezká, ale plochá, prázdná a nudná hra. HiFi Rush byla malá hra, skvěle hodnocená, ale prodeje nic moc. To samé u rebootu Prey. Recenzenti nadšení, hardcore hráči to hráli, ale opět prodeje mizerné. Redfall tragédie. Propouští se všude, v herní branži ještě víc. Bylo v historii už moc her, které měly devítkové recenze a ve finále vyšlo najevo, že prodeje byly mizerné. A pokud se hra nezaplatí a při dnešních astronomických nákladech to bude častější, smůla. Rozpočty jsou dnes na jednu hru pomalu větší než rozpočty těch nejchudších států na celý rok (myšleno s nadsázkou), stále rostou a nejsem si jistý, zda je to udržitelný trend.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
8. 5. 2024 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry Tak s tím TEW rozhodně nesouhlasím. Mikami má samozřejmě velkou zásluhu na jedničce, ale director obou příběhových DLC a dvojky byl John Johanas (který dělal taky Hi-Fi Rush). Mikami na vývoj "pouze" dohlížel. A osobně mám právě DLC jedničky i dvojku ještě o dost radši než základní jedničku, i když to je už samozřejmě individuální.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
8. 5. 2024 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík Díky za upřesnění, to jsem netušil. Na jedničce mám raději tu uzavřenost lokací, ten otevřenější svět u dvojky mě moc nesedl. I když mám druhý díl moc rád, jednička je pro mě přitažlivější.

tykve

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za me nejvetsi skoda tanga, ale do pozadi nikdo nevidi… Podle me se microsoft snazi usetrit vydaje a presunout pozornost na to, aby mel prostredky na vyvoj Falloutu 5 a ES. Kdyz vyhazete 2000 lidi, muzete si dovolit jinych 2000 lidi. Nechcou nic zkouset noveho, ale vsazet na jistoty silnych znacek. Ale toho tanga je fakt skoda, protoze evil within 1 byl jeden z nejlepsich survive hororu vubec.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
7. 5. 2024 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arkane Austin si nezasloužil zavřít kvůli jednomu průseru. Jejich debut s Prey byl fenomenální. Tango zase bodovalo s HiFi Rush, ale vydat PS verzi chvíli před zavřením studia už je trošku pozdě. Tohle je fakt ostuda a MS si za chvíli bude moct podat ruce s EA a jejich vražděním studií.

Kamoi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oni zavřeli Tango Gameworks? Tak už je mi jasné proč odešel Šinži Mikami. Tak nějak jsem tušil že to s Microsoftem zrovna nevyhráli. Ale nenapadlo mě že to dospěje až do takového konce. Všechny naděje na další Evil Within byly právě pohřbeny. Dost mi to připomíná osud studia Visceral Games. Člověku z toho všeho zůstává jen hořká pachuť. Docela by mě zajímalo kde jsou teď ti všichni kdo jásali nad akvizicí Zenimaxu a Activisionu... Lidi by si měli moc dobře pamatovat co jde Microsoftu nejlépe. A to sice zavírat studia. Příště se trochu zamyslete! Uvidíte že tohle je jen začátek...

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímá mě jestli zavírají Arkane Austin právě kvůli Redfall. Protože to by byla opravdu tragikomedie. Arkane dělá na hře, kterou sami vývojáři by nejraději zrušili, pak je koupí Microsoft, který údajně dával vývojářům svobodu a nechtěl do ničeho zasazovat a teď by jim řekl, že kvůli tomu průseru co vyšel, tak zruší celé studio. Příjde mi, že Microsoft mohl udělat dost na to, aby to nějak zachránil. Minimálně hru odložit, aby aspoň ten stav nebyl tak příšerný. Ne, ne, oni se rozhodli vydat hrozný stav a hru postupně opravovat a přidávat obsah.

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie To by mě taky zajímalo, vůbec bych se nedivil.

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Prý Redfall nedostane už žádné aktualizace ani slibovaný off-line režim.

wojtjech

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe To není až takový průšvih co píšeš pokud to je pravda,že RF nic dalšího neobdrží.Nejhorší je,že lidi co si koupili Bite back edici,tak ještě nedostali ani slibovaný dvě postavy v rámci hero passu a další obsah v rámci téhle edice.A pokud je pravda,že se na hře kompletně přestane pracovat,tak jsem zvědavej jak a kdy MS hráče těchto edic odškodní.O tom se nikde nepíše,přitom by se to skoro dalo přirovnat k průseru Sony/Helldivers 2

bokas
bokas
Level 42 Level 42
7. 5. 2024 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Podle mě to vydali proto, že potřebovali hru do gamepassu a plnit kvóty.V té době vlastně žádnou hru MS neměl a ani nevydal poměrně dlouho dobu.

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velká škoda, Prey byla skvělá hra, ale Redfall byla tragédie.

Reklama
Reklama