Xbox360 našel skulinku ke kvalitě PS3
Xbox 360 Novinka Xbox360 našel skulinku ke kvalitě PS3

Xbox360 našel skulinku ke kvalitě PS3

Michal Maliarov

Michal Maliarov

41

Mysleli jste si, že už Xbox mele z posledního? Vývojáři nás přesvědčují, že ještě zdaleka ne.

Reklama

Jedni vývojáři totiž hlásí, že dokázali na Xboxu360 spustit technologii, která byla prozatím exkluzivní pro PS3, a tím značně zvednout kvalitu grafického zpracování.

Jedná se o technologii MLAA anti-aliasing, kterou můžeme vidět například v klenotech konzole od Sony – God of War 3 a Killzone 3. Sony tuto technologii vyvinulo pro maximální snížení zubatosti u svých titulů, což ve výsledku vydává za mnohem lepší zážitek, než může nabídnout obyčejný systém vyhlazování MSAA. Celkově se tedy jedná o maximální vyhlazení a zjemnění obrazu.

MLAA se tak stal nedílnou součástí všech PS3 hitů a vypadalo to, že to Xbox nedokáže nahradit. Až doteď. Párek vývojářů navíc přiznává, že rozchodili technologii nejen na Xboxu, ale také na PC (i když není jasné, zda to výkonné PC sestavy budou opravdu potřebovat) a jejich implementace je prý na mnohem vyšší úrovni, než jakou nabízí konzole od Sony. Ta potřebuje na rendering této technologie 3-4 milisekundy, zatímco Xbox360 to prý zvládá za 2,47 milisekund. A to ještě za sebou nemá všechnu potřebnou optimalizaci.

„Chceme vzkázat všem vývojářům, kteří si MLAA oblíbili, že naše verze 1.6 opravdu zvedla laťku této technologie, a to významně,“ řekli Jorge Jimenez a Jose I. Echevarria v rozhovoru pro GamesIndustry.

Bude rozhodně zajímavé sledovat, kolik šťávy ještě z našich domácích miláčků dokáží vývojáři díky tomuto objevu vytlačit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama