Zpět na článek

Diskuze: YouTube umožní nahrávat videa v 60 fps

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

drakuba
drakuba
Level 1 Level 1
4. 7. 2014 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Phase: DOCIK má pravdu. To že existují kamery které dají 10 000 snímků za vteřinu a ty na to potom koukáš zpomaleně neznamená, že si to nemůžeš zrychlit. Můžeš nahrát výstřel pistole mobilem a pak to 1000× zpomalit, ale uvidíš prd a ne kulku letící z hlavně následovanou plamenem. Stejně tak jako to můžeš nahrát vysokorychlostní kamerou a zrychlit to na "real time".

Počet snímků s rychlostí videa nemá nic společného, proto se tomu říká SNÍMKY ZA VTEŘINU => čili kolik snímků ti problikne během jedné vteřiny (fyi: FPS- Frames Per Second- Snímky Za Vteřinu)

Docik
Docik
Level 26 Level 26
4. 7. 2014 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Phase: Čím víc snímků tím víc pomalejší? Už to tu asi jednou padlo (jo určitě už si to jednou říkal a není to pravda) , ale tak jako když budeš mít kameru, která umí točit 60FPS tak pak ten záběr můžeš krásně zpomalit to jo, ale nechápu proč by záběry s 60FPS měli být pomalé o čem to fůrt mluvíš. Bavíme se pořád o počtu snímků za vteřinu, kolik jich do vteřiny narveš fůrt budou trvat jenom vteřinu, jen je to plynulejší. Pojede ti ten záběr stějně rychle jen má víc snímků. A Film snímací technika, hra zobrazovací? Ty když koukáš na film tak tím něco snímáš, nebo co? Taky se ti zobrazuje stejně jako hra ne? Nebo mluvíš o technice na natáčení? Vůbec nevím na co mi svým komentářem odpovídáš, nebo co si tím chtěl říct. Nemluvě o tom, že víc snímků za vteřinu ti ten záběr pocitově spíš zrychlí než zpomalí, tak nevím prostě o čem to mluvíš.

Phase
Phase
Level 1 Level 1
2. 7. 2014 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik: ano pri filme cim viac fps tym je to pomalsie.... . pretoze pri filmoch sa jedna o snimaciu techniku, pri hrach o zobrazovaciu.... preto som mu pisal, ze to nemoze porovnavat, a tato sluzba YT bude akurat tak dobra na hry a sportove prenosy

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
1. 7. 2014 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

drakuba: na konzolích většina jo, ale na PC můžeš mít ve většině her tolik FPS, kolik zvládne tvůj PC

drakuba
drakuba
Level 1 Level 1
1. 7. 2014 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k čemu to, když ty hry jsou stejně uzamknutý na 30fps ...

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
30. 6. 2014 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3nton: rychlejší než reálnej svět to neni. .

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
30. 6. 2014 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: D3nton

Rychlost přehrávání nebo-li čas musí být stejný při různých FPS vždy. Když si pustíš na youtube 30FPS video 2x zrychleně tak máš logicky 60FPS. Zde prezentovaná videa nejsou zrovna dobrým překladem 60FPS. Nejsou časově synchronizovaná a i mě se zdají být trochu zrychlená. (neplynulá časově)

Jinak pocit že je to zrychleně je dán tím že mozek dostává konečně dostatek informací. Čily je pro něj snažíš skládání snímku. Což uspoří vydanou energii. Kdo není na to zvyklí tak je to pro něj placebo že s mu zdá že je to zrychlené. Tak záleží zda člověk nemá zpomalené vnímání.

= čím více snímků tím méně bude člověk unavený.

D3nton
D3nton
Level 1 Level 1
30. 6. 2014 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hře mi to nepřijde, ale ve videu mi to přijde nechutně rychlý. Když se vám to líbí tak OK, ale nepotřebuju mít film rychlejší než reálný svět, sry. Ve hře se mi to líbí, ale tady je to pro mě zbytečný. Můj názor, nenadávejte mi kvůli tomu.

Bryan
Bryan
Level 1 Level 1
30. 6. 2014 05:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím mohli přijít už dřív, ale stále je lepší někdy než nikdy.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: hRDLA

Njn mají se přizpůsobit. Jednou jsem narazil na web jde se obrázky a grafika stránky na zoom přizpůsobila a to jak na mobilní tak desktop verzi. Asi nějakej web vel master (když najdu tak pošlu)

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to:Docik

Jasný ale je zde jedna věc která není obecně známá.

Android. Spusta typů architektury GPU atd. Aby se vše zjednodušilo a jelo na všem tak se udělá jedno jednotné virtuální zařízení které se potom interpretuje API a ovladačem. Čili ve skutečnosti vůbec neřešíš HW. Jen tě zajímá verze API. Tzn. že vlastně vše co jede na androidu jede virtualizovaně/emulovaně. Je to emulátor. Takže je zde obrovské plýtvání výkonu a možností na úkor zjednodušení. PC porty jsou na tom stejně víceméně. Dnes se virtualizují i only PC hry. Každá indie hra je virtualizovaná. Jen na Xboxu360 a PS3 to nejede virtualizovaně. Ani není třeba. Je to jednotná architektura.

Taky proč se najednou tak roztrhl pytel s indie hrama? ! Protože je už dostateční výkon a virtualizace je konečně pořádně propracovaná/optimalizovaná. Což znamená že i je snažíš a levnější dnes udělat hru. Což zase EA apod herní společnosti, tvrdí opak což je u nich vytržená informace z kontextu čili polopravda.

Xray engin (stalker) používá asi nejvíce HW prvků. Tady je úplně jedno zda máte Pentium 4 3GHz nebo i7 6-ti jádro. Bez pořádné grafiky si neškrtnete. Volumetrické dynamické efekty jsou dělané HW (GPU) . Post-processing SW (CPU) .

Samozřejmě to neberte úplně doslovně je to složitější.

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obrázky jsou ale strašně roztáhnutý

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: hRDLA

Je to přehledné a krásně to reaguje na zoom. Mám 26´ 1920x1200 monitor

[ odkaz ]

Docik
Docik
Level 26 Level 26
29. 6. 2014 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr: Lolendo - o rozlyšení textur nemluvím, vynechal si ještě normal mapu, která říká světlu jaký je povrch a jak se na něm má chovat světlo. Já mluvím o pokročilých možnostech, kterým těmto třem texturám můžeš nastavit viz video: [ odkaz ]

2) já se bavím o drahém vývoji grafiky v Crysis 3 na max detaily (enviroment design, výroba propracovaných postav vozidel, budov atd) a ty se bavíš o optimalizaci Crysis 1. Já tím chtěk říct, že ti může růst výkon donekonečna exponenciálně ( [ odkaz ] ) , ale zastaví se to na tom, že ho nevyužiješ, protože grafika na takové úrovni aby ho využila nebude lehká a levná na vytvoření.

3) souhlasím, že taky nepovažuji peníze narvané do marketingu jako utracené za vývoj, ale co se týče škatulkování vývojářů tak do toho bych se nehrnul, nehledě na to, že to jestli ten vývojář může napsat vlastní script a pak ho déle ladit a testovat je o jeho nadřízených, kteří prostě mají nějaký budget na vývoj, termín a v některých případech se prostě používají hotové knihovny. Proč vymýšlet znovu kolo.

citace: "Tohle je lež! Studia jsou přímo uplácena Nvidií/AMD/Intel aby si ledé musely koupit nejnovější HW. A to jak penězi tak lepší podporou/komunikaci pro snažíš vývoj. "

No jsou uplácena zatím jen za to, aby nějaká grafická karta měla nějaké lepší efekty (AMD FX hair, a Nvidia particle effekty třeba v batmanovi)

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lolendo: Zkoušel jsi někdy nějakou mobilní stránku na desktopu? Vždyť je to ošklivý

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Temgotin

Taky proto jsem Mr. LOLendo (LOL)

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Ty seš teda vtipnej

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Temgotin: No jo je to ňáký rozbitý

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: Temgotin

Tady přesně další související důkaz. Proč nejde na mobilní stránce zingu pouštět videa, upravovat komenty či dát palec? ! Že by to nešlo protože je to technicky nemožné? ! Hovno velký! Chtějí vás donutit jít na plnou verzi kde se vám zobrazí reklamy! Taky jasně protože bych ani na PC nechodil na desktop stránku ale radši na tu mobilní.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
29. 6. 2014 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Tak s tím souhlasím. Ono se stačí podívat na rozdíl mezi Crysis na CryEnginu 2 a CryEnginu 3.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hRDLA: Tak pardon, předtím jsem tvoji reakci špatně pochopil. Myslel jsem, že jsem ten příkaz pro smajlíka blbě napsal, takže se zobrazuje jen text. Ale palce též v lite verzi zingu nemohu dávat, takže je to jedno

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to:Docik

Bohužel nemáš pravdu. Je to klasický laicky chybný úsudek , který je sice správný ale informace ze kterých vychází jsou mylné

1) vyšší rozlišení textur se nedělají. A to už aspoň 5-6 let . Pořád je klasika 512x512 (0, 5K) nebo 1024-1024 (1K) . Někdy se dokonce objeví 2K ale stejně je to použito jen na pár věcí. Postavy mají už většinou dnes 2K. U postav je to ale to trochu složitější. Je to opravdu tak. Ty jejich proklamované high-res textury jsou jen upscale + bump-map filtr. Nic víc.

2) první Crysis jsem rozjel na Ati Radeon 9550 což je o více jak 3 roky starší karta než hra. V té době byli aktuální HD3870 a 8800GTX. V té době výkon a technologie raketově rostly takže srovnávat Radeon 9550 s HD3870 je jak trabant s formulí F1. To je a panečku optimalizace. CryEngin 2 považuji za nejlepší engin v historii PC platformy. První Crysis je ukázkou jak má vypadat optimalizace a jak se mají dělat stupně nastavení detailů. Dnes mezi min. a max. nastavení není moc výkonově rozdíl. (neberu v potaz extra efekty typu AA, DX11, physX = protože jsou neoptimalizované a nemají žádnou významovou hodnotu a nejsou ani součástí jádra enginu) . 100% není moc výkonový rozdíl. U Crysis je to tak 4x a více.

3) Že rvou prachy do marketingu a licencí místo do vývoje a nazývají to že je to vlastně rvou do vývoje je jejich problém. Pro nás spotřebitele je to lež. Výrova čehokoliv záleží na lidech. Jak k tomu přistupují, jak jsou šikovní... Minimálně polovina dnešních vývojářů nejsou vlastně vývojáři. Zkutečný vývojář nezná slovo NEJDE v gigitálním světě. Ne-praví vývojář používá ctrl+v/c. když jim tu funkci zrušíš tak jsou v řiti a řeknou že je to nemožné. "Dovysvětlím" - Zkutečný vývojář si prostě napíše svůj vlastní skript.

"na PC by najednou většina lidí musela udělat nelevný upgrade aby si zahráli nové hry, což není v zájmu vydavatelů"

Tohle je lež! Studia jsou přímo uplácena Nvidií/AMD/Intel aby si ledé musely koupit nejnovější HW. A to jak penězi tak lepší podporou/komunikaci pro snažíš vývoj.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hRDLA: Jsem na mobilu s ukrutně pomalým netem, takže se mi nechtělo se kvůli jednomu smajlovi přepínat na full verzi zingu, tak jsem ten příkaz radši napsal (ale očividně špatně ) .

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Temgotin: Co mu ten palec dát místo toho aby si to sem psal?

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
29. 6. 2014 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

shaak: Díky *THUMBS UP*

Reklama
Reklama